
Manier van stellen knopje hier knopje zo maakt geen ruk uit imho zolang het maar niet afbreekt en je er een beetje fatsoenlijk bij kan.
Belangrijker is wat je stelt, wat mij tegen zou staan bij KW var 2 is dat die Koni dempers alleen de uitgaande slag verstellen dus IMHO heb je er dan helemaal niks aan.
En een tweede is dat het traploos is, dus geen kliksysteem. Als je je afstellingen bijhoud dan weet je met die kliksystemen exact hoe het hoort te staan. Met traploos zoals op een Koni demper doe je eigenlijk maar wat, je telt bijvoorbeeld halve slagen, maar als je steeds iets meer doet zit je er na 6 halve slagen bij wijze van spreken al 1 naast.
Als je zo'n demper hebt met 100 standen die helemaal niks doen met een klein stelbereik dan heb je er ook niks aan eigenlijk, maar je kan ze dan nog per 5 of per 10 klikken opdraaien.
Materiaalkeuze is persoonlijk maar voor een straatauto wil ik altijd een RVS set. Anders rij je 1 keer door de pekel en zitten ze vast. Ik heb laatst de Eibach set van mijn auto nog los gehad, die kon je na 2 jaar gewoon nog steeds zonder moeite verstellen. RVS mankeerde niks aan en de stelringen zijn van een soort kunststof dus dat rot ook niet vast. Draad schoon maken en klaar. Nadeel is alleen dat RVS duurder is.
Maatwerk koop je niet in de prijsklasse waar jij naar kijkt.