Ik wil het ff zeggen
- RVV
Ik wil het ff zeggen
Dat er zoveel (technische) kennis op dit forum aanwezig is, dat ik elke dag weer aardig wat bij leer. Hulde voor de bijdrages van iedereen.
- Hendrik Kinderman
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hiero Hendrik, verlaat kerstcadeautje:Hendrik Kinderman schreef:dit is mijn nieuwe internet-school geworden. Hier leer ik nog wat8)
http://www.gadgetgarden.nl/archives/200 ... met_ku.php
Graag gedaan. 8)
- Hendrik Kinderman
hey, ik heb niet eens een Ipod, ben aan 't sparen voor een auto & running costs 8)Robin schreef: Hiero Hendrik, verlaat kerstcadeautje:
http://www.gadgetgarden.nl/archives/200 ... met_ku.php
Graag gedaan. 8)
-
Idd hier leer je nog eens wat
Ook mooi bijv. het raceplannen 2008 dfracing.com

Idd, dit soort verslagen vind ik super om te lezen. Terwijl ik op technisch gebied er bijna niets van af weet.Tom schreef:Ik sta er soms ook van te kijken. Vooral als het over de racerij gaat (opbouw auto en het rijden).
Ook mooi bijv. het raceplannen 2008 dfracing.com

-
Eens
Maar ik wil wel even zeggen dat het ik af en toe een wat raar gevoel krijg van het BMW ophemelen wat zo nu en dan de kop opsteekt.
Ik heb er dan wel 1 staan maar ik geef verder geen ruk om die kolerehokken.
Er is hier zoveel moois te zien. Laat het ajb geen BMW forum worden.
Had geen zin om er een apart draadje over te openen maar moest het even kwijt......
N.
Maar ik wil wel even zeggen dat het ik af en toe een wat raar gevoel krijg van het BMW ophemelen wat zo nu en dan de kop opsteekt.
Had geen zin om er een apart draadje over te openen maar moest het even kwijt......
N.
-
- Macboy
voeg er anders een poll bij:
1. Ja dit is inderdaad een technisch forum
2. Ja, maar waarom rico dit draadje start is iedereen een raadsel
3. Waarom gaat Nandor weer volledig off topic ?
4. Dit hele draadje hoort niet in auto's algemeen
5.
6.
7.
vul maar aan
1. Ja dit is inderdaad een technisch forum
2. Ja, maar waarom rico dit draadje start is iedereen een raadsel
3. Waarom gaat Nandor weer volledig off topic ?
4. Dit hele draadje hoort niet in auto's algemeen
5.
6.
7.
vul maar aan

Laatst gewijzigd door Macboy op 11 jan 2008, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elmar
- Michel P
+1Nandor schreef:Eens
N.

