

zwarte van particulier
Avus blauw van particulier
Dakar geel bij bedrijf
Heel mooi maar iets duurder..
Voor Macboy:
[img:468:351]http://www.autotrack.nl/car-img/of02/s0 ... 251939.jpg[/img]
85 PF HJ 14K maar wel weinig km's
13K is wel heel ander geld dan 8-9K Knot en je bekritiseert een auto puur op km.stand en sticker maar vervolgens moeten we een auto die maximaal is gebruikt en 5K meer kost wel interessant vindenKnot schreef:Wat een prijzen zeg...
Die zwarte.. ringsticker er 236.000km.. de tering.
Stuurwielen die niet origineel geleverd zijn, leipe kleurcombinaties... Was mijn GT heel zo verkeerd nog niet.... die krijg je nu voor 13k ook wel mee, 140.000 gelopen en drijfstanglager en vanosrevisie net gedaan plus groot onderhoud (van airconrevisie tot alle vloeistoffen waaronder bakolie, diffolie, alles, nieuwe remmen rondom, hardy nieuw)...
Je moet het met een = ertussen meubelenEnergy schreef:Qua looks vind ik die blauwe mooi zeg 8)
Daytona Violet M3
http://www.speurders.nl/autos/bmw/37015 ... t_55152792
PS: Hoe doen jullie links met beschrijving hier?
En dan zijn deze nog redelijk origineel, man wat kom je een zooi tegenNandor schreef: Wat staan er een boel vage auto's tussen zeg......
N.
Dat ben ik geheel met je eens en het is goed te weten dat je volledig vertrouwen in die GT hebtKnot schreef:Liever voluit trappen met warme motor en dure olie dan half trappen met koude motor en castrol RS ofzo.
Misschien even off-topic:Liever voluit trappen met warme motor en dure olie dan half trappen met koude motor en castrol RS ofzo.
Goeie tip Mark! Ik quote em ff naar het E36 M3 draadje in de werkplaats: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=8476 Heb je enig idee wat de reden daarvoor is trouwens?markk schreef:Misschien even off-topic:Liever voluit trappen met warme motor en dure olie dan half trappen met koude motor en castrol RS ofzo.
- Castrol RS is ECHT wel goede olie hoor, enkel niet in ///M blokjes
- Castrol TWS voor ///M blokjes is echt niet veel duurder dan RS (tenzij je de TWS bij de stealert koopt...)
Mark.
uuuhhhh niels wat denk je van de kosten van een m3 blok met 2.5 ton op de teller,wat knot al zegt drijfstanglagers vanos en het kan nog ergerDan maar eentje met 2.5ton op de klok van de 2e eigenaar met boekjes erbij o.i.d.
Volgens mij heeft dit te maken met de koppelingspedaal begrenzer (oid?) die de koppelingweg artificiëel controleerd. Dwz je kan de koppeling laten schieten met je voet maar er zit een pompje tussen wat de snelheid van de beweging in 2 stappen regelt. Alle nieuwe BMW's hebben dit trouwens.Knot schreef:Oh ja, wat anders... wat ik wel een probleem vond was de koppeling, weet niet of dat altijd zo is bij E36 M3 maar ik vond de drukgroep nogal licht. Koppeling was nog lang niet versleten want 10.000km later was het precies hetzelfde en nog geen slip ofzo maar bij vlot wegrijden moet je dus perse eerst rollen en dan pas op het gas. Licht slippen (om nog wat sneller van de plek te komen) resulteert in doorslippen van de koppeling als je echt op het gas gaat. Laat je m dan aangrijpen en opnieuw op het gas dan gaat t wel prima.
Volgens mij los je dit wel op met een andere drukgroep (misschien past die van de E34 M5?).
Hier een filmpje wat ik toen gemaakt heb:
http://www.olieroe.nl/auto/bmwM3GT/BMW_ ... peling.wmv
Daarom worden de kilometertellers in apeldoorn allemaal gekortwiektKnot schreef:Dennis,
Even voor de duidelijkheid:
Mij boeit het geen fuck al heeft een M3 200.000km gelopen, alleen het complete nederlandse kutvolk schiet in de stress na 150.000km dus daalt je auto vet in waarde... markt heet zoiets geloof ik..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten