Ik wil het ff zeggen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 11 jan 2008, 11:00

Ben het deels wel met Wouter eens al moet ik zeggen dat DF een behoorlijk vaste kern heeft waar zo nu en dan eens iemand bijkomt. Veel nieuwe leden "breken niet echt door" hetgeen misschien ook niet erg is omdat het daardoor wel weer overzichtelijk blijft aan de andere kant vind ik het best jammer dat mensen alleen hun auto draadje updaten bij modificaties en verder niet participeren maar goed, een hoop lezen misschien ook wel vooral mee. Verder zijn de moderators behoorlijk streng en dat is denk ik een groot voordeel op dit forum wat de sfeer ten goede komt. Respect is voor een gezond forum het sleutelwoord imo.

Met Leonard ben ik het ook eens. Mensen die zich alleen aanmelden om met DF circuit te rijden daar moeten we voorzichtig in zijn willen we de bestaande kwaliteit blijven continueren zeg maar. Er is een afgeschermd deel met toekomstige DF plannen en ik weet niet precies welk beleid wordt toegepast m.b.t. het verkrijgen van rechten hiervan maar hopelijk krijgt niet iedereen zondermeer maar toestemming.

Een ander zeer sterk punt is dat er zoveel diversiteit is. Poetsers en rijders, circuitrijders en oldtimer gekken. Het brengt een hoop kennis maar ook verschillende standpunten met zich mee en dat is gewoon helemaal top. Het aandeel BMW is groot, geen probleem maar laten we er ons een beetje bewust van zijn :wink:

Ook al kom ik wel eens op andere fora, DF is hier in huis al langere tijd een begrip :D

Michel P

Bericht door Michel P » 11 jan 2008, 11:07

Niels schreef:Ook al kom ik wel eens op andere fora, DF is hier in huis al langere tijd een begrip :D
Zeker na dat weekend in D. vorig jaar he :D

Michel

Ampair

Bericht door Ampair » 11 jan 2008, 11:15

ik vind het ook een top forum. het meeste lees ik alleen. en vooral met veel bewondering voor de opbouw van de auto's
en als ik ergens iets vanaf weet reageer ik der wel eens op...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 jan 2008, 11:16

Eerlijk gezegd vind ik het als BMW-ert ook vaak iets teveel BMW(M) hier :wink:

Er bestaat zoveel meer in autoland(zelfs voor mij LOL), ik kick alleen op een 130/135 en een 335 of M3 sedan. De rest kan me echt gestolen worden 8)

GT's/GroupB WRC Rallywagens/Cobra's oid/Donkervoorts oid/Nissan GTR/Z06/Viper/EVO 45678910/Subarus/bepaalde klassiekers(muv Traction Avant :twisted: ) racerij, etc etc, allemaal interessant genoeg om DF te houden zoals 't is denk ik.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 11 jan 2008, 11:20

Zoals ik enkele dagen geleden al postte, zelfs met een Ford Ka kun je rijplezier hebben. :)

Eigenlijk is bijna alles op wielen leuk.

Kazimir

Bericht door Kazimir » 11 jan 2008, 11:26

Veel fora's waar ik me in de jaren heb aangemeld verliezen gewoon mijn interesse, hier heb ik dat gevoel nog niet gehad.. Top gewoon, ook de offtopic gedeeltes en de interessante meetings zijn super!

Vooral de verschillende mensen, veel ondernemende types, maakt dit zo'n heerlijk relaxte plek.

Gaaf om alles te lezen.. en de vorige dag op Zandvoort was ook puik! Lekker vlaggen en daarnaast iedereen aardig en met mensen meerijden was ook al geen probleem! Ik hoop snel zo ver te zijn dat mijn Touring weer het circuit op kan :)

Dat je mening gerespecteerd wordt is gewoon zo relaxt, ik vind het ook "te" BMWérig :) maar doe daar zelf netzo aan mee... ach... Al zie je ook hier, dat er meer is! Dat is super :)

Iedereen, blijf zo lekker doorgaan.. die discussie's zijn heerlijk om te lezen :)

Luco

Bericht door Luco » 11 jan 2008, 11:35

ledenstop voor bmw rijders
:D :D :D :D :D :D

geintje

leonard

Bericht door leonard » 11 jan 2008, 11:53

Advies

50 % van de BMW rijders gaat gewoon AUDI rijden !!!! :P :P

Heb ik ook gedaan :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 11 jan 2008, 12:01

Michel Pol schreef:
Niels schreef:Ook al kom ik wel eens op andere fora, DF is hier in huis al langere tijd een begrip :D
Zeker na dat weekend in D. vorig jaar he :D

Michel
Dat heeft zeker wel extra geholpen Michel :wink: Ja leuk weekendje was dat 8)

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 11 jan 2008, 12:13

Persoonlijk kan ik met alle auto's lol hebben of het nu een 316i is of een Ford Ka het zal me wat. Deze week 20minuten lol gehad in een Aygo met ruim 170 op de teller A4'tkjes opdrukken op de A1 en ik heb LOL, zojuist met mn Landcruiser 2x vluchtheuvel met 90 genomen ook leuk....kortom alles is leuk en respect voor elkaars spullen of het nu een Ford Ka is of een ZR5-tutti lampionie van Cor :evil: :evil: :evil:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 11 jan 2008, 14:15

Ik ben het in grote lijnen eens met alle opmerkingen hier.
Zowel standpunt van technische input, BMW gehalte en oppassen met misbruik met circuitdagen.
Ik draag DF al vanaf het prille begin op handen vanwege professionele aanpak, persoonlijke aanvallen nultolerantie en vooral de volwassen spirit hier. Mijn ogen zijn opgengegaan een maand of 2 geleden mbt de professionele en leuke sfeer hier toen ik me aanmeldde op verschillende andere forums.
Gewoon te triest voor woorden hoe ze op sommige plaatsen op de man af liggen vlammen, veroordelen tegen de sterren op en vooral afgunst uitlatingen die soms erg ver gaan!
Ze denken dan dat ze hun slag thuis hebben gehaald door iemand te liggen afzeiken via i-net terwijl het gewoon trieste en hulpbehoevende figuren zijn irl.

En voor de rest ook eens met het feit dat je met alle soorten auto's driving-fun kan hebben! Van Aygo tot M3 tot LS600h :lol:
Niks veranderen hier, gewoon blijven gaan zoals het hier al 2 jaar gaat!
Btw, geen CBR2008? :wink:

Bij deze, ook naar de mods en oprichters een welgemeende MERCI :lol:

m@rco

Bericht door m@rco » 11 jan 2008, 19:44

Valt me ook vaak op dat we veel sneller nieuws op de site hebben dan omliggende auto gerelateerde sites.. (in Nl grote sites)
Heb ook weleens het gevoel dat er van ons wel gecopy/pasta wordt.. :)
Maar al met al prima voor elkaar bij DF..

Plaats reactie