Klopt.Robin schreef:Wat ik van Andre begreep is het niet eenvoudig om snellere GT3's(RS?) op Zandvoort voor te blijven/voorbij te komen met bovenstaande kar en ZELFS zijn staat van dienst ivm het weggedrag van dat ding en dat ie net wat te 'zwaar' is, om over Marcossen al niet te spreken. Dus ik zie een 'zelfbouw' V8 GTR nou niet als competitie in het algemeen voor een snel gereden GT3/RS...denk ik.
???
Raceplannen 2008: dfracing.com
- Hielke
- Peter Tunissen
Klopt zeker, maar DSC zijn sprintraces, tel er (ook voor de 911's) maar 2-3 seconden bij als die auto's het (veel) langer dan 45 minuten vol moeten houden.
Snelste kwalificatietijd van Andre die ik zo kon vinden is 1.37.8 op Zolder, snelste tijd in de Belcar Endurance Cup door een 911 Cup gereden is bijv. 1.40.7.
En daar komt nog bij dat bij endurance racen ook dingen als brandstofverbruik en bandenslijtage een grote rol spelen.
Snelste kwalificatietijd van Andre die ik zo kon vinden is 1.37.8 op Zolder, snelste tijd in de Belcar Endurance Cup door een 911 Cup gereden is bijv. 1.40.7.
En daar komt nog bij dat bij endurance racen ook dingen als brandstofverbruik en bandenslijtage een grote rol spelen.
-
- @iko
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- InjectTheVenom
Niet echt grootse plannen, maar als ik na velgen,excentreerbussen voor de achterste draagarmen en Brembo schijven met Ferodo of Green Stuff blokken weer heb kunnen sparen voor een goede schroefset (hopelijk voor of tijdens het seizoen van dit jaar) dan wil ik gaan proberen om met mijn redelijk lichtgewicht bakkie wat serieuzer werk te gaan maken van het circuit.
Voor mij zo ver mogelijk het motto Street AND Track a.u.b. , niks geen compromis :twisted:
Voor mij zo ver mogelijk het motto Street AND Track a.u.b. , niks geen compromis :twisted:
ja ik ga voor het derde jaar zomeravondcompetitie rijden
wilde eventueel belcar sprintcup gaan doen, maar helaas schijnt die afgeschaft te zijn
zac is geen echt kampioenschap en dat is jammer
eventueel wilde ik dsc gaan rijden in de nieuwe lichtste klasse zeg maar
maar de organisatie wil alleen moderne auto's en ik kon dus niet inschrijven met de 5
ik moest dan maar een mini kopen

wilde eventueel belcar sprintcup gaan doen, maar helaas schijnt die afgeschaft te zijn

zac is geen echt kampioenschap en dat is jammer
eventueel wilde ik dsc gaan rijden in de nieuwe lichtste klasse zeg maar
maar de organisatie wil alleen moderne auto's en ik kon dus niet inschrijven met de 5
ik moest dan maar een mini kopen

- InjectTheVenom
Uhm NautaboySteven Nauta schreef:Uhm Venomboy, het gaat hier over het DF raceteam

Mee doen aan een d-f team graag zelfs ookal gaat de eigen auto momenteel voor, had bijna mijn motorvoertuigentechniek 1ste monteur af gemaakt voordat ik besloot dat ze daar bij Gilde Opleidingen maar wat aan het prutsen waren met het schrijven van projecten waar we af entoe bij stonden

- Peter Tunissen
Hehe, onder andere ja.Dutch schreef:Omdat Nederland een belabberd autosportland is?

Ook omdat het respect voor elkaar(s materiaal) onder de gevestigde orde der coureurs in Nederland ook vaak ver te zoeken is, omdat ik 3x dichter bij Spa en Zolder woon dan bij Assen en Zandvoort, omdat ik dat stiekem ook veel leukere circuits vind om te rijden en omdat de opzet van die Dunlop Cup (maximale rijtijd, minimaal technisch en reglementair geneuzel) me ook heel erg aanspreekt. Om maar eens wat te noemen.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Tom van H.
Inmiddels ben ik bezig met een poging tot het binnenhalen van een hoofdsponsor, natuurlijk met de bedoeling dat ik dan als rijder mee kan doen. Wordt wel erg lastig vrees ik gezien het benodigde budget (zeker icm het gebrek aan race-ervaring van Peter en mij), maargoed wie niet waagt die niet wint. Denk wel dat het voor de sponsoren een mooi pakket is met de hospitality etc. Puur op eigen centen ga ik het iig niet redden 

- Niels
- Auto: Prius+
Kent iemand deze wagen btw?
http://link.marktplaats.nl/137572059
Leek me voor mij uitermate geschikt zeker omdat ik qua tijd nauwelijks aan mijn eigen GTI project toe kom. Ik heb al wel contact gehad met de verkoper en het lijkt me echt een prima deal (moet nog wel een beetje aan gebeuren maar dat mag geen naam hebben) alleen is het zo'n t#ring eind weg voor me
Als iemand een oplossing heeft om dat ding richting Groningen te krijgen dan mag ie het zeggen :!:
Of als iemand binnenkort van Groningen naar Maastricht rijdt en me bij de verkoper wil afzetten 
http://link.marktplaats.nl/137572059
Leek me voor mij uitermate geschikt zeker omdat ik qua tijd nauwelijks aan mijn eigen GTI project toe kom. Ik heb al wel contact gehad met de verkoper en het lijkt me echt een prima deal (moet nog wel een beetje aan gebeuren maar dat mag geen naam hebben) alleen is het zo'n t#ring eind weg voor me

Als iemand een oplossing heeft om dat ding richting Groningen te krijgen dan mag ie het zeggen :!: