Iedereen die het Start magazine leest krijgt duidelijk uitleg over de geluidsregels op 't circuit van Zolder, met de beperkingen en vrijheden. Hoe de dB meting tot stand komt en wat de verschillen zijn met circuits als Zandvoort en Assen.
Eigenlijk een aanrader om dat artikel even te lezen. Peter had het hier namelijk al over in het DF Racing draadje.
Geluid op Zolder
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Heb jij een scanner? 
In die Dunlop Endurance Cup gebruiken ze de dB meting namelijk om ze snelheid van de auto's te beperken, je mag op 7 meter afstand en anderhalve meter hoogte namelijk niet boven de 105dB komen.
Dat houdt de 'echte' snelle auto's als GT1's en GT2's, DTM's en de allersnelste silhouettes wel buiten de deur. Denk dat 'onze' GTR met sidepipes daar ook wel boven zal zitten dus uitlaat helemaal door naar achter zal (helaas) wel noodzakelijk zijn.

In die Dunlop Endurance Cup gebruiken ze de dB meting namelijk om ze snelheid van de auto's te beperken, je mag op 7 meter afstand en anderhalve meter hoogte namelijk niet boven de 105dB komen.
Dat houdt de 'echte' snelle auto's als GT1's en GT2's, DTM's en de allersnelste silhouettes wel buiten de deur. Denk dat 'onze' GTR met sidepipes daar ook wel boven zal zitten dus uitlaat helemaal door naar achter zal (helaas) wel noodzakelijk zijn.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten