club van honderd

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
mario swart

club van honderd

Bericht door mario swart » 02 jan 2008, 23:03

wordt lid van de club van 100 en sponser een raceteam!!!!!!!

je kent misschien de le mans auto van lammers wel die met al die vakjes die je kan "kopen"voor een race!
zoiets heb ik ook op mijn racer ook maar dan voor een seizoen
ik race in een porsche 944 waarmee ik afgelopen seizoen (mede dankzij de mensen van de club van 100) in mijn 1e jaar gelijk de 944 basic cup won en volgend jaar in een nieuwe cup namelijk de 944 supercup ga kijken of het me daar ook lukt

waarom de club van 100???? om de mensen dichterbij het racen te brengen.
er zijn er natuurlijk al een hoop mensen hier op het forum die zelf racen of op circuits rijden, maar ik lees ook dat er mensen zijn die het gaaf vinden om met een racer mee te rijden, graag naar een race kijken
en het allemaal van dichtbij mee te maken. misschien heb je altijd al een raceteam willen sponseren?
de bedoeling is dat je honderd euro sponsert aan het team waarna je naam of die van je partner/kind op de auto komt en je het hele seizoen welkom bent in de pitbox tijdens de races en trainingen,
en op sponserdagen de mogelijkheid is om mee te rijden met mij of 1 van de coureurs.
afgelopen jaar hebben 14 andere dit gedaan en dit jaar hebben ze zich weer aangemeld maar nu met nog meer vrienden en kennisen we zitten nu ongeveer op de 25 personen.

dus lijkt het je wat om een racer te sponseren of wil je meer informatie stuur dan een pb-tje

groetjes mario

hier een foto hoe het er ongeveer uitziet

[img][url=http:150:128]http://img524.imageshack.us/img524/7136/94411zq9.th.jpg[/img][/url][/img]
Laatst gewijzigd door mario swart op 03 jan 2008, 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 02 jan 2008, 23:49

hee zoiets ben ik ook mee bezig :D :D :D
alleen is mijn promomateriaal nog niet klaar :cry:
nou succes ermee in ieder geval :D

Tom V

Bericht door Tom V » 03 jan 2008, 12:47

Beter goed gejat als slecht bedacht, niet? :lol:

Plaats reactie