+1 !Tom schreef: Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.
Nee dus
Het is wel rustig in het Z3 Coupe 5.0 Hartge the one en only want daar mag je alleen posten als je zo'n auto hebtRico v Velzen schreef:overigens is er allang zo'n speciaal BMW forum ... en als je nog geen toegangsrechten hebt...... .moet je gewoon nog meer steekpenningen toeschuiven naar de moderators
LOLMichel Pol schreef:Het is wel rustig in het Z3 Coupe 5.0 Hartge the one en only want daar mag je alleen posten als je zo'n auto hebtRico v Velzen schreef:overigens is er allang zo'n speciaal BMW forum ... en als je nog geen toegangsrechten hebt...... .moet je gewoon nog meer steekpenningen toeschuiven naar de moderators![]()
Michel
En ik kan het er zo gezellig maken als ik zelf wel...Michel Pol schreef:Het is wel rustig in het Z3 Coupe 5.0 Hartge the one en only want daar mag je alleen posten als je zo'n auto hebtRico v Velzen schreef:overigens is er allang zo'n speciaal BMW forum ... en als je nog geen toegangsrechten hebt...... .moet je gewoon nog meer steekpenningen toeschuiven naar de moderators![]()
Michel
Dat er hier veel mensen enthousiast over BMW zijn klopt, maar "BMW leeghoofden"? We zitten hier niet op het Autoweek forum. Los van dat ik het niet met je eens ben vind ik dit soort postings ook weer niet nodig, wat meer respect tonen mag wel.Francisco schreef:tegen. het is nu al vechten tegen de bierkaai. wel leuk op zijn tijd, maar soms wil ik gewoon serieus over interessante auto's lullen/lezen zonder dat de BMW leeghoofden zich ermee gaan bemoeien.
Gebruikers op dit forum: GRzep en 23 gasten