[img
[img
[img
[img
check again ... tis de lichtschakelaarKnot schreef:Haha.. en een ovenmagnetroncombi erin hebben (lees: handbediende aircon/ventilatie)...
Heb je t koud schat? Wacht ff.. krrrrrt 200 graden, klikklikklik 20minuten, taktaktak crispstand... lekker he? 8)
Ik denk eerder Japans, ook aan het rode bordje op de laatste foto te zien. Bovenaan staan Japanse leestekensJoop schreef:...en weg is het geloof dat alle Britten Petrolheads zijn...Knot schreef:Whaha... ik vind het dus ZOOO triest dat ik niet eens de tijd genomen heb om te beseffen dat het een rechtsgestuurde is
...even te kort door de bocht: er zijn natuurlijk meer landen/continenten waar ze rechts rijden...Stéphane schreef:Ik denk eerder Japans, ook aan het rode bordje op de laatste foto te zien. Bovenaan staan Japanse leestekensJoop schreef:...en weg is het geloof dat alle Britten Petrolheads zijn...Knot schreef:Whaha... ik vind het dus ZOOO triest dat ik niet eens de tijd genomen heb om te beseffen dat het een rechtsgestuurde is
InderdaadJoop schreef:...even te kort door de bocht: er zijn natuurlijk meer landen/continenten waar ze rechts rijden...Stéphane schreef:Ik denk eerder Japans, ook aan het rode bordje op de laatste foto te zien. Bovenaan staan Japanse leestekensJoop schreef:
...en weg is het geloof dat alle Britten Petrolheads zijn...![]()
Gebruikers op dit forum: Martijn_bmw, MParallel, sitechris, Thomas H, Wout309t en 11 gasten