Alles over de 1 serie (part II)
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Alles over de 1 serie (part II)
Heren. Hier kunnen we verder met het draadje. Het vorige draadje gaat op slot vanwege de overzichtelijkheid.
Maar Andre heeft het kenteken eindelijk ! Nu de foto's nog !!
Maar Andre heeft het kenteken eindelijk ! Nu de foto's nog !!
-
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
IMHO ontzettend lelijk ding, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen zo een ding wel willen (handling, power, prijs vergeleken met andere BMW modellen).
Als het die x35i blokje moet worden, E92 335i coupe, met M-sportpakket
dan maar wat minder handling, voor mij stuurt zo een auto al zo strak dat ik er toch niet alles er uit zou kunnen halen 
Als het die x35i blokje moet worden, E92 335i coupe, met M-sportpakket


- Thom
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 21:52
- Locatie: midden-Friesland 205 1.9 CTI
Mee eens.EG schreef:IMHO ontzettend lelijk ding, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen zo een ding wel willen (handling, power, prijs vergeleken met andere BMW modellen).
Als het die x35i blokje moet worden, E92 335i coupe, met M-sportpakketdan maar wat minder handling, voor mij stuurt zo een auto al zo strak dat ik er toch niet alles er uit zou kunnen halen
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Yap Yum test eerste call-girl
http://www.playboy.de/lifestyle/high_te ... _max_video
http://www.playboy.de/lifestyle/high_te ... _max_video
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
ha 535d (en alle anderen met deze interesse) lees ff draadje I over de coupe, daar staat van alles in wie het mooiste is, het hardste kan, het scheelste kijkt en het minste wiebelt bij hoge snelheden.535d schreef:Ik vind de 135i coupe ook geen mooie wagen. Heb hem nu paar keer in het echt mogen aanschouwen. Denk overigens dat de 335i (sedan dan wel coupe) door de langere wielbasis ook wel stabieler is op hoge snelheden.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
leuke test, goede uitleg, hij zegt het wel goed vind ik, alleen lachen als ie Tii uitspreektFerdinand schreef:Yap Yum test eerste call-girl
http://www.playboy.de/lifestyle/high_te ... _max_video

- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hier wat mooie plaatjes van de 1 er cabrio; Detroit auto show
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=107491
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=107491
- Arthur
- Berichten: 43048
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
-
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
Het is een poll en daarin moet je je mening kunnen geven toch. Er staan immers ook keuzes in de poll die je kunt maken, 3 wel te verstaan. Ik geef daarbij gewoon even mijn visie weer. De vergelijking 1-3 serie is snel gemaakt, daarin wordt immers diezelfde motor geplaatst als topmodel (afgezien van de m-serie dan)Rico v Velzen schreef:Het eeuwige 135i vs 335i coupe begint wel wat in herhaling te vallen![]()
Het is heel simpel.. vind je een 335i coupe mooier dan koop je die, vind je een 135i mooier dan koop je die..
De rest is allemaal ruis op de lijn.
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
update.
Inmiddels 300km op de teller. En ook ik moet toegeven wat voor parel die 3.5i motor is. Voor daily driving en een driftje zo nu en dan subliem kan niks anders zeggen. De 135i van bmw nederland moet een beetje moe zijn geweest, want deze hangt echt serieus aan het gas. Wat schiet zo n ding weg bij 2000 toeren. Dat mis ik toch wel bij een 130i. Was niet echt een turbo liefhebber maar dit is toch wel lekker relaxed rijden. Tis net een elastiek als je het gas intrapt. Koppel onderin is mega en ook lekker voor een driftje. De wegligging de afstelling van de demping is precies zoals het moet. Niet hard maar wel sportief genoeg. Auto voelt iets minder wiffig aan in de neus in vergelijk met een 130i maar ja dat heeft een 130i ook tov van een 120d. Tis een zware auto dat weten we maar de auto voelt gewoon goed aan. Ook heerlijk als je de 135i start dan klinkt ie wat rauw. Uitlaat geluid is ook heerlijk sportief en niet storend. Mooi ook is als je in de achteruit kijk spiegel kijkt dan zie je net die csl style achterklep boven de hoedenplank uitkomen. De remmen die zijn werkelijk ongelooflijk. Knoeterhard pedaal. Mega vertraging. Met die sliding calipers die bmw gebruikt en zelfs op M modellen voelen lang niet zo aan. Voor het echte circuit werk een paar race blokken erin en dan gaat het super. Wil zo n remsysteem wel op de 130i cup hebben.
Ik kan zeker in jeremy verhaal komen dat het een van de beste bmw is op dit moment. Ik had even een twijfel dacht dat ik toch liever de 130i zou hebben qua motor karakter. Maar als daily driver heerlijke motor. Invoegen op snelweg is gewoon zo mooi even wat gas je hoeft niet eens toeren te draaien en je zit er zo tussen. Bij de atmo s moet je dan even wat harder er aantrekken. Wat ook zeker zijn charmes heeft.
Waar ik alleen aan twijfel en dat doen de amerikanen straks wel. Hoe de 135i zich stand gaat houden op een warm dagje op het circuit met chiptuning. etc.
De 130i heeft zich daarin meer dan genoeg in bewezen. En in de 130i cup wordt ie zeker niet gespaard. Daar heeft 135i nog een taak liggen.
De 135i is waardige opvolger voor e46 m3 rijders die niet naar een e92 m3 willen gaan. Daar ben ik van overtuigd. Het gemis van een sper heeft bmw zeker mooi opgevangen door het ediff. Alleen puristen zullen een mechanisch sper missen. Maar die wijken wel uit naar aftermarket spul.
Als deze auto straks op een korterdiff staat dan is het werkelijk een raket. Ga je dan nog chippen dan mag je de stoelen wel verankeren.
135i vs 335i wordt een hele lange discussie. Ik kan er kort over zijn. Een 135i koper neemt hele andere overwegingen mee dan een 335i koper. Allebei een goeie keuze. Maak alleen de goeie keuze als je liefhebber van sturen bent. Voor mij is er geen keus want ik zou altijd de 135i kiezen. Heb allebei gereden. Dit is de auto van bmw op dit moment samen met de 130i en 120d en 123d. Het wachten is op een 4cil dubbel turbo benzine van bmw. Dat kon nog wel eens de overtreffende worden van alles wat er nu bij bmw te koop is.
Inmiddels 300km op de teller. En ook ik moet toegeven wat voor parel die 3.5i motor is. Voor daily driving en een driftje zo nu en dan subliem kan niks anders zeggen. De 135i van bmw nederland moet een beetje moe zijn geweest, want deze hangt echt serieus aan het gas. Wat schiet zo n ding weg bij 2000 toeren. Dat mis ik toch wel bij een 130i. Was niet echt een turbo liefhebber maar dit is toch wel lekker relaxed rijden. Tis net een elastiek als je het gas intrapt. Koppel onderin is mega en ook lekker voor een driftje. De wegligging de afstelling van de demping is precies zoals het moet. Niet hard maar wel sportief genoeg. Auto voelt iets minder wiffig aan in de neus in vergelijk met een 130i maar ja dat heeft een 130i ook tov van een 120d. Tis een zware auto dat weten we maar de auto voelt gewoon goed aan. Ook heerlijk als je de 135i start dan klinkt ie wat rauw. Uitlaat geluid is ook heerlijk sportief en niet storend. Mooi ook is als je in de achteruit kijk spiegel kijkt dan zie je net die csl style achterklep boven de hoedenplank uitkomen. De remmen die zijn werkelijk ongelooflijk. Knoeterhard pedaal. Mega vertraging. Met die sliding calipers die bmw gebruikt en zelfs op M modellen voelen lang niet zo aan. Voor het echte circuit werk een paar race blokken erin en dan gaat het super. Wil zo n remsysteem wel op de 130i cup hebben.
Ik kan zeker in jeremy verhaal komen dat het een van de beste bmw is op dit moment. Ik had even een twijfel dacht dat ik toch liever de 130i zou hebben qua motor karakter. Maar als daily driver heerlijke motor. Invoegen op snelweg is gewoon zo mooi even wat gas je hoeft niet eens toeren te draaien en je zit er zo tussen. Bij de atmo s moet je dan even wat harder er aantrekken. Wat ook zeker zijn charmes heeft.
Waar ik alleen aan twijfel en dat doen de amerikanen straks wel. Hoe de 135i zich stand gaat houden op een warm dagje op het circuit met chiptuning. etc.
De 130i heeft zich daarin meer dan genoeg in bewezen. En in de 130i cup wordt ie zeker niet gespaard. Daar heeft 135i nog een taak liggen.
De 135i is waardige opvolger voor e46 m3 rijders die niet naar een e92 m3 willen gaan. Daar ben ik van overtuigd. Het gemis van een sper heeft bmw zeker mooi opgevangen door het ediff. Alleen puristen zullen een mechanisch sper missen. Maar die wijken wel uit naar aftermarket spul.
Als deze auto straks op een korterdiff staat dan is het werkelijk een raket. Ga je dan nog chippen dan mag je de stoelen wel verankeren.
135i vs 335i wordt een hele lange discussie. Ik kan er kort over zijn. Een 135i koper neemt hele andere overwegingen mee dan een 335i koper. Allebei een goeie keuze. Maak alleen de goeie keuze als je liefhebber van sturen bent. Voor mij is er geen keus want ik zou altijd de 135i kiezen. Heb allebei gereden. Dit is de auto van bmw op dit moment samen met de 130i en 120d en 123d. Het wachten is op een 4cil dubbel turbo benzine van bmw. Dat kon nog wel eens de overtreffende worden van alles wat er nu bij bmw te koop is.
- Bert ///M3
- Berichten: 9415
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten