Rico v Velzen schreef:Zit net een docu op SBS te kijken, die gaat over plastische chirurgie..
Een Engelse gozer heeft een Audi TT.. Maar zijn vriendin waar die 8 maand een relatie mee heeft wil borstvergroting.. Als echte kerel vind ie zijn vriendin die ongelukkig is belangrijker dan zijn TT.. Hup verkopen en de poen naar de vriendin.. die maar liefst 3 borstvergrotingen er door heen jaagt.. met 2 bumpers in de maat GG, krijgt ze lekker veel zelfvertrouwen... komt met allerlei kerels in aanraking.. vanwege jaloersheid trekt de Engelse ex TT rijder het niet en de relatie mislukt..
Nu staat ie alleen nog maar te dromen bij de Audi dealer.. waar die naartoe rijd in een Astra niks.. Geen TT, geen GG meer en diep ongelukig..
Wat een leedvermaak weer

Tja, paar dingen op dit belangrijke bericht.
obeserven en rekenen.
Allereerst hadden ze die operatie goed door moeten spreken. De dame in kwestie had beter moeten weten. Zij heeft, net zoals doorgaans alle vrouwen voorafgaande aan plastische chirurgie, twee(2) tieten. Wanneer ze zich dan voor drie stuks laat behandelen, let ze niet goed op. Misschien wilde ze wel drie(3) tieten, maar deze operaties worden, bij mijn weten, alleen nog maar in China uitgevoerd. Dus, 2 tieten, is twee vergrotingen. Een koe bijvoorbeeld heeft wel 6 tepels, maar eigenlijk een grote tietzak. Wanneer een koe een bortsvegroting wil, wordt een (1) tietzak vergroot met gewoon 150kg. Kan ook allemaal in China.
Merk auto en de operatie.
Ik zag het al aankomen. Audi TT staat voor Audi Tiet Tiet. De jongen kocht met zijn TT een substituut voor Tiet Tiet. Hij kocht een fantasie, 'a kinky one'. Het lijkt wel een grote opoffering, om zijn gemotiseerde Tieten in te ruilen voor grotere tieten van zijn vriendin, maar is natuurlijk niet zo. Hij heeft de tieten verplaatst, van de auto naar haar! Het verschil is wel, en daar is het fout gegaan, dat hij de TT zelf kon besturen, maar toen de nieuwe tieten aan haar vast zaten, ging ze er mee aan de wandel. Wie wil er nou geen TT?
Voor de rest. Ik weet werkelijk nooit zo goed hoe ik op dit soort documantaires moet reageren, behalve dan zoals hierboven.
Ferdinand