Video: Audi RS6 op het circuit
- Hielke
Kijk, zo hoort een videotest eruit te zien. Krachtig en helder. Een heerlijke grand tourer die op het circuit niets te zoeken heeft.ErikKramer schreef:Nog een filmpje van de snelle station:
http://www.carmagazine.co.uk/Video/Sear ... R=EPI-5506
- skinnybmw
Car Magazine is sowieso het beste allround autoblad wat er is. Maar wat een mooie ingetogen super Tourer! 580pk klinkt misschien veel (en dat is het ook) maar als je er over nadenkt...2 turbo's op een 5.0 V10 en dan máár 73pk meer dan de 5.0 V10 van BMW. Dan heb ik echt wel wat meer respect voor de V10 van BMW...had de Audi V10 geen turbo's gehad dan was 't een heel ander verhaal!Hielke schreef:Kijk, zo hoort een videotest eruit te zien. Krachtig en helder. Een heerlijke grand tourer die op het circuit niets te zoeken heeft.ErikKramer schreef:Nog een filmpje van de snelle station:
http://www.carmagazine.co.uk/Video/Sear ... R=EPI-5506
- Tristan
- skinnybmw
Dat is een kwestie van smaakTristan schreef:Maar heeft wel veel meer koppel als de M5. En veel soepeler motorkarakter. En chippie bij JD en voila, over de 600pk.
Maar als je deze RS6 naast een M5 zet, dan is de M5 echt een gedrocht. Wat een wagen die RS6. Alles klopt aan die auto, interieur is ook echt geweldig.

- Maus335i
Uit een Gallardo V10 5.0 haalt VAG ook 500pk? Dat was in 2003 zelfs al zo.skinnybmw schreef:Car Magazine is sowieso het beste allround autoblad wat er is. Maar wat een mooie ingetogen super Tourer! 580pk klinkt misschien veel (en dat is het ook) maar als je er over nadenkt...2 turbo's op een 5.0 V10 en dan máár 73pk meer dan de 5.0 V10 van BMW. Dan heb ik echt wel wat meer respect voor de V10 van BMW...had de Audi V10 geen turbo's gehad dan was 't een heel ander verhaal!
En ik had geen commentaar op het camerawerk van OF Autoblog OF Petrolhead, maar op het presentatieniveau.
Wouter Autoblog moet om een of andere reden altijd "stoer" en "cool" overkomen wat mij gewoon irriteert. Sjoerd heeft daar geen last van, die vermomd zn enthousiasme ook gewoon niet. Hij vertelt je 1 op 1 wat hij van die auto vind en dat wil ik graag horen. Het opratelen van wat cijfers die je zo in de folder vind of op internet vind ik niet belangrijk. Maar wat DOET zo'n auto nou met je?
Waarom denk je dat TopGear zo'n succes is? Dat heeft denk ik meer te maken met 3 toppresentatoren dan het camerawerk...
Ik weet nog wel een Autoblog filmpje met de M3:
"Kijk dit is nou een M3, echt waaaauw pfff so hey wat een gekke auto.. jeeeeeezues pffffff sooooo man echt dikke shit deze M3, dit is het echt helemaal. Dit is toch wel een van de sooooooo pffffff dikste vetste auto's die ik ooit gereden heb!"
Snap je wat ik bedoel met "cool" willen zijn en irritatie opwekken naar de kijker?
En Marc, check mn fiscalisten topic ff in "offtopic"

- atomchris
-
Voor koppelliefhebbers is dit natuurlijk een heerlijke machine en wat betreft audi V10 biturbo<-->bmw M V10:ik zou het audiblok als ''toer/sport'' willen betitelen(om eens in motorfietstermen te denken) en bmw's V10 als raszuiver ''race''.
Beide hebben hun charme en ik zou absoluut niet kunnen kiezen,dus allebei maar
.
Beide hebben hun charme en ik zou absoluut niet kunnen kiezen,dus allebei maar

-
Precies: ik kan het bijvoorbeeld geen mooie auto vinden, vanaf welke hoek ik er ook maar naar kijk... De statement dat iedereen hem mooi vindt lijkt mij dan ook wat vreemdskinnybmw schreef:....
Dat is een kwestie van smaakEn dat maakt de Audi best wel weer saai. Je kunt hem niet lelijk vinden, iedereen vindt hem mooi en er is eigenlijk niks spannends aan.

Technisch een hoogstaande auto, maar rijd liever zelf met alle aspecten daarvan

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja, ik vind het dus een mooie kar.(ik hou van understatements qua auto's)Daar was ik al achter bij 't zien van een average 3.0TDI Quattro fully loaded in de juiste kleur met 19".
We hebben:
580pk en 650Nm
Maar we hebben ook:
2025kg
14,9 naar de 200kmh (aldus autovisie)laat voor mij eigenlijk zien waar 't om draait.
Meer hoef ik niet te weten jammergenoeg. Als 't dan tóch moet, inderdaad de M5.
We hebben:
580pk en 650Nm
Maar we hebben ook:
2025kg
14,9 naar de 200kmh (aldus autovisie)laat voor mij eigenlijk zien waar 't om draait.
Meer hoef ik niet te weten jammergenoeg. Als 't dan tóch moet, inderdaad de M5.