Damn, binnenkort gedwongen verkoop e46 M3

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 05 feb 2008, 15:13

hugo schreef:
Bjorn Alenis schreef:
Dennis Schroyen schreef: En net zoals Markk's M3 kan ik mijn auto inruilen voor een potje petit gervais. gisteren 137,5k overschreden...
Ik zal maar eens met Jacco gaan praten om de BMW 1 op 1 in te ruilen op een '89 corolla 1.3.
Ik zal maar gaan sparen voor nieuwe blokken, versnellingsbakken, deuren, motorkappen, kofferdeksels en wielbouten want ooooo jeeee...

:wink:
Vergeet ook niet te sparen voor de revisie van je in-dash cd-speler! :twisted:

:lol: BMW is eigenlijk zo'n kutmerk. Na 100K is het schluss. :lol:
ja Hugo, daarom zit je altijd over e34's en e30's die je wilt kopen te melken zeker hahah :wink: :lol:
Wanneer ga je nu eens afkomen?

RVV

Bericht door RVV » 05 feb 2008, 15:26

Alles heeft natuurlijk met rijstijl te maken, een M is sterker dan een standaard auto, maar moet ook zeker 3 tot 5 keer zoveel krachten verwerken. Als je een M3 80% van de rijstijl max attack rijd dan is zo'n auto na een ton wel aan een revisie toe.

Alleen rij je een M3 geen 80% max attack, maar hooguit 25%.

Het probleem is, zoals altijd dat je niet op voorhand weet hoe de vorige eigenaar met de auto heeft gereden.

Mijn eigen M3 kocht ik met 10000 km ... en ik wist hoe de vorige eigenaar met die auto had gereden (echt gebruikt waar die voor gemaakt is). Als ik van hem dezelfde auto met bv 75000 km had kunnen kopen, dan had ik er voor bedankt.

Probeer als mogelijk is, uit te zoeken, wie de vorige eigenaar was en probeer er achter te komen hoe hij de auto gebruikt heeft.

Wie de mijne tzt met een ton koopt, mag zich gelukkig prijzen.. (mits onder voorbehoud enz enz.)

Knot

Bericht door Knot » 05 feb 2008, 15:52

Casper schreef:
Dennis Schroyen schreef: sjonge jonge... utter rubbish...
Onderbouw dat dan eens zoals ik dat doe, lekker makkelijk op deze manier, kwas een hoger niveau gewend van dit forum.

Waarom wordt dit topic dan geopend in the first place? Toch om een goede discussie? En niet om als TS, alle posts even met een paar drog-redenen weg te wuiven....jammer dit....
Dennis, als je een auto echt gebruikt dan komen er gewoon eerder hoge kosten aan, blijkbaar rij je zelf dus redelijk tam ;)

markk

Bericht door markk » 05 feb 2008, 16:35

Ik hoop dat we deze discussie op een leuke manier kunnen voortzetten...
Altijd Casper. No hard feelings here !

Topic is inderdaad als spot geopend, juist om enigszins de spot te drijven met alle, m.i., ongenuanceerde uitspraken dat M-modellen over de 100k waardeloos zijn, aan een revisie toe zijn, etc....

Mark.

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 05 feb 2008, 17:11

Knot schreef:
Casper schreef:
Dennis Schroyen schreef: sjonge jonge... utter rubbish...
Onderbouw dat dan eens zoals ik dat doe, lekker makkelijk op deze manier, kwas een hoger niveau gewend van dit forum.

Waarom wordt dit topic dan geopend in the first place? Toch om een goede discussie? En niet om als TS, alle posts even met een paar drog-redenen weg te wuiven....jammer dit....
Dennis, als je een auto echt gebruikt dan komen er gewoon eerder hoge kosten aan, blijkbaar rij je zelf dus redelijk tam ;)
Ik heb betere dingen te doen dan banden nutteloos oproken als je daar naartoe wilt. Voor de rest rijdt ik goed door maar met respect voor de techniek en blijkbaar werkt die methode goed.

