v/d velden
- Edwin van der Velden
Dan ga we maar even helemaal off-topic.
Ik heb een aangeboren huidaandoening, iets wat maar heel weinig mensen hebben (700 in NL) De aandoening heet EB (www.debra.nl)
Dit betekend in mijn geval dat ik snel wonden krijg welke moeilijk genezen.
Een paar maanden geleden hebben ze in het UMCG (groningen) een experimentele behandeling uitgevoerd op mijn voeten en dit lijkt nu te werken. Omdat ik dus nu weer moet "leren" lopen heb ik een goede schoenmaker nodig die mij hierbij kan helpen met ortopedische schoenen. Als dit goed gemaakt wordt, heb ik minder kans op blaren en wonden.
De meeste die mij irl kenen weten wel dat ik erg slecht liep. Ik hoop dat ik na deze ingreep weer normaal kan functioneren.
Zo heeft iedereen wat
Ik heb een aangeboren huidaandoening, iets wat maar heel weinig mensen hebben (700 in NL) De aandoening heet EB (www.debra.nl)
Dit betekend in mijn geval dat ik snel wonden krijg welke moeilijk genezen.
Een paar maanden geleden hebben ze in het UMCG (groningen) een experimentele behandeling uitgevoerd op mijn voeten en dit lijkt nu te werken. Omdat ik dus nu weer moet "leren" lopen heb ik een goede schoenmaker nodig die mij hierbij kan helpen met ortopedische schoenen. Als dit goed gemaakt wordt, heb ik minder kans op blaren en wonden.
De meeste die mij irl kenen weten wel dat ik erg slecht liep. Ik hoop dat ik na deze ingreep weer normaal kan functioneren.
Zo heeft iedereen wat

- atomchris
Het is wel me werk,maar het is bijna onmogelijk je voor te stellen hoe zoiets je kan beperken in je doen en laten...zelfs voor ons.....Edwin van der Velden schreef:Top, eindelijk heb ik ook een goed gevoel. Ben al 5 jaar aan het tobben met lopen.

We weten alleen wel hoe we het weer dragelijk kunnen maken(oplossen)ieder zijn beroep.......

Oke genoeg nu!

Er stonden op je achterterreintje(is dit een woord?)genoeg FR modellen klaar!!! 8) 8)
Nog bijzondere(vdv edities???)
Die witte CUPRA blijft een beest van een auto!!!!ik ga dit weekend even naar die velgen spuiter(wil het zelfde zwart als van de CUPRA)
In/vlakbij zevenhuizen toch???bij de benzinepomp ergens????
P.S. volgens mij heb ik ook een jong jongetje als klant die hetzelfde heeft,liep altijd op pantoffeltjes......nu op schoentjes van ons,ultra licht en zacht......ook blaren op de voeten en handen,de Revalidatie arts zei al dat het heel ''bijzonder''was.....
Leuk ventje trouwens... 8)
-