Even 2 maandjes in de Benz gereden die op een oldtimer verzekering elders was verzekerd.
In februari kocht ik de BMW 535 en voor een nog lagere prijs kunnen verzekeren dan de Saab ivm 8 schadevrije jaren (horen er officieel 9 te zijn, maar de 924 S stond niet op mijn naam verzekerd en toen hebben OHRA en ik een dealtje gesloten dat ik dat jaar bij hun niet mee kon tellen, maar alle jaren ervoor wél).
Nu kreeg ik de afgelopen paar weken telkens een brief dat ik mijn Bonus-Malus verklaring moest opsturen. Echter heb ik die nooit gehad omdat ik mijn verzekering had stopgezet, niet had beeindigd (ik heb tevens de 325 verzekering voor onbepaalde tijd stopgezet). Dat mens de vorige keer zei dat ik hem echt moest opsturen. Dat kon dus niet, dus ik pissed off.
Nu kreeg ik vandaag een brief met daarin mijn nieuwe premie, plus het bericht dat ze een verrekening per februari aan mij doorbelastten. Dus ik direct bellen, in de veronderstelling veel gezeik te verwachten...
... maar nee hoor. Die vrouw bood direct haar excuses aan omdat ik al 9 jaar klant ben en dat dit zo niet kon. En ze drukte 1 keer op de knop en ik betaal nu weer 28 euro per maand inclusief ongevallen inzittenden en rechtsbijstand.
Heb haar 3 keer bedankt en gecomplimenteerd voor d'r werkwijze! Ze zei ook: ik vertrouw u direct!
Super om dat weer eens mee te maken. Ik weet wel waar ik de rest van mijn leven verzekerd blijf