http://www.nu.nl/news/1416252/12/Provin ... sting.html
Maurice,check mijn posten van een tijd terug maar....ik had dit al voorspeld...Maurice Graber schreef:Haha eerst rekeningrijden doordrukken onder het mom van "het moet een budgetneutrale regeling zijn" en daarmee de wegenbelasting willen afschaffen. Loopt vervolgens de lokale overheid te zeiken om een andere belasting om te compenseren..
Ik kan er alleen nog maar om lachenEn een paar dagen later huilen omdat we wederom zijn opgelicht door Den Haag en even mogen aftikken.
Wat ik nou niet snap: waarom kan zit zomaar?! Zijn er andere regeringen die het volk op deze manier letterlijk en figuurlijk uitpersen? Slurptax is ook al zo'n voorbeeld. Waar het straks op uitdraait is dat de autolasten zoals nu gelijk blijven en daarbovenop (!) rekeningrijden komt. Terwijl dat dat budgetneutraal zou uitpakken en daarom geaccepteerd werd.. god man
Joy Jolliffe schreef:Mooi is dat. Dus de wegenbelasting komt terug in een ingezetenbelasting en daarnaast krijg je rekeningrijden. Per saldo geen verschil dus.
Inwoners zonder auto krijgen wel een extra lastenverzwaring in tegenstelling tot de automobilist.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], RJK en 43 gasten