Mezelf even voorstellen
-
Mezelf even voorstellen
Aangezien ik toch al een tijdje mee lees op het forum stel ik mij bij deze toch maar even voor!
Mijn naam is Ward, 25 jaar en afkomstig uit de buurt van Maaseik (Belgisch Limburg) Ik ben werkzaam als IT consultant en samen met mijn vriendin, Sanne. Sinds een 10 tal jaren ben ik volledig bevangen door het autovirus en dan voornamelijk mijn grote liefde Porsche! Daarnaast zijn andere hobbies van mij mountainbiken, volleybal, muziek, fotografie en honden (Ik heb zelf een Staffordshire Bull Terrier)
Mijn wagengeschiedenis startte in 2001 hiermee:
Seat Ibiza GT TDi 110pk (Mod 1998)
- KW Variant 2 Schroefset
- Gechipt naar +140pk
- Volledige uitlaatlijn vanaf turbo zonder dempers
Daarna een aantal bedrijfswagens gehad waaronder een nieuwe Ibiza, VW Polo, Golf,...
Maar sinds een maand is dit mijn nieuwe bedrijfswagen:
BMW 318d 143pk (Mod 2007)
- Montegoblauw
- Sensatec beige interieur
- ///M stuur + pook
- Comfortline (lichtpakket, opbergpakket, PDC, regen/licht sensor, Professional radio, auto gescheiden airco,...)
Daarnaast heb ik in januari één van mijn dromen kunnen verwezenlijken en dat is het aanschaffen van mijn eerste 911! Deze wordt enkel gebruikt bij goed weer om te toeren, toertochten met Porsche clubs en hopelijk binnenkort misschien trackdays op Zolder.
Porsche 911 SC (Mod 1978)
- In 1994 omgebouwd naar 964 (Exterieur + middenconsole)
- gespoten in Speed yellow
- 17" Cup 1, Cupspiegels, elektr. spoiler,...
- Jubi zetels (met handtekening van F. Porsche)
De wagen is gekeurd door Speed Service Born en is in uitstekende staat, zowel exterieur, motorisch en het interieur!
Originaliteitsfreaks zullen dit dus niets vinden maar ik was op slag verliefd de eerste keer ik deze wagen zag! (Gekocht via familie van mijn vriendin dus in vertrouwen) Het is echt een droom om mee te rijden! Misschien dat hij er volgend jaar uitgaat voor een originele 3.2 of 964 maar dat zullen we wel zien ...)
Groeten,
Ward
Mijn naam is Ward, 25 jaar en afkomstig uit de buurt van Maaseik (Belgisch Limburg) Ik ben werkzaam als IT consultant en samen met mijn vriendin, Sanne. Sinds een 10 tal jaren ben ik volledig bevangen door het autovirus en dan voornamelijk mijn grote liefde Porsche! Daarnaast zijn andere hobbies van mij mountainbiken, volleybal, muziek, fotografie en honden (Ik heb zelf een Staffordshire Bull Terrier)
Mijn wagengeschiedenis startte in 2001 hiermee:
Seat Ibiza GT TDi 110pk (Mod 1998)
- KW Variant 2 Schroefset
- Gechipt naar +140pk
- Volledige uitlaatlijn vanaf turbo zonder dempers
Daarna een aantal bedrijfswagens gehad waaronder een nieuwe Ibiza, VW Polo, Golf,...
Maar sinds een maand is dit mijn nieuwe bedrijfswagen:
BMW 318d 143pk (Mod 2007)
- Montegoblauw
- Sensatec beige interieur
- ///M stuur + pook
- Comfortline (lichtpakket, opbergpakket, PDC, regen/licht sensor, Professional radio, auto gescheiden airco,...)
Daarnaast heb ik in januari één van mijn dromen kunnen verwezenlijken en dat is het aanschaffen van mijn eerste 911! Deze wordt enkel gebruikt bij goed weer om te toeren, toertochten met Porsche clubs en hopelijk binnenkort misschien trackdays op Zolder.
Porsche 911 SC (Mod 1978)
- In 1994 omgebouwd naar 964 (Exterieur + middenconsole)
- gespoten in Speed yellow
- 17" Cup 1, Cupspiegels, elektr. spoiler,...
- Jubi zetels (met handtekening van F. Porsche)
De wagen is gekeurd door Speed Service Born en is in uitstekende staat, zowel exterieur, motorisch en het interieur!
Originaliteitsfreaks zullen dit dus niets vinden maar ik was op slag verliefd de eerste keer ik deze wagen zag! (Gekocht via familie van mijn vriendin dus in vertrouwen) Het is echt een droom om mee te rijden! Misschien dat hij er volgend jaar uitgaat voor een originele 3.2 of 964 maar dat zullen we wel zien ...)
Groeten,
Ward
Laatst gewijzigd door Ward op 18 mei 2010, 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Welkom dan nog maar op DF Ward
.
Wat een gave wagen zeg die Porsche. Ziet er uit als een hele fraaie ombouw. Levert een dergelijke ombouw nu ook nog problemen om, zowel tijdens de ombouw als in het gebruik jaren later??
Heel veel plezier verder nog op DF en graag tot ziens op een meeting.
Groetjes,
Mark Nauta
www.marknauta.nl

