230km aan snelweg naar de 80km
- Jochem Vaartjes
230km aan snelweg naar de 80km
Vandaag om 10 uur doet de rechter uitspraak over het volgende:
http://milieudefensie.nl/verkeer/public ... 0kilometer (PDF Alert)
Met een beetje pech worden er een hoop files gecreeerd!
http://milieudefensie.nl/verkeer/public ... 0kilometer (PDF Alert)
Met een beetje pech worden er een hoop files gecreeerd!
-
Lekker, dus ipv ruim 3 uur reistijd, worden het er ruim vier.
Dat is natuurlijk goed voor het milieu.
Kunnen weer goed rekenen die geitenwollen sokken figuren.
Nu kan je sochtends gewoon constant lekker 130-140 op cruisecontrol.
Zometeen remmen, optrekken, remmen, optrekken
Dat is natuurlijk goed voor het milieu.
Kunnen weer goed rekenen die geitenwollen sokken figuren.
Nu kan je sochtends gewoon constant lekker 130-140 op cruisecontrol.
Zometeen remmen, optrekken, remmen, optrekken
Laatst gewijzigd door Luco op 16 jan 2008, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Is dat ook onderbouwd met rapportjes ed ?luco hornsveld schreef:Automobilistje pesten onder het mom van minder uitstoot rond de grote steden en vinexlocatiesRico v Velzen schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het nut er van is ?![]()
Overigens vraag ik me af of harder rijden überhaupt nog mogelijk is in de regio's ?
- Dennis Cavallino
-
Hold your horses met dat achteruitgang enzo.
Het belangrijkste argument imho is dat dit weer miljarden gaat kosten. Wij betalen om lekker maximaal 80 te mogen op die kut snelwegen.
Steek die miljarden in het Kanaleneiland, of in Slotervaart ofzo, ipv de automobilist alweer te lopen pesten. Maar nee bejaarden die geterroriseerd worden door kutventjes hebben geen prioriteit bij de politie, de automobilist, die uit de hel komt, die moeten zwaar beboet worden voor hun daden.
En auto's met meer dan 90 pk gaan binnenkort een 666 sticker krijgen. Als je zo een auto rijdt ben je per definitie fout bezig namelijk.
The horror :s
Het belangrijkste argument imho is dat dit weer miljarden gaat kosten. Wij betalen om lekker maximaal 80 te mogen op die kut snelwegen.
Steek die miljarden in het Kanaleneiland, of in Slotervaart ofzo, ipv de automobilist alweer te lopen pesten. Maar nee bejaarden die geterroriseerd worden door kutventjes hebben geen prioriteit bij de politie, de automobilist, die uit de hel komt, die moeten zwaar beboet worden voor hun daden.
En auto's met meer dan 90 pk gaan binnenkort een 666 sticker krijgen. Als je zo een auto rijdt ben je per definitie fout bezig namelijk.
The horror :s
- Stéphane
Leuk! Zo ongeveer al het (snelweg?) asfalt in 30km omtrek van mijn huis wordt gebombardeerd tot 80km/u zones.
Dat zijn dus files al die trage blokken in en dus altijd files bij mij in de omgeving. A13 (Den Haag - Rotterdam) staat permanent vast, dus ik rijd nu meestal al binnendoor. Als ze dat willen? Prima, hoor
Dat zijn dus files al die trage blokken in en dus altijd files bij mij in de omgeving. A13 (Den Haag - Rotterdam) staat permanent vast, dus ik rijd nu meestal al binnendoor. Als ze dat willen? Prima, hoor

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- GTRene
tja..millieu defensie...soms snap ik ze niet..soms? oke vaak..
maar ook die andere lui alles wordt afgesloten voor b.v. een vogelsoort die wij nooit of bijna nooit zullen zien, of te zien krijgen en zij vechten ervoor maar alleen ko de boswachter of joris de flierefluiter krijgt ze te zien en daarvoor worden bouwplaatsen stilgelegd parken heilig verklaard en mogen we er niet meer in, wegen afgesloten tussen bepaalde tijden, bospaden tot verboden gebied verklaard! tja wat voor nut heeft het dan we krijgen ze toch niet te zien immers we mogen niks meer aaaaaaaargh gestoord wordt je van die lui...soms 1 vogel soort b.v. en daar moet de hele mensheid voor boeten? en dat wordt door dat soort lui bepaald, belachelijk, kijk een beetje rekening mee houden oke maar NL slaat op veel gebied gewoon door...
maar ook die andere lui alles wordt afgesloten voor b.v. een vogelsoort die wij nooit of bijna nooit zullen zien, of te zien krijgen en zij vechten ervoor maar alleen ko de boswachter of joris de flierefluiter krijgt ze te zien en daarvoor worden bouwplaatsen stilgelegd parken heilig verklaard en mogen we er niet meer in, wegen afgesloten tussen bepaalde tijden, bospaden tot verboden gebied verklaard! tja wat voor nut heeft het dan we krijgen ze toch niet te zien immers we mogen niks meer aaaaaaaargh gestoord wordt je van die lui...soms 1 vogel soort b.v. en daar moet de hele mensheid voor boeten? en dat wordt door dat soort lui bepaald, belachelijk, kijk een beetje rekening mee houden oke maar NL slaat op veel gebied gewoon door...