Ferrari met baby crash!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 22 jan 2008, 12:36

Rico, als ik van iemand weet dat ie niet is zoals ik dat beschrijf, dan ben jij het wel. Bovendien val jij ook niet in de arme categorie :)

Maar ik reageer op je post en de wijze waarop je die formuleert. Hoe jij het bedoeld is wat anders, maar zoals je overkomt is precies zoals ik dat beschrijf.

Namelijk, bij een ongeluk met een Ferrari over het Duits kenteken gaan beginnen, terwijl je dit bij een Alto niet zou doen.

Als je dit nog gaat ontkennen dan ontken je je eigen bestaan :)

Voor de rest zal IEDEREEN het met je laatste post eens zijn ! Laat dat duidelijk zijn.

Het gaat er in deze zaak echter om dat conclusies worden getrokken nog voordat de feiten bekend zijn. En dat kan natuurlijk niet !

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2008, 13:15

Macboy schreef:
Namelijk, bij een ongeluk met een Ferrari over het Duits kenteken gaan beginnen, terwijl je dit bij een Alto niet zou doen.

Voor de rest zal IEDEREEN het met je laatste post eens zijn ! Laat dat duidelijk zijn.

Het gaat er in deze zaak echter om dat conclusies worden getrokken nog voordat de feiten bekend zijn. En dat kan natuurlijk niet !
Een Ferrari is nou eenmaal een opvallende auto, dat mensen dan gaan letten op zaken als kentekens is bijna onoverkomelijk lijkt me. Een kenteken zegt namelijk heel veel over een auto. (niet over de bestuurder) Zoals ook wel blijkt :wink:

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 22 jan 2008, 13:21

Macboy schreef:..............
Hmmmm, is geen zaak, alleen een kranteknipsel en bij veel berichten zie ik woorden zoals "als" staan of gewoon vraagtekens.

Ik zie vele reacties meer als speculaties dus niet als conclusies en denk dat als er geen kind of baby aan boord was geweest dat velen minder heftig hadden gereageerd.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 22 jan 2008, 13:22

Een Ferrari behoort niet tot de catagorie auto's, fooll proof en iedere idioot kan er hard mee zoals bv een Audi S4/RS4/RS6.. zo'n auto vraagt gewoon ene kundige hand in ieder geval van iemand die zijn verantwoordelijk overziet.

Au au au, voor een paar Audi enthousiastelingen hier. :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 jan 2008, 14:16

De waarheid is vaak hard....... 8) :lol: :mrgreen:

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 22 jan 2008, 14:23

HANZ06 schreef:De waarheid is vaak hard....... 8) :lol: :mrgreen:
Maar, zou het nu echt zo moelijk zijn om een BMW-tje op de weg te houden? Daar rijden toch altijd jochies in? :wink:

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2008, 16:39

Jan Ozephius schreef:
Au au au, voor een paar Audi enthousiastelingen hier. :lol:

Valt wel mee, ik denk dat een Audi rijder het juist als voordeel ziet dat je er veilig heel hard mee kan. Met mijn S3 quattro toendertijd, vrat ik dingen uit op nat en glad wegdek waar ik met een M3 nog niet aan durf te denken, bang dat ik dan in de hekken hang :oops:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 jan 2008, 21:18

Elmar schreef:
Rico v Velzen schreef:
Als ouder vind ik het een doodzonde dat je gaat rijden, ongeacht in welke auto zonder je kind deugdelijk en veilig vast te zetten.
Macboy, kan je mij helpen bij het aanspannen van een rechtzaak tegen mijn ouders!
Bloeden zullen ze, de onverantwoorde losbollen dat ze waren.
:wink:
:mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 22 jan 2008, 23:05

Topic even gesplitst.

Plaats reactie