Steekpartij gefilmd

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Ahmed

Steekpartij gefilmd

Bericht door Ahmed » 06 jan 2008, 18:09

Heftige beelden, een beetje schokkend.
Filmpje uit 2006...

http://www.vkmag.com/videos/videos_beel ... rotterdam/

http://frontpage.fok.nl/nieuws/86304

Tjah, die omstanders begrijp ik wel. Het is wel een gek met een mes en je weet maar nooit wat ie kan gaan doen...toch vind ik die gasten helden.

Misschien kan Metchu ff vertalen wat de filmer zegt.... :wink:

Knot

Bericht door Knot » 06 jan 2008, 19:24

De tering.... een mens is geen speelgoed...

Fernando

Bericht door Fernando » 06 jan 2008, 20:16

Zit het net toevallig op geenstijl te kijken. Heb echt met open mond zitten kijken. Kijk ik weet dat er veel mensen roepen: "ik had dit of dat gedaan" maar ik weet echt 100% zeker dat ik die vent toch echt minstens een doodstrap tegen z'n kop had gegeven. Zou niet kunnen leven met de gedachten dat die vrouw is overleden terwijl ik niks heb geprobeerd. Maar wat een rechtssysteem ook weer, die vent krijgt 4 jaar waarvan 8 maanden voorwaardelijk. :?

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 06 jan 2008, 20:18

Fernando schreef:...Maar wat een rechtssysteem ook weer, die vent krijgt 4 jaar waarvan 8 maanden voorwaardelijk. :?
"Tegen Van L. werd indertijd 4 jaar celstraf geëist, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, voor onder meer poging tot moord en eerdere bedreigingen. De rechter legde echter TBS met dwangverpleging op. Volgens de rechter was het beter dat de man direct naar een TBS-kliniek ging omdat hij de kans op herhaling groot achtte en daarom intensieve behandeling nodig vond."

Gelukkig zijn er rechters in dit land die wat verder durven te gaan dan de eis van de officier ;)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 06 jan 2008, 20:25

Waarom zou je bij moord in godsnaam een voorwaardelijke straf eisen? Gewoon meteen het stronthok in gooien en voor MEER dan 4 jaar :evil:

Fernando

Bericht door Fernando » 06 jan 2008, 20:26

Aernoudt schreef:
Fernando schreef:...Maar wat een rechtssysteem ook weer, die vent krijgt 4 jaar waarvan 8 maanden voorwaardelijk. :?
"Tegen Van L. werd indertijd 4 jaar celstraf geëist, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, voor onder meer poging tot moord en eerdere bedreigingen. De rechter legde echter TBS met dwangverpleging op. Volgens de rechter was het beter dat de man direct naar een TBS-kliniek ging omdat hij de kans op herhaling groot achtte en daarom intensieve behandeling nodig vond."

Gelukkig zijn er rechters in dit land die wat verder durven te gaan dan de eis van de officier ;)
Dat is dan weer een lichtpuntje... :)

Metchu

Re: Steekpartij gefilmd

Bericht door Metchu » 06 jan 2008, 20:44

Ahmed schreef:Heftige beelden, een beetje schokkend.
Filmpje uit 2006...

Misschien kan Metchu ff vertalen wat de filmer zegt.... :wink:

Affirmitive, working on translation 8) (knap dat je wist dat et turks was :P overigens )

Code: Selecteer alles

edit de vertaling:

Filmer: Ayhan ik film!
Filmer: Ayhan, dan verkopen we dit (ziet op het moment nog niet de ernst van de situatie)
Ayhan: Die vent is niet 100 man
Ayhan: Ik kan het niet aanzien
Filmer: Ayhan, schop jij em ff, die gasten kunnen hem niet pakken
Ayhan: Laat ze maar schoppen
Ayhan: Kom we gaan, me maag trekt het niet!
Filmer: Laten we nog ff wachten, dan kan ik de beelden aan de politie geven
Ayhan: Dat wijf schreeuwt "help"
Ayhan: Hij heeft die vrouw helemaal overhoop gehaald

op dit punt halen ze die gast eraf en loopt de filmer erheen 

schandalig dit, maar ik kan me absoluut voorstellen dat je voorzichtig bent met zo'n idioot. Het eerste wat ik zou doen is zoeken naar een "materiaal" en hem er daarmee afkrijg en een tering jetser tegen ze kop geven! :D

Maar je ziet ook dat z'n enige doel steken is. Hij stopt niet en ziet niets anders! Goed dat ze uiteindelijk dmv de capuchon hem eraf halen!

Style

Bericht door Style » 06 jan 2008, 21:01

duurde wel erg lang voordat iemand die **** van haar afhaalde :shock:

Luco

Bericht door Luco » 06 jan 2008, 21:12

die mongool blijft gewoon doorsteken terwijl die toch echt een paar trappen krijgt
lijkt wel of die het helemaal niet voelt?

altijd makkelijk om te zeggen, ik doe dit of dat als ik zoiets zie
totdat het je overkomt

ik heb 1 keer een vent van een vrouw afgehaald, heb daar een paralizer voor gebruikt
hij stond der gewoon met haar hoofd tegen de muur te rammen terwijl haar vierjarige zoontje erbij was
later heeft ze het halve huis ondergekotst (zware hersenschudding) maar ze wilde geen aangifte doen
politie kon dus niks doen en nam haar ook niet mee
heb ik haar naar huis gebracht :roll: :roll:
daar begon vriendje weer moeilijk te doen tegen mij
heb ik nogmaals de paralizer eens op zijn donder geduwd en toen maar gemaakt dat ik wegkwam

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 06 jan 2008, 21:14

Had het filmpje al gezien, ze staan er wel erg lafjes tegenaan te schoppen. Ik zou denk ik eerst heel snel op zoek gaan naar iets waarmee je dader een flinke klap voor z'n kop kunt geven (brandblusser ofzo?), zodat je het in 1x goed kan doen (ik schop immers ook niet zo hard).

Luco

Bericht door Luco » 06 jan 2008, 21:16

Tom van H. schreef:Had het filmpje al gezien, ze staan er wel erg lafjes tegenaan te schoppen. Ik zou denk ik eerst heel snel op zoek gaan naar iets waarmee je dader een flinke klap voor z'n kop kunt geven (brandblusser ofzo?), zodat je het in 1x goed kan doen (ik schop immers ook niet zo hard).
ja en dan sta jij ineens voor het bankje vanwege doodslag :cry:

Joy

Bericht door Joy » 06 jan 2008, 21:17

Style schreef:duurde wel erg lang voordat iemand die **** van haar afhaalde :shock:
Zo dat is toch niet normaal. Als je zo een vent dat ziet doen dan sleur je die er toch meteen vanaf ? Ik ben geen held maar je kan toch niet toekijken dat iemand continue met een mes gestoken wordt ? Die gast van de camera moet zich diep schamen vind ik.

Rein

Bericht door Rein » 06 jan 2008, 21:31

Joy Jolliffe schreef:
Style schreef:duurde wel erg lang voordat iemand die **** van haar afhaalde :shock:
Zo dat is toch niet normaal. Als je zo een vent dat ziet doen dan sleur je die er toch meteen vanaf ? Ik ben geen held maar je kan toch niet toekijken dat iemand continue met een mes gestoken wordt ? Die gast van de camera moet zich diep schamen vind ik.
Idd, zit me zelf op te vreten hier, me handen jeuken :evil:
Niet normaal dit

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 06 jan 2008, 21:49

Echt te ziek voor woorden inderdaad, het gebeurd helaas maar al te vaak!

Topfuel

Bericht door Topfuel » 06 jan 2008, 22:09

Wow, ik werd hier even misselijk van. Wat ziekelijk om te zien dit. Gelukkig heeft de vrouw het overleefd.

