Missschien dat ik even kom kijken maar ik zit met ongeveer hetzelfde, de 13e s'avond pas thuis uit Noorwegen dus ligt er een beetje aan hoe en wat.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat voor je willen doen hoor :twisted:Tom van H. schreef:Heb net geregeld dat de 13e mijn olie en banden verwisseld kunnen worden, dus waarschijnlijk kom ik gewoon. Wordt wel ff last minute beslissing gezien jetlag (kom 12e terug van vakantie) en banden zijn nog niet binnen. Bovendien moet ik nog 500km maken om de motor verder in te rijden voor die tijd (wat lastig is vanuit de vs).
Zo jammer he...Elmar schreef:Oproep aan alle rijders!!
Willen jullie de ritjesbietsende slaplullers die niet willen vlaggen gewoon in de pits laten staan. Dus niet mee het circuit op nemen!!
Burka in de auto mag nog wel Andre.Andre schreef:Een helm onder de trui mag dat ook. Die dragen vele dagelijks.
met dank aan vrijcrashenpuntnl waarschijnlijk.Peter Tunissen schreef:Dat niet, maar wel de verplichting om bij iedere circuitdag minimaal 10 marshalls en bijbehorende apparatuur af te nemen ($$$$), dus reken er maar op dat dit de laatste keer is dat we een middag voor deze prijs aan kunnen bieden.
Yep, en daar mag dus nu iedereen voor bloeden, dus bedankt vrijrijden en mensen die daar als een zombie over de baan gaan zullen we maar denken.Fabian schreef:met dank aan vrijcrashenpuntnl waarschijnlijk.
Ja precies, dat heb ik nu dus ook aan CPZ gevraagd.Jan Ozephius schreef:Wat hebben CPZ-marshalls wat wij (nog) niet hebben?
Je zou zeggen dat het voldoende moet zijn als wij eigen marshalls inzetten die voldoen aan de eisen die CPZ aan haar eigen marshalls stelt.
Ik zeg gewoon twee uur parkeren in dat hok om te observeren waarom die marshallers zoveel beter/duurder zijn.Als we nu echt onze eigen marshalls niet meer mogen regelen, betekent dat dat de mensen die nu voor 2 uur rijden en 2 uur vlaggen hebben gekozen even geluk hebben omdat die 2 uur vlaggen vervalt
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten