Steekpartij gefilmd

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 07 jan 2008, 14:13

Ik denk dat mensen niet goed inschatten dat:

1. Er een GEK met een mes staat te steken, waardoor je ook zelf slachtoffer kunt worden
2. Iedereen waant die vrouw al lang dood, denk niet dat de meesten in de gaten hadden dat ze leefde, terwijl die vent weggaat
3. Ik denk dat ze daarom van de andere kant trappen en niet van voor waar het mes zit
4. Het is zo bizar dat je jezelf niet onder controle hebt denk ik, die man reageert namelijk niet op de trappen, normaal zou zoiets iemand "wakker kunnen schudden"

Verder is het natuurlijk ONZIN dat mensen roepen dat je zelf verdachte wordt als je die vent doodslaat. Das natuurlijk onzin eerste klas.

Iedereen die die vent met een grote trap dood zou slaan zou hiervan ontslagen worden van alle rechtsvervolging. Dat is gelet op de beelden immers de enige passende oplossing om hem te stoppen.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 07 jan 2008, 20:30

Ik zal maar niet posten wat ik zou doen.............. laat mij zoiets nooit in het echt zien.......

Plaats reactie