Ik helemaal blij dus

waar denk jij dat de klanten naar kijken?Geelhoed schreef:Ja, BMW flest de NEDC cyclus.
Te lange overbrengingsverhoudingen in 2 en 3, speciale banden, accu niet laden tijdens de test, 1 buitensiegel demonteren, etc etc etc.
Wel goed tegen de slurp taks natuurlijk maar zuiniger wordt hij er IRL niet van.
Een simpele conclusie: de X5 is dus stukken groter dan de concurrentie bij eenzelfde verbruikSjoerd S. schreef:Jij je zin ..
Discovery TDV6: 4.965,-
MB ML320cdi: 7.085,-
RR Sport TDV6: 8.005,-
Q7 3.0 TDI: 9.415,-
VW Touareg 3.0 TDI: 9.340,-
BMW X5 3.0dA: 1.740,-
say again .. ?
Ruben schreef:Mijn dashboard kraakt een beetje dus net ff langs de BMW dealer gegaan. Mijn auto heeft huisselectie en dit valt ook onder de garantie. En wat hoor ik tot mijn verbazing: u krijgt gewoon een leenauto mee hoor. Wat! Een leenauto!? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, gewoon bij de prijs inbegrepen. Misschien komt het omdat ik nog nooit een vrij(wel) nieuwe auto heb gehad. Krijg ook een nieuwe software update voor de navigatie omdat ie "soms vastloopt", binnenkort dus met splitscreen 8)
Ik helemaal blij dus
Hoi Stefan, ik was er rond een uur of twee. We lopen elkaar vast eens tegen het lijf daar. Niet teveel fappen op de bmw's heStefanCS schreef:Was je bij J. de Jong in Amersfoort?
Dan hebben we elkaar net misgelopen, want ik was er net ook
Euh, je hebt waarschijnlijk zo'n 45 ruggen betaald voor die 130i, dat is omgerekend zo'n 100.000 oud-hollandse guldentjes.. Mág je dan onderhand niet op een beetje service rekenen?Ruben schreef:En wat hoor ik tot mijn verbazing: u krijgt gewoon een leenauto mee hoor. Wat! Een leenauto!? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, gewoon bij de prijs inbegrepen.
Ik helemaal blij dus
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JdvPolo en 4 gasten