- Peter Tunissen
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik kan me alleen maar bij Rico aansluiten.
Zoveel mesnen die dezelfde passie delen en zo'n verschillende achtergronden hebben. Dat zorgt ervoior dat er vanuit veel hoeken heel veel kennis samenkomt. Alles wat maar te maken heeft met auto's en autorijden is hier vertegenwoordigd. Dat maakt DF tot zo'n leuk en veelzijdig forum. En dat maakt het voor mij ook zo interessant om hier dagelijks (meerdere malen) terug te komen en vooral te blijven.
Sinds ik hier lid ben geworden, een dik jaar geleden, heb ik veel dingen gelezen en gezien hier, dat heeft mij geholpen een veel beter beeld te krijgen van bepaalde zaken. Zelfs technische zaken, waar ik normaal geen fluit verstand van heb. Tevens heb ik het afgelopenjaar enorm veel leuke mensen ontmoet die zelf weer actief zijn op andere verschillende vlakken en je daar ook weer mee verder kunnen helpen.
Alles bij elkaar gezien is DF gewoon een erg goed, leuk en veelzijdig leerzaam forum!!
Keep up the good work!
Zoveel mesnen die dezelfde passie delen en zo'n verschillende achtergronden hebben. Dat zorgt ervoior dat er vanuit veel hoeken heel veel kennis samenkomt. Alles wat maar te maken heeft met auto's en autorijden is hier vertegenwoordigd. Dat maakt DF tot zo'n leuk en veelzijdig forum. En dat maakt het voor mij ook zo interessant om hier dagelijks (meerdere malen) terug te komen en vooral te blijven.
Sinds ik hier lid ben geworden, een dik jaar geleden, heb ik veel dingen gelezen en gezien hier, dat heeft mij geholpen een veel beter beeld te krijgen van bepaalde zaken. Zelfs technische zaken, waar ik normaal geen fluit verstand van heb. Tevens heb ik het afgelopenjaar enorm veel leuke mensen ontmoet die zelf weer actief zijn op andere verschillende vlakken en je daar ook weer mee verder kunnen helpen.
Alles bij elkaar gezien is DF gewoon een erg goed, leuk en veelzijdig leerzaam forum!!
Keep up the good work!
- Hendrik Kinderman
+1!!!!!Mark Nauta schreef:Ik kan me alleen maar bij Rico aansluiten.
Keep up the good work!
volkomen mee eens
- Macboy
Voor poker zie kalender http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=8281
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik kom en kwam op heel veel forums (fora?), van Gathering of Tweakers tot motor-forums maar één ding is mij altijd opgevallen. Na verloop van de tijd komen er steeds meer mensen bij, wordt alles massaler en dat tast altijd de 'cultuur' en sfeer aan.
Dat hoeft niet erg te zijn maar op veel forums vond ik het op een gegeven moment erg onpersoonlijk worden en werd de sfeer ook duidelijk minder (meer flamewars etc).
Op één forum waar ik zelf lange tijd admin ben geweest hebben we op een gegeven moment zelfs een ledenstop ingevoerd, puur voor het bewaren van de sfeer. Dat was het echter ook niet dus die stop is er maar weer vanaf gehaald. Het is echter best lastig om de goeie balans te vinden. Je wilt ook niet doorslaan in het gebruik van regels, FAQ's, moderator, oppermoderators, UTFS meldingen enzovoorts. Dat laatste bespeur ik heel sterk bij het forum van Tweakers.net. Ik begrijp wel dat het nodig is bij zoveel leden maar ik vind het er niet bepaald leuker op worden. Elk 'foutje' wat je maakt en je hebt gelijk 8 UTFS en UTFF schreeuwende leden cq. mods op je nek. Echter moet je ook weer niet te 'gemakkelijk' worden en alles toestaan. Als iemand de sfeer aantast, gewoon bannen. Daar moet je een goeie balans in vinden.
Tot nu toe bevalt het me hier echter uitstekend! Vind het een erg leuk forum en het heeft mijn visie op auto's zeker veranderd. Ik ben kritischer geworden tov. rij-eigenschappen en heb hier veel opgestoken. Thumbs up voor iedereen! 8) Hoop dat het hier lange tijd plezierig blijft en anders starten 'we' gewoon weer een nieuw forum.
Dat hoeft niet erg te zijn maar op veel forums vond ik het op een gegeven moment erg onpersoonlijk worden en werd de sfeer ook duidelijk minder (meer flamewars etc).
Op één forum waar ik zelf lange tijd admin ben geweest hebben we op een gegeven moment zelfs een ledenstop ingevoerd, puur voor het bewaren van de sfeer. Dat was het echter ook niet dus die stop is er maar weer vanaf gehaald. Het is echter best lastig om de goeie balans te vinden. Je wilt ook niet doorslaan in het gebruik van regels, FAQ's, moderator, oppermoderators, UTFS meldingen enzovoorts. Dat laatste bespeur ik heel sterk bij het forum van Tweakers.net. Ik begrijp wel dat het nodig is bij zoveel leden maar ik vind het er niet bepaald leuker op worden. Elk 'foutje' wat je maakt en je hebt gelijk 8 UTFS en UTFF schreeuwende leden cq. mods op je nek. Echter moet je ook weer niet te 'gemakkelijk' worden en alles toestaan. Als iemand de sfeer aantast, gewoon bannen. Daar moet je een goeie balans in vinden.
Tot nu toe bevalt het me hier echter uitstekend! Vind het een erg leuk forum en het heeft mijn visie op auto's zeker veranderd. Ik ben kritischer geworden tov. rij-eigenschappen en heb hier veel opgestoken. Thumbs up voor iedereen! 8) Hoop dat het hier lange tijd plezierig blijft en anders starten 'we' gewoon weer een nieuw forum.

ik kom hier nog niet zo lang
maar wat mij opvalt is dat er veel respect voor elkaar is
en er weinig tot niet "afgezeken" wordt
op merkenforums is dat nogal eens anders
daar zit veel jaloezie en als je, met name technische, dingen verandert aan je auto
weet een ander het of altijd beter, of het is troep, of het is te duur.
hier is dat niet zo en heeft men respect voor elkaars keuze
ik hoop ook dat dit zo blijft
Ook de vrijrijden dag die hier georganiseerd worden, vind ik top, wat een aanmeldingen
helaas kan ik er de 14e niet bijzijn met mijn eigen auto
maar op andere fora wordt vaak geschreeuwd om zon dag en als je het dan regelt krijg je 5 tot 10 aanmeldingen
MET ANDERE WOORDEN
IS DIT VOOR MIJ HET BESTE FORUM
maar wat mij opvalt is dat er veel respect voor elkaar is
en er weinig tot niet "afgezeken" wordt
op merkenforums is dat nogal eens anders
daar zit veel jaloezie en als je, met name technische, dingen verandert aan je auto
weet een ander het of altijd beter, of het is troep, of het is te duur.
hier is dat niet zo en heeft men respect voor elkaars keuze
ik hoop ook dat dit zo blijft
Ook de vrijrijden dag die hier georganiseerd worden, vind ik top, wat een aanmeldingen
helaas kan ik er de 14e niet bijzijn met mijn eigen auto

maar op andere fora wordt vaak geschreeuwd om zon dag en als je het dan regelt krijg je 5 tot 10 aanmeldingen
MET ANDERE WOORDEN
IS DIT VOOR MIJ HET BESTE FORUM