Eerst een TT dan GG en dan een Astra niks (borstvergroting)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Eerst een TT dan GG en dan een Astra niks (borstvergroting)

Bericht door RVV » 20 jan 2008, 23:08

Zit net een docu op SBS te kijken, die gaat over plastische chirurgie..

Een Engelse gozer heeft een Audi TT.. Maar zijn vriendin waar die 8 maand een relatie mee heeft wil borstvergroting.. Als echte kerel vind ie zijn vriendin die ongelukkig is belangrijker dan zijn TT.. Hup verkopen en de poen naar de vriendin.. die maar liefst 3 borstvergrotingen er door heen jaagt.. met 2 bumpers in de maat GG, krijgt ze lekker veel zelfvertrouwen... komt met allerlei kerels in aanraking.. vanwege jaloersheid trekt de Engelse ex TT rijder het niet en de relatie mislukt..

Nu staat ie alleen nog maar te dromen bij de Audi dealer.. waar die naartoe rijd in een Astra niks.. Geen TT, geen GG meer en diep ongelukig..

Wat een leedvermaak weer :lol:

GaMeOvEr

Bericht door GaMeOvEr » 20 jan 2008, 23:14

Tja, kwestie van prioriteiten stellen he. ;)

Ik vind het persoonlijk spuuglelijk, zo'n skinny bitch met een set uiers waar de gemiddelde koe jaloers op is, en dan ook nog duidelijk herkenbaar als zijnde über fake, maar ieder zijn ding. ;)

Hansv (Hans van Velzen)

Bericht door Hansv (Hans van Velzen) » 21 jan 2008, 00:46

Ha, die Rico;

Ik vroeg me eerst af waarom je dit belangrijke nieuws juist in dit forum postte. Tot ik de connectie met andere vleeswaren (Bratwurst) zag natuurlijk.
Maar los van de plaatsing; een Audi TT, kom op zeg! Kijk, als hij nou zijn BMW had opgeofferd voor een setje Silly Cones dàn hadden we een zaak gehad! :twisted:

Knot

Bericht door Knot » 21 jan 2008, 09:27

mwah, liever een astra GTC dan een Audi TT hoor ;)

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 21 jan 2008, 09:33

TT is feitelijk een golfje met een ander koetswerkje...

Sperdy

Re: Eerst een TT dan een GG en dan een Astra niks

Bericht door Sperdy » 21 jan 2008, 09:52

Rico v Velzen schreef:Zit net een docu op SBS te kijken, die gaat over plastische chirurgie..

Een Engelse gozer heeft een Audi TT.. Maar zijn vriendin waar die 8 maand een relatie mee heeft wil borstvergroting.. Als echte kerel vind ie zijn vriendin die ongelukkig is belangrijker dan zijn TT.. Hup verkopen en de poen naar de vriendin.. die maar liefst 3 borstvergrotingen er door heen jaagt.. met 2 bumpers in de maat GG, krijgt ze lekker veel zelfvertrouwen... komt met allerlei kerels in aanraking.. vanwege jaloersheid trekt de Engelse ex TT rijder het niet en de relatie mislukt..

Nu staat ie alleen nog maar te dromen bij de Audi dealer.. waar die naartoe rijd in een Astra niks.. Geen TT, geen GG meer en diep ongelukig..

Wat een leedvermaak weer :lol:
Tja, paar dingen op dit belangrijke bericht.

obeserven en rekenen.
Allereerst hadden ze die operatie goed door moeten spreken. De dame in kwestie had beter moeten weten. Zij heeft, net zoals doorgaans alle vrouwen voorafgaande aan plastische chirurgie, twee(2) tieten. Wanneer ze zich dan voor drie stuks laat behandelen, let ze niet goed op. Misschien wilde ze wel drie(3) tieten, maar deze operaties worden, bij mijn weten, alleen nog maar in China uitgevoerd. Dus, 2 tieten, is twee vergrotingen. Een koe bijvoorbeeld heeft wel 6 tepels, maar eigenlijk een grote tietzak. Wanneer een koe een bortsvegroting wil, wordt een (1) tietzak vergroot met gewoon 150kg. Kan ook allemaal in China.