Kasteel

Bericht door Kasteel » 05 feb 2008, 20:10

Rico v Velzen schreef: Wie de mijne tzt met een ton koopt, mag zich gelukkig prijzen.. (mits onder voorbehoud enz enz.)
Blijf je nog 6 jaar rijden? Die 135i komt over een half jaar toch al ;)? Reken daar maar niet op. Ik ben nog veel te blij er mee.

HSR

Bericht door HSR » 05 feb 2008, 23:04

Dennis Schroyen schreef:
hugo schreef:
Bjorn Alenis schreef: Vergeet ook niet te sparen voor de revisie van je in-dash cd-speler! :twisted:

ja Hugo, daarom zit je altijd over e34's en e30's die je wilt kopen te melken zeker hahah :wink: :lol:
Feit is dat ik over 6 maanden naar het buitenland ga voor de studie. Ik zal dan minimaal 12 maanden in het buitenland verblijven. Ergo, het is niet echt rationeel om nu een fun mobiel te kopen. Ik moet erbij zeggen, ik word echt ernstig op de proef gesteld. Aernoudt heeft zijn 75 TS te koop voor een dermate lage prijs dat ik 'em bijna niet kan laten liggen. :roll:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 05 feb 2008, 23:17

hugo schreef:
Dennis Schroyen schreef:
hugo schreef:
Feit is dat ik over 6 maanden naar het buitenland ga voor de studie. Ik zal dan minimaal 12 maanden in het buitenland verblijven. Ergo, het is niet echt rationeel om nu een fun mobiel te kopen. Ik moet erbij zeggen, ik word echt ernstig op de proef gesteld. Aernoudt heeft zijn 75 TS te koop voor een dermate lage prijs dat ik 'em bijna niet kan laten liggen. :roll:
snap je situatie helemaal hoor, was maar even om je kop nog zotter te krijgen :wink:
Veel succes iig en wie weet komt er toch nog iets spannends, laten we hopen!

Christoph

Bericht door Christoph » 05 feb 2008, 23:22

hugo schreef:
Dennis Schroyen schreef:
hugo schreef:
Ik heb het zelfde probleem, ik ben dus wel zo lomp geweest om er 1 te kopen voor ik weg ging :lol: Nu zit ik in Amerika met een auto thuis en wil ik hier langer blijven dan geplanned :roll:

Ergo > Je weet niet wat er gebeurd als je abroad zit... straks kan ik het hok gaan verkopen omdat ik hier blijf.

HSR

Bericht door HSR » 05 feb 2008, 23:30

Christoph schreef:
hugo schreef:
Dennis Schroyen schreef: ja Hugo, daarom zit je altijd over e34's en e30's die je wilt kopen te melken zeker hahah :wink: :lol:

Ik heb het zelfde probleem, ik ben dus wel zo lomp geweest om er 1 te kopen voor ik weg ging :lol: Nu zit ik in Amerika met een auto thuis en wil ik hier langer blijven dan geplanned :roll:

Ergo > Je weet niet wat er gebeurd als je abroad zit... straks kan ik het hok gaan verkopen omdat ik hier blijf.
[i

Inderdaad, daarom zit ik ook met zo'n vreselijk dubbel gevoel :?

Ergo, wat moet ik doen, wat moet ik doen, wat moet ik doen ??

Christoph

Bericht door Christoph » 05 feb 2008, 23:53

Laten staan, en je geld gebruiken in het buitenland.. !

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 feb 2008, 02:19

Hè, gelukkig niet nog een quote :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 06 feb 2008, 07:30

Arthur schreef:Hè, gelukkig niet nog een quote :wink:
ouwe zeur :lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 feb 2008, 09:19

Ga slapen!

jacobt

Bericht door jacobt » 06 feb 2008, 09:24

Mijn e30 M3 heeft iniddels 212.000 op het klokje maar geeft nog steeds het volle vermogen. Nog steeds 235km/h op het klokje. :lol:

Ach en als er is wat stuk gaat vergaat de wereld ook niet.

Plaats reactie