The truth about Uri Geller
- Mathieu
- Macboy
- Peter Tunissen
Geen idee, ik zag heel even iets met die gezichten van bekende Nederlanders die je zelf uit mocht zoeken, dat een goocheltruc met een baard langer dan die van Sinterklaas (geloof dat David Copperfield er ooit mee begonnen is), die je ook nog eens op je klompen aan kunt voelen (als er nog acht gezichten zijn en je mag zelf kiezen of je vier stappen linksom of rechtsom maakt, *nieuwsflits!*, dit maakt niks uit, je komt altijd op dezelfde plek uit natuurlijk), dus maar meteen verder gezapt.
Niks mis met goochelen of illusionisme, maar noem het dan ook zo en niet telepathie, want dat is het uiteraard niet.
Niks mis met goochelen of illusionisme, maar noem het dan ook zo en niet telepathie, want dat is het uiteraard niet.
- Downforce Hans
- Hendrik Kinderman
volgens mij word je idd bedonderd waar je bij zit. Net zoals die "lepelfilmpjes". tip: je legt een lepel voor je tv, en hangt er een visdraadje aan. zet de camera op REC, trek aan het touwtje, enja hoor, de lepel valt van de kast! Zo maak je een lepelfilmpje
ik geloof er geen hol van. Maar hoe hij die truc met een lepel breken nu doet???

ik geloof er geen hol van. Maar hoe hij die truc met een lepel breken nu doet???

- InjectTheVenom
Dat heet materiaal voorbewerken waarop er vervolgens iets gebeurtHendrik Kinderman schreef:volgens mij word je idd bedonderd waar je bij zit. Net zoals die "lepelfilmpjes". tip: je legt een lepel voor je tv, en hangt er een visdraadje aan. zet de camera op REC, trek aan het touwtje, enja hoor, de lepel valt van de kast! Zo maak je een lepelfilmpje![]()

- InjectTheVenom
- Hendrik Kinderman
eerst mocht iemand proberen die lepel te buigen. Dit lukte degene niet. Nou ik mag wel zeggen dat je dan totaal geen kracht hebt, want iedere volwassene kan naar mijn mening wel een lepel buigen. Ik ook, en ik ben nog niet eens volwassenInjectTheVenom schreef:Dat heet materiaal voorbewerken waarop er vervolgens iets gebeurtHendrik Kinderman schreef:volgens mij word je idd bedonderd waar je bij zit. Net zoals die "lepelfilmpjes". tip: je legt een lepel voor je tv, en hangt er een visdraadje aan. zet de camera op REC, trek aan het touwtje, enja hoor, de lepel valt van de kast! Zo maak je een lepelfilmpje![]()

- Joy
Die truc met de lepel komt doordat Uri een stof aan zijn vingers heeft die een chemische reactie aangaat met het metaal.Hendrik Kinderman schreef:eerst mocht iemand proberen die lepel te buigen. Dit lukte degene niet. Nou ik mag wel zeggen dat je dan totaal geen kracht hebt, want iedere volwassene kan naar mijn mening wel een lepel buigen. Ik ook, en ik ben nog niet eens volwassenInjectTheVenom schreef:Dat heet materiaal voorbewerken waarop er vervolgens iets gebeurtHendrik Kinderman schreef:volgens mij word je idd bedonderd waar je bij zit. Net zoals die "lepelfilmpjes". tip: je legt een lepel voor je tv, en hangt er een visdraadje aan. zet de camera op REC, trek aan het touwtje, enja hoor, de lepel valt van de kast! Zo maak je een lepelfilmpje![]()
- duifjes.com
- Hendrik Kinderman
-