Cor Dame schreef:Het nivo daalt.
Steeds meer appels met peren vergelijkingen en steeds meer tegen elkaar zeiken.
Dit wordt steeds achterlijker.
Nu zou het weer over geld gaan................daar word ik doodziek van, want ik ben zakelijk elke dag al met dat kut geld bezig en dat dan in mijn vrije tijd ook nog eens.............daaaaaaag.
Laat maar ff zitten voorlopig, want het wordt er niet leuker op.............integendeel zelfs.
Waarschijnlijk is het iets typisch Nederlands of zo.
Oh ja en wat die zogenaamde merkverslaving betreft

:

:

:
Ik rij pas een Corvette sinds 9 maanden ( had ook een Viper kunnen zijn ) en de 32 jaar daarvoor een stuk of 20 andere auto's waaronder diverse Opels, BMW's MB's etc.
Ik geef geen bal om een merk, maar nu rij ik toevallig zo'n Amerikaans hok en ik vind dat nog leuk ook. Misschien rij ik volgens jaar wel een Porsche of Ferrari............weet ik veel..............Fiat 500 zou ook nog kunnen
Vriendelijke groet.
Corvette
het met appels en peren vergelijken is vaak alleen maar vermakelijk,
het afzeiken niet, iemand afzeiken omdat hij alleen maar in een bmw zou rijden wordt ik niet goed van.
Geld is helaas heel belangrijk bij het vinden van een auto, maar economisch gezien ben je eigenlijk niet echt goed bij je hoofd als je een corvette, ferarri of een viper koopt.
Heb je het geld dan wel, of er voor over, blijft het pure emotie zo'n auto
aanschaffen en gaat nuchterheid gauw het raam uit.
Zelf doe ik al dan niet zakelijk al zo'n twintig jaar auto's uit de USA importeren en heb zelf drie corvette's gehad ,een 78 two-tone pace car,een 88 triple black cabrio en mijn favoriet een 65 stingray cabrio.
Dus het eeuwige moeten vergelijken van de corvette en de viper en het afzeiken van de een of ander is voor mij alleen maar geneuzel daar ik van beide autó' s meerdere heb gehad en voor mij beide auto' s hun eigen aantrekkingskracht hebben.
De viper gaat waarscijnlijk na vier jaar nu de deur uit en op de korte lijst van wat nu, staat o.a, de gallardo, de DB9,de 2008 acr, de 430 f1, dus dat merkgebonden gedoe gaat ook bij mij niet echt op.
Verder heeft een maatje van mij pas zijn porsche gt3 pas weggedaan en een 360 gekocht en daar had hij al gauw spijt van en na wat ritjes zou ik dat ook hebben gehad als het mijn auto was. Voor mij dus ook de corvette van deze twee.
En nu, met een gezonde dosis tegenzin, gaan we weer wat doen.