Het autojaar 2007
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Het autojaar 2007
Hoogtepunten:
London Tunnel Runs
Paris Tunnel Run
Cannonball met Hans 330 op de teller
Rijden in zeer exclusieve auto's (post ze hier niet)
Gezelligheid
Aanschaf Honda Civic ( bye bye OV)
Talloze gave weekenden (luxemburg/ Tissue und ring/Ringweekend)
Dieptepunten
Toenemende agressie en aso gedrag in het verkeer
Het beleid van de overheid t.a.v. de automobilist
Ik heb nog geen SL55 voor de deur staan.
N.
London Tunnel Runs
Paris Tunnel Run
Cannonball met Hans 330 op de teller
Rijden in zeer exclusieve auto's (post ze hier niet)
Gezelligheid
Aanschaf Honda Civic ( bye bye OV)
Talloze gave weekenden (luxemburg/ Tissue und ring/Ringweekend)
Dieptepunten
Toenemende agressie en aso gedrag in het verkeer
Het beleid van de overheid t.a.v. de automobilist
Ik heb nog geen SL55 voor de deur staan.
N.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Hoogtepunten:
- meerijden in leuke auto's (Exige S, Viper GTS, M3 CS, RS4, 997 4S, STi Bram Editie)
- zelfrijden in leuke auto's (S3, TT Roadster, S5)
- bijna 300 op de teller gezien als passagier
- CBR
- Audi Driving Experience met de S5 op Assen
- 3de worden bij een persdag van Alfa Romeo
- zelf kombaan rijden
- voor het eerst zelf cabriorijden
- quad rijden op Kos
- hoop autofoto's gemaakt
- actief lid geworden van DF
Dieptepunten:
- realistisch gezien geen, 2007 is me op autogebied alleen maar meegevallen 8)
- meerijden in leuke auto's (Exige S, Viper GTS, M3 CS, RS4, 997 4S, STi Bram Editie)
- zelfrijden in leuke auto's (S3, TT Roadster, S5)
- bijna 300 op de teller gezien als passagier
- CBR
- Audi Driving Experience met de S5 op Assen
- 3de worden bij een persdag van Alfa Romeo
- zelf kombaan rijden
- voor het eerst zelf cabriorijden
- quad rijden op Kos
- hoop autofoto's gemaakt
- actief lid geworden van DF
Dieptepunten:
- realistisch gezien geen, 2007 is me op autogebied alleen maar meegevallen 8)
- raven14
- Berichten: 130
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 20:34
- Locatie: Kempen, Belgie
Hoogtepunten:
- Porsche aangeschaft in maart en naar mijn hand gezet
- trackdays met de Porsche
- gereden met GT3RS, Corvette Z06
- lullen over auto's
- 's nachts wakker gelegen van mijn 'auto-aankoopstrategie van de dag'
Dieptepunten:
- mijn Saab Cabrio: sinds ik de Porsche heb vind ik het maar een erg middelmatig ding
- mijn baanmotor verkocht
- als ik 's morgens over mijn nieuwe auto-aankoopstrategie denk, weet ik dat het een werk van lange adem is
- Porsche aangeschaft in maart en naar mijn hand gezet
- trackdays met de Porsche
- gereden met GT3RS, Corvette Z06
- lullen over auto's
- 's nachts wakker gelegen van mijn 'auto-aankoopstrategie van de dag'
Dieptepunten:
- mijn Saab Cabrio: sinds ik de Porsche heb vind ik het maar een erg middelmatig ding
- mijn baanmotor verkocht
- als ik 's morgens over mijn nieuwe auto-aankoopstrategie denk, weet ik dat het een werk van lange adem is
-
- Berichten: 629
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 15:52
Hoogtepunten:
-Een verder gaande zoektocht naar wat de EVO kan
.
-De keer op keer overwinningen van ouwe meuk over nieuwe in verschilllende praktijktests.
-Toch nog enkele goed smoelende auto's uitgebracht(mercedes C en audi A4 bv) tussen al die ellende
.
Dieptepunten:
-De fiat 500 en al die hype eromheen.
-De toenemende krankzinnigheid van hypocriete milieu-propagandisten.
-Een verder gaande zoektocht naar wat de EVO kan

