http://www.ocala.com/article/20080126/B ... AKING_NEWS
Video even scrollen
Is natuurlijk drama. Dit gebeurd ook met "oudere" mensen. Alhoewel ik wel steeds vaker dit soort dingen zie gebeuren. Ook hier op het forum zijn er gasten die net z'n rijbewijs gehaald hebben en dan gelijk een dikke snelle auto kopen. Daar heb ik wel bepaalde gedachte bij. Bij ons in de omgeving is het voor mij te vaak gebeurd dat van die jonge gastjes, met vooral Subarus, vrij snel na aanschaf om een boom gevouwen zaten.StefanCS schreef:![]()
5 jonge mensen en een splinternieuwe m5
Precies.Knot schreef:Tsja, gas geven moet je ook doen als je er alleen in zit, of maximaal met 1 passagier, niemand achterin, althans, ik doe t niet!
Gas geven, kan alleen zonder drank iddHielke schreef:Precies.Knot schreef:Tsja, gas geven moet je ook doen als je er alleen in zit, of maximaal met 1 passagier, niemand achterin, althans, ik doe t niet!
En dit geval heeft mijns inziens niks met autorijden of autosport te maken. Drank was hier de spelbreker. Zie je het al voor je. Met 5 man hutje mutje met 250 km/h die start/landingsbaan op en neer en de bestuurder die nog niet eens het vermogen heeft om z'n vinger bij z'n neus te krijgen. Voor die jongens en de familie sneu dat ze zo makkelijk in die M5 konden komen.
Even mijn eigen auto, goh een M3, vandaag de dag niet veel bijzonders.. met al het 500pk geweld in dikke Corvettes en Audi RS6'en.. Maar een auto waarmee je met een kleine 350pk ongelovelijk in de problemen kan raken als je met onvoldoende kunde, danwel veel bravour gaat rijden in mindere omstandigheden, zoals een natte weg bv.
Het is een paar jaar geleden ook gebeurt, dat een jonge gozer in een (geleende) M3 met een paar vrienden zich om een boom heeft heengevouwen.. (ongeluk zal bij een aantal mensen wel bekend zijn) Een auto met zoveel vermogen en zonder genoeg ervaring kwijt raken in slechte weg en weeronstandigheden is serieus aanwezig. Dat moet je goed beseffen van te voren. Ik besef me dat maar al te goed..door mijn rijstijl daar op aan te passen.. als ik verhalen lees van Hanz06 met zijn brute 500pk in de corvette en met een ander voetje rijden in slechte omstandigheden beseft hij dat ook al te goed.
Gebruikers op dit forum: GRzep en 27 gasten