Video: Audi RS6 op het circuit
- atomchris
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Maus335i
Moet me toch ECHT even van het hart dat dit een fatsoenlijke autoreview is en Autoblog mijlenver achter zit laatchristiaan linneweever schreef:nieuw filempie(hij stond er toch nog niet????)
http://www.petrolhead.nl/2008/01/video_audi_rs6.php

Dat terzijde, er komt ook een sedan wat ik begrepen heb. Wat geniet jullie voorkeur?
- Niels
- Auto: Prius+
-
DUH. Petrolhead had dan ook wel een cameraman bij zich.Maurice Graber schreef:Moet me toch ECHT even van het hart dat dit een fatsoenlijke autoreview is en Autoblog mijlenver achter zit laatchristiaan linneweever schreef:nieuw filempie(hij stond er toch nog niet????)
Dat terzijde, er komt ook een sedan wat ik begrepen heb. Wat geniet jullie voorkeur?
- Pescatore
Fatsoenlijke review? Uhu.Maurice Graber schreef: Moet me toch ECHT even van het hart dat dit een fatsoenlijke autoreview is en Autoblog mijlenver achter zit laat![]()
"Ondanks die 4wd kan je hier dus heel goed mee driften" --> laat eens zien dan!! Maar nee, geen enkel beeld toont een dwars glibberende RS6. Wordt echt niets met die v. Stokkum. Laat hem vooral ook z'n klauwen aan het stuur houden tijdens het rijden, levensgevaarlijk wat die man daar op de openbare weg doet.

Motor van dit ding had in de R8 gemoeten, vanaf het begin.
-
OnlineHielke
+1Pescatore schreef: Fatsoenlijke review? Uhu.
"Ondanks die 4wd kan je hier dus heel goed mee driften" --> laat eens zien dan!! Maar nee, geen enkel beeld toont een dwars glibberende RS6. Wordt echt niets met die v. Stokkum. Laat hem vooral ook z'n klauwen aan het stuur houden tijdens het rijden, levensgevaarlijk wat die man daar op de openbare weg doet.![]()
- Maus335i
Het gaat me niet om de beelden, maar om het gezwam van Wouter en het enthousiasme waarmee Sjoerd het doet. Ik bekijk de filmpjes van Autoblog met irritatie en Petrolhead met plezier. Ieder zn meug toch? :} Autoblog is meer geschikt voor het "Geenstijl volk" en Petrolhead voor de wat volwassenere kijkers.woka schreef:DUH. Petrolhead had dan ook wel een cameraman bij zich.Maurice Graber schreef:Moet me toch ECHT even van het hart dat dit een fatsoenlijke autoreview is en Autoblog mijlenver achter zit laatchristiaan linneweever schreef:nieuw filempie(hij stond er toch nog niet????)
Weer dat DUH he? Zou zonde zijn als dit forum onderuit gaat door een overdaad aan kinderlijk gedrag..
Edit: oh je bent van Autoblog, verklaart een hoop

-
OnlineHielke
Maurice, come on, duh man!
Die Sjoerd wordt nog enthousiast van een droog stukje brood 's morgens om 6 uur op de ontbijttafel. Leg er wat caviaar overheen en hij wordt lyrisch. De quote lezers (zijn eigen quote) zijn z'n doelgroep. Mensen die het hebben en de grote meeloopmeute die het niet heeft maar graag zou willen hebben. En met die gedachte reviewed hij die auto's ook. Hoe duurder en krachtiger hoe beter.
En zo'n opmerking over dat die auto zo goed kan driften en het dan niet laten zien
:
: , dat is toch onvergeeflijk? Zeg het dan niet!!! Is dat die gasten in de editing room nadien niet opgevallen vraag ik me dan af. Of doen ze het misschien met opzet om Sjoerd ......... 
Die Sjoerd wordt nog enthousiast van een droog stukje brood 's morgens om 6 uur op de ontbijttafel. Leg er wat caviaar overheen en hij wordt lyrisch. De quote lezers (zijn eigen quote) zijn z'n doelgroep. Mensen die het hebben en de grote meeloopmeute die het niet heeft maar graag zou willen hebben. En met die gedachte reviewed hij die auto's ook. Hoe duurder en krachtiger hoe beter.
En zo'n opmerking over dat die auto zo goed kan driften en het dan niet laten zien

- Maus335i
Die niet driftactie heb je helemaal gelijk in trouwens, dat ontging mij ook even.. maar als ik een filmpje van autoblog op die manier zou moeten ontleden gaat dat een verdomd lange post worden :p
En dat "DUH" vind ik echt zo fucking arrogant. Bovendien is het erg 1983 dus ook niet zo van toepassing meer :d Iedereen op dit forum is gewoon gelijkwaardig aan elkaar. Beetje respect tonen kan geen kwaad.
En dat "DUH" vind ik echt zo fucking arrogant. Bovendien is het erg 1983 dus ook niet zo van toepassing meer :d Iedereen op dit forum is gewoon gelijkwaardig aan elkaar. Beetje respect tonen kan geen kwaad.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig