Volkswagen Golf V GTI
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Macboy
- Luca
Re: Volkswagen Golf V GTI
Moet zeggen dat ik dit hele mooie velgen vind icm de kleur. Echt mijn complimenten voor de keuze!!Energy schreef:-
[img:480:640]http://img262.imageshack.us/img262/729/p1201162cd8.jpg[/img]
[img:640:480]http://img181.imageshack.us/img181/7453/p1201168dm5.jpg[/img]
Alle foto's:
http://profile.imageshack.us/user/royenergy/
-
Toevallig vanmiddag even gemaakt. Geen mooie, professionele oid.. gewoon zelf even geschoten.Macboy schreef:Heb man heb je al wat meer foto's van deze gave bak ?
Zo staat hij erbij na 2100km:
Hier lijkt de auto behoorlijk hoog te staan, maar vind het zelf wel meevallen. Denk dat het een beetje door de schaduw komt.
Laatst gewijzigd door Roy op 11 jan 2010, 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Dennis van der Schoot
-
http://nl.youtube.com/watch?v=RKH3JWguCH4
En ook op een dijkweggetje rijdt ie heerlijk
(Nee is niet speciaal ofzo, maar wou eens een filmpje hebben haha)
En ook op een dijkweggetje rijdt ie heerlijk

(Nee is niet speciaal ofzo, maar wou eens een filmpje hebben haha)
- Dennis van der Schoot
-
Vorige week heb ik ook mijn bumpers laten spuiten, stond al lang op de planning maar was er nog nooit van gekomen. Achterbumper identiek, zijskirt meegespoten en een deel van de voorlip.
Ik vind het ook erg zonde dat je de zijskirts niet hebt gespoten, het lijkt nu niet helemaal te kloppen...... Vooral bij de foto schuin van achteren is de lijn aan de onderkant van de auto een beetje vreemd.
Ik vind het ook erg zonde dat je de zijskirts niet hebt gespoten, het lijkt nu niet helemaal te kloppen...... Vooral bij de foto schuin van achteren is de lijn aan de onderkant van de auto een beetje vreemd.
-
Dat ze recht moeten zitten ok, maar wat heeft toch iedereen met die zogenaamde 'luxe platen' ?Arthur schreef:Mooi!
Kentekenplaathouder voor eraf en luxe platen monteren.
En achter zit hij scheef![]()
En voor er niet goed in?
Staat gelijk een stuk beter.

Die geperste vind ik juist veel minder aanwezig, vooral als ze lekker beginnen te slijten

-
Ben ik met je eens hoor, maar ja.. ik weet het niet. Mooi voorbeeld is wat ik al zei die 30 edition.. en dan vind ik hem veel te wit.k33z schreef:Vorige week heb ik ook mijn bumpers laten spuiten, stond al lang op de planning maar was er nog nooit van gekomen. Achterbumper identiek, zijskirt meegespoten en een deel van de voorlip.
- Macboy
-
Nee, echt afschuwelijke kleur op een auto. 
Wat ik bedoel, is dat ik de mix tussen zwart en wit nu heel mooi vind. Helaas loopt inderdaad die sideskirt omhoog, waardoor je geen mooie aansluiting hebt op de achterbumper. De achterbumper zwart vond ik echter ook niet mooi, dus is het dit geworden.
Misschien ooit maar eens andere sideskirts dan

Wat ik bedoel, is dat ik de mix tussen zwart en wit nu heel mooi vind. Helaas loopt inderdaad die sideskirt omhoog, waardoor je geen mooie aansluiting hebt op de achterbumper. De achterbumper zwart vond ik echter ook niet mooi, dus is het dit geworden.
Misschien ooit maar eens andere sideskirts dan