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 06 jan 2008, 22:29

Het allerziekste is het feit dat als je die vent (misschien iets te enthousiast) van die vrouw afslaat je de cel naast hem mag bewonen. Lang leve NL... :(

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 06 jan 2008, 22:34

Sjoerd schreef:Het allerziekste is het feit dat als je die vent (misschien iets te enthousiast) van die vrouw afslaat je de cel naast hem mag bewonen. Lang leve NL... :(
Ja dat is het 'mooie' van het NL systeem.....verschrikkelijk krom!!!
Joy Jolliffe schreef:
Niet normaal dit filmpje zeg. Heb zelf gelukkig nog nooit in een dergelijke situatie gestaan. Maar ik zou zeker iets pakken om te slaan, of desnoods met een rotgang op hem aflopen om een enorme trap te verkopen. Je kunt niet net als de filmer in de auto blijven zitten om te kijken.

Niet te geloven dat het nog steeds zo moet!

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 06 jan 2008, 22:40

Ik ga het gewoon echt niet kijken dit, denk dat ik misselijk word.

SteV6

Bericht door SteV6 » 06 jan 2008, 22:54

Gezien de reacties ga ik dit filmpje ook niet kijken ...

Maar wat ik wel wil toevoegen is dat je waarschijnlijk te verbijsterd bent om op dat moment adequaat de dader aan te pakken. Nog los van de risico's die je zelf loopt.

SteV6

RVV

Bericht door RVV » 06 jan 2008, 23:41

kweenie hoor..spring maar op een dolleman af met een zwaaiend mes.. stkajaa in je hals, slagaderlijke bloeding en je ligt ter plekke dood te gaan..

Ik durf op basis van dit filmpje niet te zeggen wat ik zou doen :roll:

TBS is natuurlijk een topstraf voor zo'n gek.. kans is groot dat ie nooit uitbehandeld is.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 07 jan 2008, 01:53

Sjoerd schreef:Het allerziekste is het feit dat als je die vent (misschien iets te enthousiast) van die vrouw afslaat je de cel naast hem mag bewonen. Lang leve NL... :(
Ja precies! Dat ook nog, niet te geloven zeg...er bestaat toch iets als burgerplicht...?? :evil:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2008, 03:24

afschuwelijk...

en inderdaad ze trapten niet hard...ze waren met zo velen, ik had hem echt een keiharde trap tegen z'n kop gegeven zo hard als ik kon :twisted:

die vent keek niet eens om naardie anderen helemaal "dol"| en gefocust op die vrouw, direct neerknallen zo 1

Niall

Bericht door Niall » 07 jan 2008, 08:11

Rico v Velzen schreef: TBS is natuurlijk een topstraf voor zo'n gek.. kans is groot dat ie nooit uitbehandeld is.
En dat is maar goed ook, vage kennis van me werkt in zo een kliniek en dan moet je een sterke maag hebben. Uiteindelijk ga je er zelf geestelijk aan onder door, als je de hele dag met pedofielen en moordenaren moet werken.

Hielke

Bericht door Hielke » 07 jan 2008, 09:41

Heb het gezien, het was niet fraai. Dat iemand dit doodleuk staat te filmen zonder in te grijpen is op zich al greizelig genoeg. 'Ingrijpen' van de omstanders mag ook geen naam hebben.

Als je zo'n gast ter plaatse doodtrapt doe je de samenleving een gunst. Dergelijke verknipte figuren moet je voor altijd achter slot en grendel zetten. Als je dat dan een behandeling wilt noemen vind ik het best. Als je zo'n gek een spuitje geeft ook.

Hunter

Bericht door Hunter » 07 jan 2008, 13:02

Eerlijk gezegd werd ik echt niet goed van dit filmpje... :x :roll:

Het is moeilijk in te schatten wat ik zou doen in zo'n geval...
Maar het beetje relaxed gaan filmen vind ik nogal "triest"...

Maar zo'n man mag van mij echt jaren in de bak zitten!

Plaats reactie