Merk auto en de operatie.
Ik zag het al aankomen. Audi TT staat voor Audi Tiet Tiet. De jongen kocht met zijn TT een substituut voor Tiet Tiet. Hij kocht een fantasie, 'a kinky one'. Het lijkt wel een grote opoffering, om zijn gemotiseerde Tieten in te ruilen voor grotere tieten van zijn vriendin, maar is natuurlijk niet zo. Hij heeft de tieten verplaatst, van de auto naar haar! Het verschil is wel, en daar is het fout gegaan, dat hij de TT zelf kon besturen, maar toen de nieuwe tieten aan haar vast zaten, ging ze er mee aan de wandel. Wie wil er nou geen TT?

Voor de rest. Ik weet werkelijk nooit zo goed hoe ik op dit soort documantaires moet reageren, behalve dan zoals hierboven.

Ferdinand

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 jan 2008, 10:04

Mooie manier om van je TT af te komen. 8) :mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 jan 2008, 10:11

Gister gezien ja, vies wijf. Blegh.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 21 jan 2008, 12:14

Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Rico;

Ik vroeg me eerst af waarom je dit belangrijke nieuws juist in dit forum postte. Tot ik de connectie met andere vleeswaren (Bratwurst) zag natuurlijk.
Maar los van de plaatsing; een Audi TT, kom op zeg! Kijk, als hij nou zijn BMW had opgeofferd voor een setje Silly Cones dàn hadden we een zaak gehad! :twisted:
Beetje offtopic idd :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 21 jan 2008, 12:21

Ik verplaats het wel, Rico is de weg een beetje kwijt ;)

Roy

Bericht door Roy » 21 jan 2008, 12:53

Gisteren inderdaad ook gekeken.. smerige wijven

Niall

Bericht door Niall » 21 jan 2008, 13:10

Knot schreef:mwah, liever een astra GTC dan een Audi TT hoor ;)
Liever een TT quattro dan een GTC :P

Maar die bericht heb ik wel eens vaker gezien

Knot

Bericht door Knot » 21 jan 2008, 13:22

Mwah.. toch zonde van je geld... of een basisauto nemen of meteen een dikke en dat is een TT quattro ook ECHT nog niet ;)

Michel P

Bericht door Michel P » 21 jan 2008, 13:32

Macboy schreef:Ik verplaats het wel, Rico is de weg een beetje kwijt ;)
Dus toch onder de indruk van die dikke TT :-)

http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... f429335a1e

Michel

Tristan

Bericht door Tristan » 21 jan 2008, 13:36

Hendrik Kinderman schreef:TT is feitelijk een golfje met een ander koetswerkje...
Yep, een SEAT en Audi A3 ook. Dus........

Macboy

Bericht door Macboy » 21 jan 2008, 13:37

:P :o hahaha briljant :) vooral met die hand naar zijn borst hahaha

Niall

Bericht door Niall » 21 jan 2008, 15:13

Tristan schreef:
Hendrik Kinderman schreef:TT is feitelijk een golfje met een ander koetswerkje...
Yep, een SEAT en Audi A3 ook. Dus........
offtopic:

TT met quattro kan je alleen vergelijken met een S3, Golf 4-motion en Leon Cupra 4 omdat de bodemplaat heel anders is qua constructie vanwege de Haldex systeem. Een FWD TT is net zoveel lol om te rijden als een a3 1.6 Wieldop edition :P, eentje met een haldex systeem rijdt totaal anders.

RVV

Bericht door RVV » 22 jan 2008, 00:24

Macboy schreef:Ik verplaats het wel, Rico is de weg een beetje kwijt ;)
Ik zou zweren dat ik het gepost had in off topic :oops:

Plaats reactie