EVO 114 te laat?
- frankv
EVO 114 te laat?
ik kreeg vandaag een mailtje dat de EVO 114 te laat zou zijn vanwege problemen bij de drukker, en dat hij morgen of thursday in de bus zou liggen
het vreemde is dat ik hem al sinds maandag heb...
wel in een doorzichtige folie en niet in de normale grijze folie
en overigens heb ik issue 113 niet ontvangen, dus daar een mail over gestuurd waarop ik hem alsnog toegestuurd kreeg, maar dan wel de newsstand versie ipv de subscriber versie, dus nogmaals gemaild of het "possible would be that I the subscriber version would get", en ja hoor, die krijg ik alsnog
blijft een mooi blad
frank
het vreemde is dat ik hem al sinds maandag heb...
wel in een doorzichtige folie en niet in de normale grijze folie
en overigens heb ik issue 113 niet ontvangen, dus daar een mail over gestuurd waarop ik hem alsnog toegestuurd kreeg, maar dan wel de newsstand versie ipv de subscriber versie, dus nogmaals gemaild of het "possible would be that I the subscriber version would get", en ja hoor, die krijg ik alsnog
blijft een mooi blad
frank
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Bram
- Bram
Dan zal jij ook wel de 113 editie missen, waarbij ze de Nissan GT-R uitvoerig testen.
Ik kwam erachter doordat in de brieven sectie er gereageerd werd op brieven gestuurd door Ferrari liefhebbers. Zij konden het niet verkroppen dat de 911 GT3 RS de eCOTY had gewonnen.
Toen bedacht ik me dat ik die brieven helemaal niet gelezen had en ben gaan zoeken, nergens nummer 113 te vinden.
Ik kwam erachter doordat in de brieven sectie er gereageerd werd op brieven gestuurd door Ferrari liefhebbers. Zij konden het niet verkroppen dat de 911 GT3 RS de eCOTY had gewonnen.
Toen bedacht ik me dat ik die brieven helemaal niet gelezen had en ben gaan zoeken, nergens nummer 113 te vinden.
-
Bij mij 113 ook niet aangekomen, goed dat jullie hierover begonnen zijn...ik gaf mezelf al de schuld...ben redelijk slordig met poststapels
Iemand het mailadres voorhanden?
edit: mailadres gevonden

Iemand het mailadres voorhanden?
edit: mailadres gevonden
Laatst gewijzigd door M@rcel op 09 jan 2008, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: M3P, 130i
- Jochem Vaartjes
- SteV6
Ik heb mijn abo voor 2 jaar verlengd voor 68 pond.
En ik moet ook nog even mailen. In de colofon staat het emailadres evp@servicehelpline.co.uk en anders www.subsinfo.co.uk
Zelf ben ik alleen zo handig om altijd meteen heb adreslabel weg te gooien, dus ik weet mijn EVOnummer of iets dergelijks niet eens
SteV6
En ik moet ook nog even mailen. In de colofon staat het emailadres evp@servicehelpline.co.uk en anders www.subsinfo.co.uk
Zelf ben ik alleen zo handig om altijd meteen heb adreslabel weg te gooien, dus ik weet mijn EVOnummer of iets dergelijks niet eens

SteV6
-
had deze mail van een van de redacteurs:
Dear Subscriber,
I just thought you should know that the new issue of evo
(February) may arrive with you slightly later than usual. This
was because problems at the printers resulted in the late
despatch of some issues. Your issue should reach you tomorrow, or
by this Thursday at the latest.
I would like to apologise for this inconvenience and reassure you
that this problem has now been resolved and a normal delivery
service will resume for future issues.
Thanks very much for your patience.
Regards,
Harry Metcalfe
Heb m nog niet dus hij MOET morgen in de bus liggen volgens Harry.
Zo niet dan wordt t weer mailen. Ze zullen wel gek worden denk ik van die overzeese abonnees
Dear Subscriber,
I just thought you should know that the new issue of evo
(February) may arrive with you slightly later than usual. This
was because problems at the printers resulted in the late
despatch of some issues. Your issue should reach you tomorrow, or
by this Thursday at the latest.
I would like to apologise for this inconvenience and reassure you
that this problem has now been resolved and a normal delivery
service will resume for future issues.
Thanks very much for your patience.
Regards,
Harry Metcalfe
Heb m nog niet dus hij MOET morgen in de bus liggen volgens Harry.
Zo niet dan wordt t weer mailen. Ze zullen wel gek worden denk ik van die overzeese abonnees

- Bram
Ik heb gemaild met het evo@servicehelpline.co.uk adres en dus ook een reactie ontvangen.SteV6 schreef:Ik heb mijn abo voor 2 jaar verlengd voor 68 pond.
Zelf ben ik alleen zo handig om altijd meteen heb adreslabel weg te gooien, dus ik weet mijn EVOnummer of iets dergelijks niet eens![]()
SteV6
En ik heb volgens mij vorig jaar ook voor 68 pond verlengd voor 2 jaar.
- Peter Tunissen
Erg leuke uitgave (Henri Toivonen verhaal, Cult heros, Skyline tests etc., kijk nu al uit naar het moment dat ik ook tijd heb om die verhalen ook eens te lezen i.p.v. alleen maar door te bladeren
), maar de papierkwaliteit is wel niveau niks opeens.
Heb toevallig ook een GTO gekocht (staan ook leuke dingen in deze maand), maar die gebruiken echt stukken beter papier.
Ik vind EVO helemaal geweldig, maar 11 euro voor een blad dat voor de helft gevuld is met reclames en een maximaal afzetgebied heeft vanwege de Engelse taal, dan mag je toch wel wat verwachten? Niet dat je er een Nederlands blad van 5 euro naast legt, waar nauwelijks reclame in staat en dat je denkt 'goh, dit is echt stukken betere kwaliteit', dat lijkt me niet de bedoeling.

Heb toevallig ook een GTO gekocht (staan ook leuke dingen in deze maand), maar die gebruiken echt stukken beter papier.
Ik vind EVO helemaal geweldig, maar 11 euro voor een blad dat voor de helft gevuld is met reclames en een maximaal afzetgebied heeft vanwege de Engelse taal, dan mag je toch wel wat verwachten? Niet dat je er een Nederlands blad van 5 euro naast legt, waar nauwelijks reclame in staat en dat je denkt 'goh, dit is echt stukken betere kwaliteit', dat lijkt me niet de bedoeling.

- frankv