Exactomundo !.....Dennis Cavallino schreef:Precies
- Patrick heeft Joran teveel woorden in de mond gelegd.
- Nederlanders, Arubanen en Amerikanen zijn allemaal even makkelijk te beinvloeden door televisie. Dat wist iedere marketeer, politicus en nieuwsmaker al lang, maar dat is nu wel weer bewezen.
'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
-
- RVV
Specualties en aannames gaan deze kwestie regeren.. alles word erbij betrokken en niemand kan er iets van weten..
Er zijn 2 feiten.. waar ik absoluut in geloof.. dat is dat het meisje daadwerkelijk stierf in zijn bijzijn en dat het geen moord in koele bloede was.
De 3e persoon is op voorhand niet geloofwaardig.
Joran zal nu zijn stilzwijgen moeten doorbreken, omdat dat voor hem de enige manier is om verder te gaan met deze situatie.
Alleen een geloofwaardige gedetailleerde verklaring die zonder druk op hem word afgenomen kan leiden tot de uiteindelijke oplossing. Zijn ouders zouden als ze verstandig aan zijn alles op alles moeten zetten om Joran te bewegen tot het vertellen van de waarheid.
Geen mensen er in betrekken die er iets mee te maken hebben, en alle verantwoordelijk nemen die hem is aan te rekenen.
Eigenlijk heeft die geen andere keus, anders kan die dit nooit achter zich laten.
Overigens denk ik dat een civiele trial in Amerika hem in ieder geval te wachten staat.. Ik denk dat de nabestaanden een miljoen claim gaan voor bereiden.
Er zijn 2 feiten.. waar ik absoluut in geloof.. dat is dat het meisje daadwerkelijk stierf in zijn bijzijn en dat het geen moord in koele bloede was.
De 3e persoon is op voorhand niet geloofwaardig.
Joran zal nu zijn stilzwijgen moeten doorbreken, omdat dat voor hem de enige manier is om verder te gaan met deze situatie.
Alleen een geloofwaardige gedetailleerde verklaring die zonder druk op hem word afgenomen kan leiden tot de uiteindelijke oplossing. Zijn ouders zouden als ze verstandig aan zijn alles op alles moeten zetten om Joran te bewegen tot het vertellen van de waarheid.
Geen mensen er in betrekken die er iets mee te maken hebben, en alle verantwoordelijk nemen die hem is aan te rekenen.
Eigenlijk heeft die geen andere keus, anders kan die dit nooit achter zich laten.
Overigens denk ik dat een civiele trial in Amerika hem in ieder geval te wachten staat.. Ik denk dat de nabestaanden een miljoen claim gaan voor bereiden.
- Thom
En ook dat is geen feit.Rico v Velzen schreef:Er zijn 2 feiten.. waar ik absoluut in geloof.. dat is dat het meisje daadwerkelijk stierf in zijn bijzijn en dat het geen moord in koele bloede was.
Verder kan hij wel een verklaring afleggen maar niemand zal ooit weten of die klopt.
Voorlopig is geen bewijs in deze zaak waarop hij veroordeeld kan worden, dus zal hij niet de waarheid vertellen en zullen ze hem niets kunnen maken.
- RVV
Thom het kan zijn dat hij in een verklaring aanvullend bewijs zal leveren.
De grote vraag is ? Wil Joran van der Sloot zelf verder leven als de grootste leugenaar van Nederland/Aruba ?
De media druk is immens, het volk wil gerechtigheid.. in Drachten werd bijna een toevalige Johan betrokken door omstanders..
Joran is gewoon zijn leven niet veilig in het openbaar.
Er zijn genoeg gekken die wel even met hem gaan afrekenen op basis van zijn verhalen.
Zo sterk staat die jongen echt niet in zijn schoenen.
De grote vraag is ? Wil Joran van der Sloot zelf verder leven als de grootste leugenaar van Nederland/Aruba ?
De media druk is immens, het volk wil gerechtigheid.. in Drachten werd bijna een toevalige Johan betrokken door omstanders..
Joran is gewoon zijn leven niet veilig in het openbaar.
Er zijn genoeg gekken die wel even met hem gaan afrekenen op basis van zijn verhalen.
Zo sterk staat die jongen echt niet in zijn schoenen.
-
- Knot
Wordt een beetje een probleem wat je hier meldt heRico v Velzen schreef: Zijn ouders zouden als ze verstandig aan zijn alles op alles moeten zetten om Joran te bewegen tot het vertellen van de waarheid.

