Bratwursten und Jägermeister opdelen?
- Topfuel
Bratwursten und Jägermeister opdelen?
In 'Bratwursten und Jägermeister' komen erg veel BMW draadjes voor (+70%?), misschien is het een idee om er een draadje onder te plaatsen waar alleen BMW draadjes worden gepost. En 'Bratwursten und Jägermeister', excl. BMW' te maken?
Het lijk me voor het overzicht handiger en de andere niet BMW draadjes krijgen zo meer aandacht zonder dat ze meteen naar pagina 2 verschuiven voor bijvoorbeeld de (goed bekeken en informatieve) occasion draadjes oid.
Het is maar even een idee, wat vinden jullie?
Het lijk me voor het overzicht handiger en de andere niet BMW draadjes krijgen zo meer aandacht zonder dat ze meteen naar pagina 2 verschuiven voor bijvoorbeeld de (goed bekeken en informatieve) occasion draadjes oid.
Het is maar even een idee, wat vinden jullie?
- InjectTheVenom
Het is me idd al langer opgevallen dat het gros van de draadjes hier alleen maar over BMW gaat terwijl er zat andere mooie en interessante Duitse merken zijn waar amper wat over gepost word. Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
- Maik
-
Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
- InjectTheVenom
Door de overhand aan BMW rijders is die speciale status er sowieso al binnen Bratwursten und Jägermeister tochTom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.

- Macboy
- Jelmer850i
- GTRene
Ik heb in dit geval voor gestemd omdat BMW inderdaad de rest overschaduwd...en dat is best jammer.
Aan de andere kant zou je dan wel een overheersende groep krijgen wat weer niet de bedoeling is van DF
maarja het is nu 1x zo, als het maar onder controle blijft.
en de moderators toezien op respect voor elkaars merk, daarin is DF goed, net als Piston Heads...maar die heeft bijna elk merk apart 
Aan de andere kant zou je dan wel een overheersende groep krijgen wat weer niet de bedoeling is van DF

- Joop
Aan de ene kant makkelijk zoeken, aan de andere kant lekker laten zoals het nu is.
Waarbij de tweede keuze toch wel overheerst; echter is het idd zo dat BMW veel besproken wordt, terwijl VW/Audi en Porsche ook mooie producten maken, waar veel over te zeggen valt.
Jammergenoeg is er een (onverdiende) negatieve tendens naar Audi toe richting een TT-rijder (vaste lezers weten wel wie), wat helemaal niet nodig was geweest.
Dus heren: meer Audi/VW/Porsche in de Bratwursten en Jägermeister sectie van dit forum!
PS: Ford en Opel zijn uiteraard ook welkom, alsmede de kleinere (wellicht leukere) merken als bijvoorbeeld: Wiesmann, Yes! etc.
Waarbij de tweede keuze toch wel overheerst; echter is het idd zo dat BMW veel besproken wordt, terwijl VW/Audi en Porsche ook mooie producten maken, waar veel over te zeggen valt.
Jammergenoeg is er een (onverdiende) negatieve tendens naar Audi toe richting een TT-rijder (vaste lezers weten wel wie), wat helemaal niet nodig was geweest.
Dus heren: meer Audi/VW/Porsche in de Bratwursten en Jägermeister sectie van dit forum!
PS: Ford en Opel zijn uiteraard ook welkom, alsmede de kleinere (wellicht leukere) merken als bijvoorbeeld: Wiesmann, Yes! etc.
-
+1Tom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
Nee dus
- Niels
- Auto: Prius+
Mee eens! De volgende stap is om BMW af te splitsen in een apart forum en weg is DF (overdrijvend). Ik ben bang dat een hoop mensen zich gaan concentreren op BMW en dus niet of stukken minder gaan participeren in andere Duitse draadjes. Dat zie je nu ook al gebeuren en dat moet niet meer worden imho.Tom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
Ik kon het tegengas van Rob ook altijd wel waarderen maar dat ie hier niet meer zit heeft niets met zijn Audi voorkeur te maken zoals ik het heb meegekregenJoy Jolliffe schreef:Nee geen apart forum.
Wat Joop zegt, het is jammer dat Rebel hier niet meer zit.

-
Ik hoef geen apart deel voor bmw's. De reden dat ik op df zit is omdat ik bmwfora eentonig vind. Alsof er niets anders is.
Volgens mij hoeven we ook maar één of twee personen te bannen op DF. Dan zou alles wel weer in evenwicht lopen. Wat denk jij Rico?
Rob z'n ongezouten mening kon ik ook wel waarderen.
Volgens mij hoeven we ook maar één of twee personen te bannen op DF. Dan zou alles wel weer in evenwicht lopen. Wat denk jij Rico?

Rob z'n ongezouten mening kon ik ook wel waarderen.
- Michel P
Mijn gedachten ook. Je hoeft niet alles te lezen. Heb je geen interesse in een bepaald topic, dan sla je die lekker over, heel makkelijk toch!Tom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
Michel
-
+Rein schreef:+1Tom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
Nee dus
allen schreef: Rob z'n ongezouten mening kon ik ook wel waarderen.
- Macboy
- Kasteel
+2Rein schreef:+1Tom schreef:Maar juist door een apart BMW forum in het leven te roepen geef je dat merk al een soort van speciale status. Terwijl DF een algemeen autoforum is.InjectTheVenom schreef:Niets op tegen dat er veel BMW liefhebbers zijn want het is een prachtig merk met een mooie geschiedenis, maar zo doe je wel af aan het algemene karakter van het driving-fun forum.
Nee dus
Vooraf was ik wel voor een apart gedeelte, maar vind dit toch wel een goed doorslaggevend argument