Paris TunnelRun 2008
- Dinkel
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hell Yeah [img:37:38]http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/rock.gif[/img]
-
-
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:partyondude schreef:Hell Yeah [img:37:38]http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/rock.gif[/img]
ik ook ik ook!!!!! ben zeker WEER van de partij!!! dit keer hoop ik zonder POLITIE en Engelse die me achter laten.........

grt thommy
-
Aaah joh!
Legendarisch weekend:
04:00 bij de Moulin Rouge uit de auto springen om een broodje te halen.
Om 05:00 met de S en Z06 vanaf de eiffeltoren knallen naar het hotel, daarbij een fuik ontwijkend.
Driftend bijna de Seine ingaan.
Meer publiek hebben dan de eiffeltoren.
Uit een parkeergarage proberen te komen TG style.
Rokend de Indische wijk door.
Ontbijtgarcons helemaal gek maken door tot 11:00 door te eten.
Burn-outs op de Champs Elysees.
Politie negeren en dooriijden waardoor er een fransoos in Ferrari aan de kant wordt gezet.
En nog 50 dingen die ik ben vergeten.
Machtig!
N.
Legendarisch weekend:
04:00 bij de Moulin Rouge uit de auto springen om een broodje te halen.
Om 05:00 met de S en Z06 vanaf de eiffeltoren knallen naar het hotel, daarbij een fuik ontwijkend.
Driftend bijna de Seine ingaan.
Meer publiek hebben dan de eiffeltoren.
Uit een parkeergarage proberen te komen TG style.
Rokend de Indische wijk door.
Ontbijtgarcons helemaal gek maken door tot 11:00 door te eten.
Burn-outs op de Champs Elysees.
Politie negeren en dooriijden waardoor er een fransoos in Ferrari aan de kant wordt gezet.
En nog 50 dingen die ik ben vergeten.
Machtig!
N.
-
Woehaha wat een figuren waren dat.ik ook ik ook!!!!! ben zeker WEER van de partij!!! dit keer hoop ik zonder POLITIE en Engelse die me achter laten......... Razz of niet Non?!?!?!?????
Uur of 1 s'nachts onderaan de Champs Elysees aangehouden worden in een dikke S nadat je net heel gek hebt gedaan. Natuurlijk zonder autopapieren want daar heeft Thom patent op

5 Britten in AMG's, Lotussen e.d. TVR's die om ons heen meteen wegknallen en dan toch zonder bekeuring wegkomen.
PRICELESS
N.
-
Nandor schreef:Woehaha wat een figuren waren dat.ik ook ik ook!!!!! ben zeker WEER van de partij!!! dit keer hoop ik zonder POLITIE en Engelse die me achter laten......... Razz of niet Non?!?!?!?????
Uur of 1 s'nachts onderaan de Champs Elysees aangehouden worden in een dikke S nadat je net heel gek hebt gedaan. Natuurlijk zonder autopapieren want daar heeft Thom patent op![]()
5 Britten in AMG's, Lotussen e.d. TVR's die om ons heen meteen wegknallen en dan toch zonder bekeuring wegkomen.
PRICELESS
N.
:twisted: juist!!! :twisted:
zeker weer van de partij!!!!
- Corvette
Wanneer gaan we ...... ik heb al getankt en ben er klaar voor.
Oh ja nog wel 1 dingetje...............de bonnen van de flitsaparaten komen nu wel binnen. Heb er pas nog 1 gekregen.
Ik mag niet te hard klagen, want het was maar een kleine overschreiding en voor het zelfde geld had het een hele dikke bon kunnen zijn. Het komt ook door die geweldige autowegen daar. Die tolwegen zijn echt fantastisch en nodigen uit om daar gebruik van te maken.
Nou ja je kunt ook je nummerplaat in de kofferbak gooien, want ze fotograveren aan de voorkant.
Ik ken toevallig iemand met een rooie auto die heeft ook altijd zijn plaat op of onder zijn dash liggen
Wij gaan weer mee
Gr.
Corvette
Oh ja nog wel 1 dingetje...............de bonnen van de flitsaparaten komen nu wel binnen. Heb er pas nog 1 gekregen.

Ik mag niet te hard klagen, want het was maar een kleine overschreiding en voor het zelfde geld had het een hele dikke bon kunnen zijn. Het komt ook door die geweldige autowegen daar. Die tolwegen zijn echt fantastisch en nodigen uit om daar gebruik van te maken.

Nou ja je kunt ook je nummerplaat in de kofferbak gooien, want ze fotograveren aan de voorkant.

Wij gaan weer mee

Gr.
Corvette
- Corvette
We zijn toch laatst nog in Duitsland geweest en op de Ring gereden..................nou op de terugweg ook geflitst. Viel ook weer mee, want je mocht 100 en volgens de bon heb ik 120 gereden. Weer een meevaller dus. M.a.w. let goed op in Duitsland als er borden staan met een MAX snelheid want die staan er niet voor Jan l..... blijkt dus.
Gr.
Corvette
Gr.
Corvette
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
[img:37:38]http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/rock.gif[/img]
- Downforce Hans
- Fasteddie
....
......kan je lang wachten, Honz ! ...dit is alleen hardcore shit 
@Dinkel:
zorg je er wel voor dat het dit keer NIET regent.....bij vertrek van de verzamelplek met de Engelsen...(dat weg restaurent met pomp gedeelte) was het NIET te doen om met 200+ door de regen te knallen met 30! auto's of zo...
Ik dacht nog....oh no...hell starts NOW.....gelukkig begon toen het avondprogramma pas ECHT...
....memorabel was ook het file rijden met HARSH M3 (nu Ferrari Harsch) ...vol in de begrenser samen langs dat ongeluk met die franse malloten...in jawel...een FRANSE auto...

@Dinkel:
zorg je er wel voor dat het dit keer NIET regent.....bij vertrek van de verzamelplek met de Engelsen...(dat weg restaurent met pomp gedeelte) was het NIET te doen om met 200+ door de regen te knallen met 30! auto's of zo...
Ik dacht nog....oh no...hell starts NOW.....gelukkig begon toen het avondprogramma pas ECHT...
....memorabel was ook het file rijden met HARSH M3 (nu Ferrari Harsch) ...vol in de begrenser samen langs dat ongeluk met die franse malloten...in jawel...een FRANSE auto...

-
-