'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
allen

Bericht door allen » 04 feb 2008, 09:08

Hoor alweer dat hij (iig vlp) rond blijft dartelen op straat.

Ergens vind ik het niet eens gek. Let iemand weleens op het gedrag en handelen van Patrick en Joran? Patrick doet regelmatig balletjes opgooien. Hij laat het woordje 'boot' vallen, Joran zie je vervolgens gelijk denken en er in meegaan. Ik denk zelf, gezien de gezichtsuitdrukkingen, dat Joran idd gewoon heeft verteld wat Patrick wilde horen. Simpelweg om stoer te doen bij een crimineel.

@Robin: kwa stemmingmakerij ben je het zwart wit filmpje met het moordmuziekje vergeten. En als je je afvraagd waarom hij niet de hulpdiensten had gebeld? Ik weet het ook niet. Een man op drugs zou echter weleens rare sprongen kunnen maken.

Nu dan, het is de vraag of Peter dezelfde weg gaat behandelen als Maurice de Hond (een zaak nooit meer laten rusten). In dat geval zal Joran nog veel nieuwe, criminele vriendjes ontmoeten. :wink:

Hunter

Bericht door Hunter » 04 feb 2008, 09:11

MAAR... Iedereen valt over Joran heen...
Maar die vriend / helper lijkt me meer de boosdoener...???!!!

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 09:15

Voor mij staan er nog een aantal vragen open, sommige zjin al genoemd:

1. Waarom niet een ambulance/dokter bellen met je gsm terwijl je bij haar blijft. Kan maar 1 ding betekenen, hij heeft haar iets toegediend, GHB, coke, weet ik veel wat, ik vermoed het eerste...

2. Hij heeft in het verleden een 'klusje' opgeknapt voor Daury. Het klusje was dermate belangrijk/crimineel dat Daury het niet erg vond om een lijk/lichaam te dumpen.

3. De schoenen, waarom heeft hij die gedumpt, het enige wat ik me kan bedenken zijn (bloed)sporen. In dat geval klopt er helemaal niets meer van z'n verhaal.

4. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat het hele verhaal inderdaad geheel/gedeeltelijk verzonnen is om indruk te maken op Patrick. Hij laat hiermee zien dat hij vriendjes heeft die 'vuil werk' voor hem opknappen, dat hij zelf ook niet vies is van smerige spelletjes en dat hij zo indruk wil maken op Patrick om later (criminele) zaken met hem te doen.

5. Hoeveel geld heeft Patrick wel niet gekregen voor deze actie. Hij zal ook goed weten dat de pa van Joran vaak contact heeft met criminelen die niet vies zijn van moord oid. Waarom dan toch met naam en toenaam en je kop 2 uur lang in beeld op tv..?? Levensmoe? Of een grote berg geld..?

Knot

Bericht door Knot » 04 feb 2008, 09:22

Opa schreef:
PS Waarom Joran niet de politie heeft gebeld is jammer, maar het heeft mogelijk te maken met iets waar we helemaal niets van afweten en nooit zullen weten.
Zou ie ze zelf misschien iets toegediend hebben waardoor ze onwel is geworden en wilde ie daarom toen ie DACHT dat ze dood was zo snel mogelijk van 't lichaam af?! :roll:
Zou goed kunnen... maar waarom het gedoe met de schoenen, dat snap ik nogsteeds niet, moet toch echt iets anders aan de hand zijn met dna sporen....

Hij heeft wel veel verteld/bekend maar de complete waarheid is nog niet aan het licht.

Hoe lang zal JvdS nog leven??? Denk dat er wel andere mensen in actie komen binnenkort.

Thom

Bericht door Thom » 04 feb 2008, 09:23

Media-hype of niet, en of hij het nou gedaan heeft of niet, ik vind het toch wel knap dat ze deze "bekentenis" uit hem hebben gekregen. Het was eigenlijk meer dan ik had verwacht.

En het is in mijn ogen toch behoorlijk berekenend als je iemand voor dood op het strand achterlaat en niet met je GSM een ambulance belt maar naar een payphone verderop loopt om een vriend (met een boot) te bellen waarvan je weet dat die wellicht smerige zaakjes voor je op kan lossen.
Om daarna ervoor te zorgen dat je snel thuis komt (al dan niet met hulp van pa) en in te loggen op internet zodat je deels weer een alibi hebt.

Roy

Bericht door Roy » 04 feb 2008, 09:23

Mark de Jager schreef:MAAR... Iedereen valt over Joran heen...
Die vriend was waarschijnlijk in Rotterdam toen en heeft ook waarschijnlijk geen boot in Aruba. Wel verblijft hij daar soms.

Ik denk dat als je Daury vervangt met Paul van der Sloot (zijn vader) dat het ook nog wel eens kan kloppen.

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 09:24

http://joran-sloot.hyves.nl/getikt/
Carlo voorziet een sombere toekomst voor de anus van Joran
:lol:

Hunter

Bericht door Hunter » 04 feb 2008, 09:29

Energy schreef:Ik denk dat als je Daury vervangt met Paul van der Sloot (zijn vader) dat het ook nog wel eens kan kloppen.
Oh lala... Dat zou wel het e.e.a. verklaren!
Damn, ik heb het verkeerde beroep gekozen! :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 04 feb 2008, 09:55

Energy schreef:
Mark de Jager schreef:MAAR... Iedereen valt over Joran heen...
Die vriend was waarschijnlijk in Rotterdam toen en heeft ook waarschijnlijk geen boot in Aruba. Wel verblijft hij daar soms.

Ik denk dat als je Daury vervangt met Paul van der Sloot (zijn vader) dat het ook nog wel eens kan kloppen.
Dat denk ik dus ook al vanaf dag 1.

