335d coupe besteld
-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Ruben, van buiten geen verschil, behalve binnenin de toerentellerindeling en het woordje diesel in de meter. Beide snelheidsmeters zeggen 280 (iig 335i)en de Diesel is altijd een automaatpook...
Nette kar, maar doe mij eerlijk gezegd maar een A5/S5
, succes ermee, topmotor. Heeft een Californische uitstraling zoals veel 335i's op E90 post. Heb ik wat mixed emotions bij. 8)
Vond 'm qua eerste trap van de versnellingen erg getuned EVO/911 turbo achtig, maar da's jammergenoeg van korte duur ivm de kortere powerband dan z'n benzinebroertje. Voor veelrijders is de 35d een must en de top op dieselgebied denk ik. Als ik 40000p/j zou rijden reed ik ook E90 335d, maar dat doe ik niet dus kan ik blijven genieten van een handbak .35i motor.
Nette kar, maar doe mij eerlijk gezegd maar een A5/S5

Vond 'm qua eerste trap van de versnellingen erg getuned EVO/911 turbo achtig, maar da's jammergenoeg van korte duur ivm de kortere powerband dan z'n benzinebroertje. Voor veelrijders is de 35d een must en de top op dieselgebied denk ik. Als ik 40000p/j zou rijden reed ik ook E90 335d, maar dat doe ik niet dus kan ik blijven genieten van een handbak .35i motor.

-
-
- Leen
Goed , rij nu in een Deense VW Touran diesel .......
Dinsdagochtend de auto opgehaald , gelijk 800 km naar Odense gereden , bespreking gehad en wil gisteren weer wegrijden , storing in de automatische bak , wil niet meer uit zijn P stand, daar sta je dan a long way from home met je nieuwe tuut
Moet wel zeggen dat de service van BMW Odense prima was , ze hadden gelijk een vervangende auto geregeld zodat ik wel gelijk weg kon .
Belt 2 uur later BMW SOS service Nederland op of ik pech heb en wat ze kunnen doen , ik uitgelegd dat ik inmiddels al weer 2 uur aan het sturen was ...
" ja en meneer wanneer bent u dan weer in denemarken, om hem op te halen ?" ik " uh pardon ? jij nie begrijp nie . je zorgt maar dat die auto weer in katwijk komt zeker .
" eh we bellen u morgen wel weer op meneer ".
Dinsdagochtend de auto opgehaald , gelijk 800 km naar Odense gereden , bespreking gehad en wil gisteren weer wegrijden , storing in de automatische bak , wil niet meer uit zijn P stand, daar sta je dan a long way from home met je nieuwe tuut

Moet wel zeggen dat de service van BMW Odense prima was , ze hadden gelijk een vervangende auto geregeld zodat ik wel gelijk weg kon .
Belt 2 uur later BMW SOS service Nederland op of ik pech heb en wat ze kunnen doen , ik uitgelegd dat ik inmiddels al weer 2 uur aan het sturen was ...
" ja en meneer wanneer bent u dan weer in denemarken, om hem op te halen ?" ik " uh pardon ? jij nie begrijp nie . je zorgt maar dat die auto weer in katwijk komt zeker .
" eh we bellen u morgen wel weer op meneer ".
- Leen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
In DK ben jij dus ongeveer de enige met zo`n karLeen schreef:de heenweg reed hij prima tristan 8)
Overal in DK toch veel bekijks , valt wel op zo'n wit gevaarte .
Gisteren in DK even voor de gein uitgerekend wat mijn auto voor hun zou kosten als je hem in DK besteld > 170000 Eurodan mogen wij hier toch nog niet klagen 8)

Wat Duitsers mischien nog, en dat was het dan wel.....................
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- MartijnGizmo
-
- Tristan
Zo de kneiter....Leen schreef:de heenweg reed hij prima tristan 8)
Gisteren in DK even voor de gein uitgerekend wat mijn auto voor hun zou kosten als je hem in DK besteld > 170000 Eurodan mogen wij hier toch nog niet klagen 8)

- Macboy
DK is duurste van de wereld geloof ik, ieg Europa. Dan mogen we inderdaad niet zeuren
Maar waardeloos dat er pech is, dat zou toch echt niet moge kunnen en is wel een domper op de feestvreugde, zo lang gewacht en dan pech.
Over dat ophalen: neem ze niet kwalijk dat ze het proberen, het zijn BMW mensen: die zijn blij en goed bij de verkoop van een auto, niet bij het onderhoud ervan
Schandalig dat ze het ook maar dúrven voorstellen, maar goed ...
En ik maar hopen op mooie fotos ...

Maar waardeloos dat er pech is, dat zou toch echt niet moge kunnen en is wel een domper op de feestvreugde, zo lang gewacht en dan pech.
Over dat ophalen: neem ze niet kwalijk dat ze het proberen, het zijn BMW mensen: die zijn blij en goed bij de verkoop van een auto, niet bij het onderhoud ervan

Schandalig dat ze het ook maar dúrven voorstellen, maar goed ...
En ik maar hopen op mooie fotos ...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Köt, man Leen...
Wat duur. Sprookjes van Hans(Christian)Anders(en): Alleen de prijs is anders!

[img:229:350]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ersen.jpeg[/img]Leen schreef:de heenweg reed hij prima tristan 8)
Wat duur. Sprookjes van Hans(Christian)Anders(en): Alleen de prijs is anders!

- Leen