450pk op z'n motor 8)
http://www.youtube.com/watch?v=00ion0E_nQo
Trouwens, wheel spin bij 180 mph lijkt me best eng

Echt idiote acceleratie is dat.
UK's fastest speeder appears on YouTube
Police are looking for what appears to be the UK's fastest ever speeder, after a video was posted on YouTube showing an indicated 189mph on the A417 in Gloucestershire.
The on board footage of a Kawasaki ZX-10-R has been viewed 8,000 times.
It's the latest video in a series of similiar clips that have prompted Police to raid house, seize computers and spend vast amounts of time and resources on trying to track down the people who make the videos.
Inspector David Collicott, Gloucester Police’s Inspector for Traffic Management and Road Safety, said: "We will be examining the footage on YouTube to try and identify the rider and his associates with a view to bringing them to justice."
+1Macboy schreef:Volgens mij is jou nog steeds niet duidelijk dat snelheidsduivels als zwaarste criminelen dienen te worden beschouwd nu zij ze het grootste gevaar voor onze samenleving zijn en daarmee de teloorgang van de maatschappij wordt voorkomen hetgeen in ieders belang is, dus het mag geen wonder heten dat met man en macht gezocht wordt in alle uithoeken van de wereld met de duurste middelen die tot de beschikking van de politie staan naar dit soort grensoverschrijdende gedragingen ...
Dennis Cavallino schreef:Volgens mij wil de politie alleen een statement maken dat ze mensen met filmpjes op internet kunnen en willen pakken. Die hele zoektocht is één grote PR stunt om te laten zien dat je achter je pc-tje niet veilig bent.
<Hopelijk vinden ze dat filmpje niet van mij @ snelweg richting een toertocht heel wat jaartjes terug, het begin van Jordy's carriere>