- Thom
In theorie zou dat kunnen ja, maar zolang hij niets zinvols zegt is er geen zaak. Als hij wel praat gaat hij voor jaren achter de tralies, en ik heb niet het idee dat hij daar zin in heeft. Niet praten = geen berechting en hij vliegt naar Zuid-Amerika en leeft daar nog lang onopvallend van het geld van pa.Rico v Velzen schreef:Thom het kan zijn dat hij in een verklaring aanvullend bewijs zal leveren.
Of:
- Ze vinden het lichaam. Erg onwaarschijnlijk als het in de oceaan is gedumpt en daarbij zullen er inmiddels geen sporen meer zijn te ontdekken.
- Iemand anders die erbij betrokken is gaat praten.
Laatst gewijzigd door Thom op 05 feb 2008, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ja zal toch maar zo`n zoon hebben...................................lieve hemel........................
En je zal maar dochters hebben die zich graag inlaten met dit soort t..g...................................
Was het mijn zoon, ik ben niet geweldadig, maar ik zou de zweep er over houden.......................................

En je zal maar dochters hebben die zich graag inlaten met dit soort t..g...................................
Was het mijn zoon, ik ben niet geweldadig, maar ik zou de zweep er over houden.......................................
- GTRene
Joran is ontsnapt aan de Politie per fiets :idea: de krant kopt, Sloot sprong...en ja hoor omwonenden hebben hem op video weten vast te leggen...hier de beelden, hij kwam niet ver...Mark de Jager schreef: Ik denk het nog altijd:
Joran springt met de hakken over de sloot!
http://video.google.nl/url?docid=294798 ... K7p7KTsnjQ
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het vogelvrij verklaren van Joran vind ik ook weer te ver gaan. Wát heeft die idioot die gasten die hem vogelvrij verklaren hun dan misdaan denk ik dan. Begrijp me goed, ik vind Joran ook een rare mongool, maar dit is niet in cold blood gebeurd, for sure. Patrick is ook intelligent en wil een 'I'm gonna be famous soon'slaatje eruit slaan. Die zou dus ook vogelvrij verklaard kunnen worden, omtrent de gang van zaken...
Gaat echt nergens over dit. Dat we ons hier druk om maken(ik ook, ik schaam me voor mezelf en buiten dat Joran en Patrick zich moeten schamen, Peter R dV, jij ook, alsmede tuthola mamma Holoway met blablabla our nation....rare lui die Yankees)
8)
Gaat echt nergens over dit. Dat we ons hier druk om maken(ik ook, ik schaam me voor mezelf en buiten dat Joran en Patrick zich moeten schamen, Peter R dV, jij ook, alsmede tuthola mamma Holoway met blablabla our nation....rare lui die Yankees)
8)
-
Ja dat weet ik, en dan weet je vast ook dat 9 van de 10 dat uit eigen vrije wil combineert. Het lulverhaal dat iemand iets stiekem in je drankje doet heeft nu wel lang genoeg geduurd. Trouwens de drugs die echt bekend staat als rapdrug is Rohypnol want GHB/GBL is niet bepaald smaak en geurloos.Rob Schouten schreef:Weet je ook wat GHB in combi met (veel) alcohol doet? Ik heb het diverse keren van dichtbij meegemaakt en dat is zeker geen prettig gezicht.Christoph schreef:GHB wordt bijna direct opgenomen in het bloed, en breekt zeer snel af en is dan ook niet terug te vinden verder.
Overigens het hele GHB verhaal is wel weer lauwe "ik heb ooit eens iets gehoord over rape drugs dus laten we dit maar even aannemen" zooi. Hebben mensen niks beters te doen dan zooi te verzinnen?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Niels
- Auto: Prius+
Rohypnol of GHB vind ik maar een detail Christoph....het feit is dat het gewoon gebeurdChristoph schreef: Ja dat weet ik, en dan weet je vast ook dat 9 van de 10 dat uit eigen vrije wil combineert. Het lulverhaal dat iemand iets stiekem in je drankje doet heeft nu wel lang genoeg geduurd. Trouwens de drugs die echt bekend staat als rapdrug is Rohypnol want GHB/GBL is niet bepaald smaak en geurloos.

