Impreza WRX my2006 gekocht,nieuwe update... (beter!)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Een vriend van me laten rijden en ik lag achterin.
Overal aanzitten, tegenaan drukken, loshalen etc.
Kon het niet achterhalen.
Toen we weer thuis waren zei ik: 't kan de achterruit wel eens wezen.
Ik drukte linksachter op de ruit en ja hoor, toen hoorde ik het geluid.
Maar Subaru niks geloven hoor.
Eindelijk vandaag de ruit eruit geweest en wat bleek.
Hij was niet goed gekit, er misten delen kit...
Hopenlijk komt het niet weer.
Overal aanzitten, tegenaan drukken, loshalen etc.
Kon het niet achterhalen.
Toen we weer thuis waren zei ik: 't kan de achterruit wel eens wezen.
Ik drukte linksachter op de ruit en ja hoor, toen hoorde ik het geluid.
Maar Subaru niks geloven hoor.
Eindelijk vandaag de ruit eruit geweest en wat bleek.
Hij was niet goed gekit, er misten delen kit...

Hopenlijk komt het niet weer.
- Sjaak Langendoen
-
Probleem
Arthur,
Heb zelf sinds een jaar een WRX MY06. Wostel nu al een jaar met een storing waarvan ik mijzelf afvraag of er meer mensen dit probleem hebben. Auto is nu al 3 keer teruggeweest naar dealer omdat ik vind dat bij stilstand voor stoplicht en in file het interieur gevuld wordt met de lucht van de motorruimte, oftewel carterdampen. Dealer zegt niets te ruiken. M.a.w. ik en mijn vrouw ruiken het verkeerd.
Ik rijd nu continue met de recirculatie knop ingedrukt waarbij deze lucht niet binnen komt.
Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring.
Olaf
Heb zelf sinds een jaar een WRX MY06. Wostel nu al een jaar met een storing waarvan ik mijzelf afvraag of er meer mensen dit probleem hebben. Auto is nu al 3 keer teruggeweest naar dealer omdat ik vind dat bij stilstand voor stoplicht en in file het interieur gevuld wordt met de lucht van de motorruimte, oftewel carterdampen. Dealer zegt niets te ruiken. M.a.w. ik en mijn vrouw ruiken het verkeerd.
Ik rijd nu continue met de recirculatie knop ingedrukt waarbij deze lucht niet binnen komt.
Olaf
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Probleem
Wees verstandig net als Arthur was in Juli 2006 en verkoop dat dinglanso schreef:Arthur,
Olaf