Oud model auto nieuw aanschaffen?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Michel P

Bericht door Michel P » 17 jan 2008, 09:34

Rico v Velzen schreef:Polijstbeurtje van 100 euro en alle krassen zijn weg. Geen spijkers op laag blijven zoeken Knot :wink:
:lol:

Tom

Bericht door Tom » 17 jan 2008, 10:02

allen

Bericht door allen » 17 jan 2008, 10:19

Knot, bij alles met een rode 'R' is er uiteindelijk een debiel die teveel betaald. Ik heb zelf op het punt gestaan om hiernaar te gaan kijken vorig jaar. Puur om het rijden want als je het me eerlijk vraagt vind ik de auto er dodelijk saai en goedkoop uitzien. Het interieur lijkt ontworpen voor een jongetje van 18 die net z'n rijbewijs heeft gehaald. Kun je je over al die punten heen zetten koop je imho een mega fun auto! Op lange termijn is de auto ook niet zo duur als het lijkt en zoals ik al vermelde in m'n eerste zin is er ALTIJD een debiel die teveel betaald. Je restwaarde is tot op zekere hoogte gegarandeerd. Honda liefhebbers moeten zich met mij uitspraken niet aangesproken voelen. Nergens voor nodig want ik voel me ook zo'n debiel die er veel geld voor uit zou kunnen geven.

Wat krasjes, uitgedroogde rubbers, vlakke banden etc. betreft is het idd nietjes zoeken op laag water. Je koopt een auto en krijgt garantie. Schudt je kapot in de auto door niet ronde banden met nog 8mm profiel dan eis je een nieuw setje. Eventueel gescheurde rubbers moeten ze vervangen. Ben je serieus voor wat betreft deze auto, dan proefrijden en kun je volgende week een 'mijn auto' topic openen.

RVV

Bericht door RVV » 17 jan 2008, 11:25

allen schreef:Knot, Ben je serieus voor wat betreft deze auto, dan proefrijden en kun je volgende week een 'mijn auto' topic openen.

Rico kijkt in glazen bol.. en ziet alleen maar mist :wink:

VLA

Bericht door VLA » 17 jan 2008, 12:12

Knot schreef:VLA,

"verder is ie als nieuw"... dat mag ook wel voor eentje die voor 2km in de boeken staat toch?

Zou jammer zijn als die auto inderdaad al door de carwash is geweest, not done als je het mij vraagt... Dan heeft ie dus wel meer dan die 2km gereden... :(
Ja klopt, een maat van mij wou zijn Integra Type R er tegen inruilen, maar kreeg er te weinig voor terug. Krasjes kun je inderdaad wel laten polijsten, maar is wel zonde dat ie dat nu al heeft.

De wasstraat zit bij hun in de staat, dus als ze hem daar gewassen hebben dan klopt die 2km wel hoor.

Verder is het echt een hele leuke auto. Enige wat ik zou aanpakken is de versnellingsbak, die mist hier in Europa een LSD. Dus een japanse bak, of alleen de LSD (of aftermarket). Qua vermogen is het voldoende en er is echt heel veel spul voor te krijgen om hem nog wat sneller te maken (mocht 200 pk niet voldoende zijn).

Plaats reactie