Wat een gave wagen zeg die Porsche. Ziet er uit als een hele fraaie ombouw. Levert een dergelijke ombouw nu ook nog problemen om, zowel tijdens de ombouw als in het gebruik jaren later??
Groetjes,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
- Roel SpeedCars
Welkom op Driving-fun Ward.
Schitterend de 911 in dat geel [img:25:18]http://img310.imageshack.us/img310/9915/tmb5bl.gif[/img]
Roel.
Schitterend de 911 in dat geel [img:25:18]http://img310.imageshack.us/img310/9915/tmb5bl.gif[/img]
Roel.
-
Mark, de ombouw is niet door mij gedaan maar door de vorige eigenaar. In plaats van de wagen te alleen te restaureren heeft die beslist om dit te combineren met de ombouw naar 964 model. Dit is volledig gedocumenteerd en ik heb de rekeningen ervan liggen... Kwaliteit kost geld maar dan heb je ook watMark Nauta schreef:Welkom dan nog maar op DF Ward.
Groetjes,
Mark Nauta
www.marknauta.nl

De reden voor de ombouw was dus ook geen schade oid. waarvoor je altijd goed moet oppassen bij dit soort projecten!
- Dennis van der Schoot
- Downforce Dennis
- Downforce Dennis
Zeer goed eigenlijk, al gemerkt dat het een zogenaamde "factory jewel" is. Dwz zéker de geclaimde 343 krukaspk's of zelfs meer. Hij is sneller dan andere M3's die ik al tegengekomen ben. Binnenkort eens op de bank zwieren en kijken wat ie aan de wielen brengt.
Dit is m'n eerste coupé en ook de laatste waarschijnlijk, is eigenlijk het enige minpunt. Volgende wordt een e90 M3 of gebruikte e60 M5.
Porker staat ook op het verlanglijstje, maar dat duurt nog wel even
Dit is m'n eerste coupé en ook de laatste waarschijnlijk, is eigenlijk het enige minpunt. Volgende wordt een e90 M3 of gebruikte e60 M5.
Porker staat ook op het verlanglijstje, maar dat duurt nog wel even

-
-
Die 993S komt er hopelijk ook nog ooit JoopJoop schreef:Welkom Ward.
Fraaie auto's heb je daar. BMW voor alle dag en een Porsche 911 voor erbij. Beter kan het eigenlijk niet (toch?).
Model 993 spreekt mij persoonlijk iets meer aan dan de 964, maar dat is in de marge. Gewoon prachtig dus! 8)

- Pescatore
Re: Mezelf even voorstellen
Wat is dat in godesnaam?Ward schreef: - lichtpakket, opbergpakket

Welkom.
- Ahmed
Lichtpakket: interieurverlichting, in de voetruimte enzPescatore schreef:Wat is dat in godesnaam?Ward schreef: - lichtpakket, opbergpakket![]()
Welkom.
Opbergpakket: cupholders, bakjes enz.
zo iets dacht ik...
- MartijnGizmo
-
Inderdaad, en je krijgt van die blitse leds onder je klinken 8)Ahmed schreef:Lichtpakket: interieurverlichting, in de voetruimte enzPescatore schreef:Wat is dat in godesnaam?Ward schreef: - lichtpakket, opbergpakket![]()
Welkom.
Opbergpakket: cupholders, bakjes enz.
zo iets dacht ik...
Laatst gewijzigd door Ward op 15 mar 2016, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.