Dit was de auto zoals ik hem kocht
Die vleugel moest eraf en op deze foto zie je mooi hoe stijf de auto is zeker ook door de rolkooi
na regelmatig op het circuit te hebben gezeten met de subaru en ook de skyline kwam toch het noodlot om de hoek kijken

Zo zag de auto eruit na de klap en ik zag er eigenlijk geel heil meer in om hem nog te kunnen opknappen
Na wat overleg met wat mensen toch de stap maar genomen om hem weer te gaan opknappen

Na mijn zoektocht naar een andere voorkant kwam ik uit bij deze auto die de onderkant een beetje gaar had maar de delen die ik nodig had waren nog in goede conditie.
In de uk moesten we nog ff wat sleutelen voordat hij mee kon.
Na bij inmiddels een vriend te zijn beland ( lynx car design ) kon ik na mijn zoek
tocht de beide skyline daar stallen en zo kon de operatie beginnen.

Donor kaal gemaakt zodat alles netjes los gehaald kon worden.
Hier zit de nieuwe neus er weer op.
Nog voordat we hem helemaal hebben doorgelast heb ik hem eerst opgebouwd om te kijken of alles ook echt recht zat.
Hierna alles er weer af en kon de afwerking gaan beginnen motor ruimte ook gelijk weer zwart gespoten en alles netjes gelast .
Ook over de kleur van de auto zelf was ik nog aan het twijfelen zou ik het anders doen of gewoon dezelfde kleur houden.
Wit, mad rood of toch gewoon midnight purple?
Ben er uiteindelijk nadat ik me auto weer eens op tv zag van overtiugd dat die laatste echt mooi staat dus blijft de kleur hetzelfde.
wel ga ik hem met rood opbouwen zoals ik eigenljk ook al bezig was dus rode wielmoeren in de bronze wielen en ook de rolkooi moet rood worden samen met wat andere spullen in de auto en motorruimte.
Laatste 2 weken heb ik redelijk wat kunnen doen zodat de motor er weer in zit en de skyline ook weer op zijn 4 wielen staat

Heb al redelijk wat stekkers weer op de goede plek zitten maar er volgen er nog veel meer

dus in het nieuwe jaar gaan we weer aan de slag en moet ie in zijn geheel klaar zijn ergens in maart.
Oja heb me inmiddels ook al ingeschreven voor time attack ( kan het toch niet laten )
Nu helaas een weekje weg, maar volgend jaar gaan we weer verder.