Voorsteltopic Energy

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Roy

Voorsteltopic Energy

Bericht door Roy » 09 jan 2008, 13:56

Ik zit eigenlijk niet op veel andere auto fora, maar vanaf 2006 kijk ik hier altijd al rond en heb ik me toen ook geregistreerd. Ben hier gekomen door de M3 van Rico volgens mij. Was foto's aan het zoeken en kwam hem toen tegen. Jullie zullen mij vast wel kennen van reacties, maar heb volgens mij nooit een voorsteltopic hier neergezet. Bij deze.

Ik ben Roy, 19 jaar en heb samen met mijn ouders een eigen koeriersbedrijf. Bezit alweer mijn derde auto in 1 jaar tijd.
Staat misschien wel stoer om te vertellen maar ik baal er wel van.. veel centjes weg.

Zal wel even iets vertellen over de auto's die ik gehad heb.

Toen ik 17 jaar was zat ik overal op internet rond te kijken voor een leuke auto. Ben altijd al gek geweest van BMW en daar ging ik dus naar opzoek. Ik kon toen weinig mooie BMW's vinden en ben toen maar naar andere merken gaan kijken. Een Alfa 156 of een Alfa GTV vond ik ook wel mooie auto's. Na lang zoeken kwam ik op de website terecht van Sam van Lingen, Alfa dealer in Utrecht. En.. wat zag ik daar staan? Jep.. een mooie BMW E36 316i. Op de foto's zag hij er perfect uit, zowel binnenkant als buitenkant.

De dag daarna even overleg gehad met mijn ouders (tsja, had toen nog geen vervoer) en we zouden even gaan kijken. Het duurde toen nog 3 maanden voor ik 18 werd, maar hij zag er top uit. Toen we daar aankwamen stond ie buiten en zag er perfect uit. Proefrit gereden en daarna was het een deal.

Die 3 maanden duurde natuurlijk eeuwen. Toen ik mijn rijbewijs had (in 10 dagen gehaald) heel wat rondjes gereden met mijn super 316 met 104pk.. was er helemaal verliefd op 8). Al snel kwamen er problemen. Midden op de snelweg viel hij stil en je begon steeds meer geluid te horen in het motorblok. Heb het na laten kijken en het zou een erg dure reparatie worden. Verkopen dus.

Toen hij verkocht was, gelijk weer rond lopen struinen. In Rotterdam stond een E46 325 te koop.. dat was natuurlijk helemaal gaaf, 192pk!
Dit vond ik echt een heerlijke auto, helaas kwamen hier veel problemen mee met de bobines en ook weer de katalysator. Maarrrr mijn vriendin had een Cooper S Works en ik had ivm het werk nu ook een Renault Kangoo. Drie auto's vonden wij gewoon niks.. er moest wat gebeuren. Na veel rekenen, discussieren en overleggen waren we eruit dat we de Mini en de BMW allebei gingen verkopen en wat anders ervoor terug.

Beetje wezen rondkijken en overleggen wat we beide een mooie (en betaalbare) auto vinden. Dit is de Golf. Hier hebben we naar gekeken en we konden dankzij de verkoop van de Mini en de BMW nu een hagelnieuwe Golf rijden. Dat beviel ons zeker wel.

We hebben ook even de 1 serie in ons hoofd gehad, maar die was gewoonweg te duur. Dan maar een hele goede FWD.. een Golf dus. Wij zijn er nu hartstikke blij mee en bevalt prima. Voor onze leeftijd rijden we toch maar een hele mooie nieuwe auto, die hopelijk een tijd blijft. Alles wat we zoeken zit erop (behalve RWD, dat had ik graag gewild) en we hebben 3 jaar VW garantie.. dus dit word hopelijk een blijvertje.

Zo nu kennen jullie mij en mijn autohistorie iets beter :)

Tristan

Bericht door Tristan » 09 jan 2008, 14:00

Veel plezier met je GTI.

Ga je veel schik mee hebben. Foto's zagen er goed uit van je GTI. 8)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jan 2008, 14:00

Ha, welkom!
19 en dan al samen met je vriendin een auto kopen.
Jij durft en hebt vertrouwen in de toekomst.
Toen ik 19 was deelde ik van alles maar niet m'n geld en of auto met een vriendin.
:wink:

RVV

Bericht door RVV » 09 jan 2008, 15:12

Arthur had jij dan een vriendin toen je 19 was :wink:

RVV

Bericht door RVV » 09 jan 2008, 15:14

Energy sorry voor de topickapping :lol: Anyway veel plezier met de golf, grappig om te lezen dat mijn auto de trigger was om hier terecht te komen.

Opmerkelijk trouwens de klachten met de BMW, met mijn 325i van 7 jaar oud nooit problemen gehad van gelijke aard.

Roy

Bericht door Roy » 09 jan 2008, 16:25

Tsja.. heb helaas pech gehad. Maar zou zo weer een BMW kopen hoor :)

Ahmed

Bericht door Ahmed » 09 jan 2008, 17:27

Hoii :lol:

Plaats reactie