Briljant

-
Ik vind het een belangrijk detail om het feit dat mensen misbruik maken van wet en regelgeving door onwaarheden (zoals JoranNiels schreef:Rohypnol of GHB vind ik maar een detail Christoph....het feit is dat het gewoon gebeurdChristoph schreef: Ja dat weet ik, en dan weet je vast ook dat 9 van de 10 dat uit eigen vrije wil combineert. Het lulverhaal dat iemand iets stiekem in je drankje doet heeft nu wel lang genoeg geduurd. Trouwens de drugs die echt bekend staat als rapdrug is Rohypnol want GHB/GBL is niet bepaald smaak en geurloos.![]()

Maargoed. te offtopic nu.
- GTRene
Het is werkelijk ongelofelijk met het "rechtssysteem" zo krom dat het in elkaar steekt, een crimineel heeft meer recht dan het slachtoffer zo lijkt het...
Net in Puaw en Witteman, bv die opnames die Peter R heeft gemaakt bv met beeld enz zou hem 9 maand celstraf op kunnen leveren zo zegt spong en Joran zou maar 6 maand kunnen krijgen haha tis toch ongelofelijk, je kan dus beter de hele wereld voor liegen en Aruba vele miljoenen inkomsten mis laten lopen en vele miljoenen opsporingkosten en verdriet ouders en een lijk wegmoffelen dan proberen een crimineel op te laten pakken immers een opname mag niet als bewijs ingebracht worden is onwettig?? ook al is het een bewijs waaaaaaaaaaah??? bah bah bah ik zeg zo een crimineel van dat soort en ergere hebben geen rechten meer of in elk geval minder en elk middel dat gevonden kan worden om zo 1 te laten bekennen of te bewijzen is geoorloofd gotver ja sorry hoor, tis een crimineel en als ie niks te verbergen heeft dan heeft ie toch ook niks te verliezen? bah...herhaling is op ned1...bah zo :twisted:
En had je die rot kop moeten zien van Spong, die geeft niks om het leed, wat zeg ik? die vecht juist voor fouten en de crimineel!! hoe oneerlijk kan een rechts?systeem zijn...krom krom...een crimineel mag eigenlijk geen advocaat hebben, alleen het slachtoffer...een crimineel mag hooguit een mediator hebben, meer niet :twisted:
Net in Puaw en Witteman, bv die opnames die Peter R heeft gemaakt bv met beeld enz zou hem 9 maand celstraf op kunnen leveren zo zegt spong en Joran zou maar 6 maand kunnen krijgen haha tis toch ongelofelijk, je kan dus beter de hele wereld voor liegen en Aruba vele miljoenen inkomsten mis laten lopen en vele miljoenen opsporingkosten en verdriet ouders en een lijk wegmoffelen dan proberen een crimineel op te laten pakken immers een opname mag niet als bewijs ingebracht worden is onwettig?? ook al is het een bewijs waaaaaaaaaaah??? bah bah bah ik zeg zo een crimineel van dat soort en ergere hebben geen rechten meer of in elk geval minder en elk middel dat gevonden kan worden om zo 1 te laten bekennen of te bewijzen is geoorloofd gotver ja sorry hoor, tis een crimineel en als ie niks te verbergen heeft dan heeft ie toch ook niks te verliezen? bah...herhaling is op ned1...bah zo :twisted:
En had je die rot kop moeten zien van Spong, die geeft niks om het leed, wat zeg ik? die vecht juist voor fouten en de crimineel!! hoe oneerlijk kan een rechts?systeem zijn...krom krom...een crimineel mag eigenlijk geen advocaat hebben, alleen het slachtoffer...een crimineel mag hooguit een mediator hebben, meer niet :twisted: