Hier geniet onze kleine man van hèHans GP1630 schreef:
Dus dat ding straks 230pk heeft... Dikke doei met jullie BMW's op Zandvoort
Clubman Cooper-S
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Dat verbaast me niks, sterker nog ik denk dat jouw mini sneller is met de juiste remblokken, want die standaard blokken zijn bagger.. Ik heb met mijn (aangepaste) GP wel eens een sprintje gedaan met een 130i en die kon mij niet bijhouden
Maarja.. straks krijgen we het verhaal weer dat de 130i veel leuker is omdat die RWD heeft.. maar wij weten wel beter, he Wannes 
-
HSR
Mss wel sneller dan een 130i. Maar inderdaad zeker niet leuker want FWD is voor lutsers! Echter, een 135i is lekker toch sneller dan je ex- mini GP en nog leuker ook met zijn rwd.Hans GP1630 schreef:Dat verbaast me niks, sterker nog ik denk dat jouw mini sneller is met de juiste remblokken, want die standaard blokken zijn bagger.. Ik heb met mijn (aangepaste) GP wel eens een sprintje gedaan met een 130i en die kon mij niet bijhoudenMaarja.. straks krijgen we het verhaal weer dat de 130i veel leuker is omdat die RWD heeft.. maar wij weten wel beter, he Wannes
Mini cooper S is gewoon een schofterig leuke auto. Never a dull moment in zo'n S'je
-
René130i
- Niels
- Auto: Prius+
Hans, je zegt het zelf al zo'n 130i met zonder sper met doorspinnend binnenste achterwiel op nat is veeeeeel leuker dan een mini
Ook omdat iedereen die zo'n ding heeft er ook wat mee kan :twisted:
Kwam nog een oude AV tegen met de GP erin. Blijft echt een (fwd) topper echt een beetje een GT3 Mini 8) Neemt niet weg dat je weer een lekker karretje hebt nu
Kwam nog een oude AV tegen met de GP erin. Blijft echt een (fwd) topper echt een beetje een GT3 Mini 8) Neemt niet weg dat je weer een lekker karretje hebt nu
-
René130i
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- RVV
Ja Ferdinand DF is meer dan alleen een 1 serie draadje 
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7946
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7946
- Daniel
Hmmja, of die configurator is gewoon brak (zou niet de eerste keer zijn bij BMW)...het wil er bij mij niet in dat je als je voor 2500 euro lederen bekleding besteld je nog steeds de stoelverwarming moet bijkopen. Of je neemt het topmodel (de S), je neemt het enige optiepakket (Chili) en nog steeds is een dimmende binnenspiegel optioneel. Net zoals verwarmde spiegels, een middenarmsteun etc. Je neemt de dikke audio en de navigatie (samen 3500 euro), maar een aux-aansluiting kun je alleen maar krijgen als je dan ook nog eens voor 800 euro de bluetooth-telefoon erbij neemt. Zo loopt het nogal op 
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Probeer anders even www.mini.com en dan USA dan kan je ook de Works optie's erop zetten..
Dimmende binnenspiegel vind ik nou niet echt belangrijk en als je chili neemt is het leer ook goedkoper maar je blijft idd gewoon €400,- betalen voor stoelverwarming. Verwarmde buitenspiegels kost €86,- meer dus dat is best te doen.. aux aansluiting is standaard, mijn itouch doet het perfect in de clubman
wel het hifi setje nemen want de standaard radio boost (bij chili) is bagger.. kijk anders ook even op www.newminiclub.nl daar kan je echt alles vinden over de clubman en natuurlijk alle andere Mini's
Dimmende binnenspiegel vind ik nou niet echt belangrijk en als je chili neemt is het leer ook goedkoper maar je blijft idd gewoon €400,- betalen voor stoelverwarming. Verwarmde buitenspiegels kost €86,- meer dus dat is best te doen.. aux aansluiting is standaard, mijn itouch doet het perfect in de clubman
- Daniel
Dimmende spiegel vind ik wel een must, we hebben nu ook een Cooper en je zit zo laag dat zo ongeveer iedere koplamp vol in je ogen zit. Continue omklappen is ook hinderlijk.
Op zich vind ik het wel een hip ding maar voor 40k+ is er zo veel anders met dit vermogen te vinden, én meer ruimte. Maar 'k ga wel een keertje rijden.
Op zich vind ik het wel een hip ding maar voor 40k+ is er zo veel anders met dit vermogen te vinden, én meer ruimte. Maar 'k ga wel een keertje rijden.