Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Wouter;
De Ka heeft altijd een 1300 motor (of het moet een Sportka zijn), dus dat wil met dat vlieggewichtje best nog wel. Grappig wat je schrijft over het weggedrag; ik heb nooit anders dan positieve kritieken gelezen over handelbaarheid, besturing en wegligging van Kaatjes in 'de bladen'. Niet dat die er nou zo vreselijk veel verstand van hebben, maar het valt me gewoon op. Die paar kilometers die ik zelf ooit in zo'n gebakje stuurde vond ik het een heerlijk sturend autootje. Boodschappenkarretje, maar wel een die je heel verdienstelijk een bochtje om kunt gooien.
Je hebt gelijk Hans, heb de specs even opgezocht en idd. een 1.3 blokje met 60 PK. Anyway, niet veel maar het weegt ook niks dus wil best aardig accelereren nog.
Eigenlijk is weinig vermogen soms ook wel leuk, alles kun je volgas doen. 8)
Ik ben verpest door het sportonderstel onder m'n huidige auto (dat rijdt natuurlijk veel strakker), deze is veel meer op comfort afgesteld. Maar je hebt gelijk, net terug naar huis er nog even goed voor gaan zitten en het wil idd. best aardig een bocht om. De bandjes hebben niet veel grip maar het stuurt nog best okee.
Best lollig dat ding. Het is dat 'ie zo gruwelijk lelijk is, anders was het nog wel wat voor m'n vriendin. Die moet volgende week afrijden.

Denk echter dat ik voor een Starlet ga kijken voor haar.