E60 530D of een SAAB 9.5 Aero station Hirsch getuned????
E60 530D of een SAAB 9.5 Aero station Hirsch getuned????
Mn pa zit te dubben tussen een 530D of toch weer een SAAB , beste man rijdt al jaaaaaaaaaaaaren SAAB... heeft een Hirsch getunede 9.5 Aero op het oog met dikke remmen, fulloptions, en 300pk, niet dat hij een type is van het gaspedaal erop..
Ik zeg 530D, waarom... omdat ik zon ding veel stoerder vindt.. zeker die ene die ik op het oog heb voor hem..
WAt vinden jullie....?
Ik zeg 530D, waarom... omdat ik zon ding veel stoerder vindt.. zeker die ene die ik op het oog heb voor hem..
WAt vinden jullie....?
- Tom van H.
Haha, wat denk je zelf voor een reacties te krijgen in dit BMW nest?
530 dus
95 ziet er uit als een verouderd model wat ze hebben geprobeerd op te leuken door hem een soort kitscherige bril op te zetten...
Bovendien heeft het merk gewoon niet meer de klasse die het vroeger had imo, ze zijn een beetje de weg kwijt in Zweden, 93 is ook al niet veel beter, lijkt tegenwoordig meer op een Mazda dan op een Saab.
530 dus

95 ziet er uit als een verouderd model wat ze hebben geprobeerd op te leuken door hem een soort kitscherige bril op te zetten...
Bovendien heeft het merk gewoon niet meer de klasse die het vroeger had imo, ze zijn een beetje de weg kwijt in Zweden, 93 is ook al niet veel beter, lijkt tegenwoordig meer op een Mazda dan op een Saab.
- Dennis Cavallino
- Niels
- Auto: Prius+
Een Saab is een prima auto en een 9-5 Estate vind ik een mooie kar en misschien wel mooier dan een E60 (zeker als de kleur niet goed is). Als je pa een tevreden Saab rijder is dan zou ik hem niet proberen te overtuigen naar jouw persoonlijke voorkeur. Simpelweg omdat zo iemand (onredelijk) kritisch kan zijn als er iets met zijn nieuw gekozen merk aan de hand is 

- Arthur
- Auto: Nr.51
- Macboy
- Michel P
- MartijnGizmo
Tja... misschien hebben jullie wel gelijk.... probeer hem gewoon die 530D aan te smeren... kan ik die es mee hebben 
Maar die Hirsch is niet misselijk... 300 pk Estate, zwart met grote Hirsch remmerij... etc....
We zullen zien hoe het morgenavond gaat, want dan gaan we kijken naar de 530D..... ik hou jullie op de hoogte...

Maar die Hirsch is niet misselijk... 300 pk Estate, zwart met grote Hirsch remmerij... etc....
We zullen zien hoe het morgenavond gaat, want dan gaan we kijken naar de 530D..... ik hou jullie op de hoogte...
-
-
Die is makkelijk, de Saab natuurlijk. In combinatie met de Hirsch goodies waarschijnlijk nog meer value for money en in vergelijk met de BMW goedkoop in onderhoud. De 300 pk Saab is echt een stuk sneller als de 530d, zie bijvoorbeeld dit: http://www.youtube.com/watch?v=_n3TKf6N ... re=related
530d is ook een topper maar als je zonder garantie problemen met de elektronica krijgt mag je gaan bloeden. (de eerste serie had nogal wat probleempjes met de Idrive, bij een kennis is de hele unit in twee jaar tijd al 3 keer vervangen) Nu kan je dat gevaar met elke auto lopen maar met een eerste modeljaar is het risico toch wat groter. Een MY04 9-5 is vrij van 'kinderziektes', mocht het om een MY03 gaan moet je even natrekken of hij alle modificaties tegen black-sludge heeft gehad.
Ben wel heel benieuwd waar die Saab staat..
530d is ook een topper maar als je zonder garantie problemen met de elektronica krijgt mag je gaan bloeden. (de eerste serie had nogal wat probleempjes met de Idrive, bij een kennis is de hele unit in twee jaar tijd al 3 keer vervangen) Nu kan je dat gevaar met elke auto lopen maar met een eerste modeljaar is het risico toch wat groter. Een MY04 9-5 is vrij van 'kinderziektes', mocht het om een MY03 gaan moet je even natrekken of hij alle modificaties tegen black-sludge heeft gehad.
Ben wel heel benieuwd waar die Saab staat..

- Jelmer850i
- Herman Gast