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 04 feb 2008, 10:00

Macboy heeft het hele Leon diefstal verhaal ook opgebiecht bij mij in de auto :lol: ding staat op de oprit te glimmen in Macedonie :lol: met Xenon bij je daar echt de man :lol:

Echt, heerlijke en eerlijke vent die Macboy :D

Michel

Luco

Bericht door Luco » 04 feb 2008, 10:00

Gewoon beide afschieten en over op de orde van de dag
Snel en simpel

7 miljoen kijkers en waarschijnlijk ook 7 miljoen meningen en theorieen

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 10:09

Stel dat ze is bezweken aan de middelen (coke/ghb) die Joran haar heeft gegeven, is het dan moord?

Xave30

Bericht door Xave30 » 04 feb 2008, 10:20

Maandag ochtend koffie break topic .

Robin schreef:..Joren Fendersloet ...
:lol: Je hebt het uitspraak goed. :lol:

Roy

Bericht door Roy » 04 feb 2008, 10:22

Rob Schouten schreef:Stel dat ze is bezweken aan de middelen (coke/ghb) die Joran haar heeft gegeven, is het dan moord?
Denk het wel.. valt dat niet onder vergiftiging oid?

allen

Bericht door allen » 04 feb 2008, 10:28

Sjoerd S. schreef:...maar feit is wel dat hij alles in het werk steld, hoe dubieus ook, om Joran achter de tralies te krijgen, wat zeker terecht is. Want wat er ook gebeurd precies is, ik steek er mijn beide handen voor in het vuur dat het daadwerkelijk een ernstig misdrijf is geweest.
In de middeleeuwen werden mensen zo veroordeeld en bestrafd. In Amerika worden mensen zo, met enige regelmaat, onterecht veroordeeld. Het gaat niet om wat jij en/of ik denken maar om de feiten. En als je zonder gevoel het programma gaat bekijken dan zul je opmerken dat het verhaal aan beide kanten gewoon niet klopt. Denk ik dan dat Joran een lieverdje is? Nee, allerminst. Maar daar gaat het hier toch helemaal niet om!

Paul van der Sloot invullen voor Dauri gaat niet. Hoe rijmen jullie anders die banana tubes? :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 feb 2008, 10:30

Ze wilde geen sex met hem, hij wordt driftig pakt haart bij haar keel knijpt en de rest kan je wel raden.
Ik geloof dat er wel meer bekend is over zijn drift buien.
Als ze haar hadden gevonden hadden ze misschien zijn hand afdrukken wel om haar nek gevonden, wie zal het zeggen......

Zoveel mensen zoveel meningen....

Grtz,Hanz06

Roy

Bericht door Roy » 04 feb 2008, 10:32

Wie zegt dat hij daadwerkelijk met die Banana Tubes aan de gang was? Je zag ze daar varen inderdaad... maar of dat van hem is?

Als jij een auto heb, kan ik toch ook zeggen dat jij soms voor taxi'tje speelt?

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 10:33

Energy schreef:Wie zegt dat hij daadwerkelijk met die Banana Tubes aan de gang was? Je zag ze daar varen inderdaad... maar of dat van hem is?

Als jij een auto heb, kan ik toch ook zeggen dat jij soms voor taxi'tje speelt?
Inderdaad, die bootjes liggen daar gewoon, denk niet dat er een klasse III alarm en startonderbreker op zit ;)

allen

Bericht door allen » 04 feb 2008, 10:38

@Sjoerd: foutje bij het filmen? Joran ook een door Peter betaalde acteur? :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 04 feb 2008, 10:39

en ook..

de Patrick leek meestal op de zelfde straten te rijden als het over de ""klus" gespronken werd.

Niall

Bericht door Niall » 04 feb 2008, 10:51

Sjoerd S. schreef:Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de bekentenissen eerst gedaan werden in een RR Sport met donkere lederen bekleding en daarna in een exemplaar met een beige lederen interieur ???

Apart.

Hij staat ook te koop trouwens, nooit in gerookt :P

http://www.bmwdealerteam.nl/WebModules/ ... fault.aspx
Kenteken: 50-RL-RK
Mis de optie luxe video pakket :P

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 feb 2008, 11:44

Tot het lijk gevonden is blijft de ware toedracht altijd onduidelijk ookal lezen we nu deze versie van de gebeurtenissen. Joran vertelt het zaakje nu wel zo, maar is hij het werkelijk geweest en zo ja is het wel zo gegaan?
Zo hard als het hele zaakje stinkt begin je haast te geloven dat Natalee nog leeft en ergens een totaal ander leven aan het slijten is. Zo zijn er wel een paar personen verdwenen en nooit meer terug gevonden, Amelia Earhart en haar vliegtuig zijn bijvoorbeeld ook nooit meer terug gevonden ondanks een 4 miljoen dollar kostende zoektocht. Leeft die nog, of is ze ergens de zee in gevlogen?

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 04 feb 2008, 11:51

Dexter schreef: - Joran heeft in paniek iemand gebeld
Ja dikke leuter, als je de tegenwoordigheid van geest hebt niet je mobiel te pakken maar naar een cel te lopen, ben je niet in paniek.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 feb 2008, 12:03

Ze wilde geen haaien zien ze, zag door alle alcohol en drugs een beetje troebel en het kwam wat lullig haar strot uit, waardoor Joran haar niet goed heeft begrepen: I wanna see sharp.

RobS

Bericht door RobS » 04 feb 2008, 12:11

Dennis Cavallino schreef:Ze wilde geen haaien zien ze, zag door alle alcohol en drugs een beetje troebel en het kwam wat lullig haar strot uit, waardoor Joran haar niet goed heeft begrepen: I wanna see sharp.
:lol: 8)

Plaats reactie