Marc zijn RS4 heeft een nieuwe eigenaar....WJN!
-
K heb vandeweek evengoed maar de grotere injectoren (630cc) besteld,als die erop gaan dan is er de moglijkheid om safe een maatwerk programma te installeren.
Zal de motor fijner vinden als ie op hogere toeren komt,of er meer vermogen uitrolt weet ik nog niet maar is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Zal de motor fijner vinden als ie op hogere toeren komt,of er meer vermogen uitrolt weet ik nog niet maar is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
- wjn
Feiten willen we zien 
Je zit in dezelfde situatie als ik zat dus, alles aanpassen aan de turbo's. Alleen dan een schaal (of twee) hoger
Edit: Wat voor een uitlaat is dat trouwens? Grootste wat ik weet van RS/S4 is 2x3"

Je zit in dezelfde situatie als ik zat dus, alles aanpassen aan de turbo's. Alleen dan een schaal (of twee) hoger

Edit: Wat voor een uitlaat is dat trouwens? Grootste wat ik weet van RS/S4 is 2x3"
Laatst gewijzigd door wjn op 25 jan 2008, 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Weer een kleine update: Gister de grote injectoren gemonteerd en meteen de custom chip van REVO erin geladen.
AS Zaterdag wordt de dikke uitlaat er ook opgezet dus dan zou ie in principe lekkerder moeten lopen.
Wat ie er precies uitperst weet ik niet,op de bank dat komt wel weer eens als de gelegenheid daar is..
Me = one happy camper
AS Zaterdag wordt de dikke uitlaat er ook opgezet dus dan zou ie in principe lekkerder moeten lopen.
Wat ie er precies uitperst weet ik niet,op de bank dat komt wel weer eens als de gelegenheid daar is..
Me = one happy camper

- frank de jonge
- frank de jonge
-
- Auto: M3P, 130i
Hier nog een filmpje van je auto op de Dyno bij Rica: http://www.youtube.com/watch?v=LJimyP70qJo
-
Oke vandaag dus de nieuwe uitlaat eronder en zoals verwacht past dat lekker maar omdat het RVS is moet hij zich nog "zetten".
Fenomenaal geluid produceert ie nu (maar wel 130Db op het gevoel af
),dus daar wil ik nog een klein tussendempertje gaan monteren later om het geluidsniveau naar beneden te krijgen.
T lijkt wel zo'n Kreissieg uitlaat qua volume....dat moet dus effe minder.
Vandaag wel lekker effe de nieuwe SW uitgetest in Dld en moet zeggen dat ie allround wat lekkerder doorloopt maar zoals verwacht geen mega grote sprong voorwaarts in power,wel merkbaar dat wel.
Had nog een onderonsje met een 996 Turbo cabrio strax,die wel zeker getuned was want hij maakte net zoveel kabaal als de mijne ( ook even veel snelheid...en de eigenaar keer heel raar dat die lijkenbak ernaast bleef..LOL)
Over een paar weekjes maar weer effe dr onder vandaan en opnieuw vastzetten....
Fenomenaal geluid produceert ie nu (maar wel 130Db op het gevoel af

T lijkt wel zo'n Kreissieg uitlaat qua volume....dat moet dus effe minder.
Vandaag wel lekker effe de nieuwe SW uitgetest in Dld en moet zeggen dat ie allround wat lekkerder doorloopt maar zoals verwacht geen mega grote sprong voorwaarts in power,wel merkbaar dat wel.
Had nog een onderonsje met een 996 Turbo cabrio strax,die wel zeker getuned was want hij maakte net zoveel kabaal als de mijne ( ook even veel snelheid...en de eigenaar keer heel raar dat die lijkenbak ernaast bleef..LOL)
Over een paar weekjes maar weer effe dr onder vandaan en opnieuw vastzetten....
-
k heb deze maker al verscheidene keren gevraag dom dit filmpje te verwijderen,wat een aanfluiting van een rollenbanktest.indobesar schreef:Hier nog een filmpje van je auto op de Dyno bij Rica: http://www.youtube.com/watch?v=LJimyP70qJo
Dan heb ik er nog wel een van bij JD op mijn harde schijf staan...
- DDX
staat ook online hoor 8)Marc RS4 schreef: Dan heb ik er nog wel een van bij JD op mijn harde schijf staan...
http://dl.a2000.nu/ddx/jdmeeing6jan2007.wmv
(film begint met jouw auto)