-De keer op keer overwinningen van ouwe meuk over nieuwe in verschilllende praktijktests.
-Toch nog enkele goed smoelende auto's uitgebracht(mercedes C en audi A4 bv) tussen al die ellende

Dieptepunten:
-De fiat 500 en al die hype eromheen.
-De toenemende krankzinnigheid van hypocriete milieu-propagandisten.
- Jeroen Watermulder
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:50
- Locatie: Veluwe
Hoogtepunten:
Aanwezig kunnen zijn op de DF dag in Zandvoort.
Dieptepunten:
Verkoop 350Z en dus geen RWD meer in het bezit. (ik moet het nu doen met een Astra familiebak en een Mercedes A van de zaak)
Op autogebied is 2007 het meest trieste ooit. Alleen heb ik er iets veeeeeeel mooiers voor terug gelukkig. (geboorte zoon en daar dus de financiele prioriteit)
Aanwezig kunnen zijn op de DF dag in Zandvoort.
Dieptepunten:
Verkoop 350Z en dus geen RWD meer in het bezit. (ik moet het nu doen met een Astra familiebak en een Mercedes A van de zaak)
Op autogebied is 2007 het meest trieste ooit. Alleen heb ik er iets veeeeeeel mooiers voor terug gelukkig. (geboorte zoon en daar dus de financiele prioriteit)
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
- Andry
- Berichten: 889
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Hoogtepunten:
-Aanschaf Seicento Abarth.
-Aanschaf Evo 6
-Opel Omega ingeruild, M-B C200 K W204 aangeschaft.
-Fiat is weer op de goede weg.
-Rijden met een Panda 100HP.
Dieptepunten:
-Rijden in een Carrera 4s. Veel snelheid, weinig sensatie.
-Verkoop Impreza GT.
-De Evo 6 heb ik nog steeds niet op de rit.
-De afwerking van de nieuwe Mondeo, zo slecht heb ik in jaren niet gezien.
-nieuwprijzen van de auto's hier in NL, echt te gek voor woorden.
-steeds stijgende brandstofprijzen.
-Nederland's eigen draai aan het milieulabel.
-toenemende en steeds grover wordende agressie in het verkeer.
-het hard dalende nivo op diverse autofora.
-Aanschaf Seicento Abarth.
-Aanschaf Evo 6

-Opel Omega ingeruild, M-B C200 K W204 aangeschaft.
-Fiat is weer op de goede weg.
-Rijden met een Panda 100HP.
Dieptepunten:
-Rijden in een Carrera 4s. Veel snelheid, weinig sensatie.
-Verkoop Impreza GT.
-De Evo 6 heb ik nog steeds niet op de rit.
-De afwerking van de nieuwe Mondeo, zo slecht heb ik in jaren niet gezien.
-nieuwprijzen van de auto's hier in NL, echt te gek voor woorden.
-steeds stijgende brandstofprijzen.
-Nederland's eigen draai aan het milieulabel.
-toenemende en steeds grover wordende agressie in het verkeer.
-het hard dalende nivo op diverse autofora.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Hoogtepunten:
- in nog geen 48 uur een vakantie door Jura naar Geneve en een zus oppikken op de weg terug naar NL. Heerlijk gesport met Joy en de locals door de bergpassen. Hoe uitputtend en gaaf.
- m'n eerste ervaring met trackdays in een e30 en de daaruitvolgende verslaving.
Dieptepunt:
- een project dat niet van een leien dakje gaat en na een jaar nog niet ten einde is...
- in nog geen 48 uur een vakantie door Jura naar Geneve en een zus oppikken op de weg terug naar NL. Heerlijk gesport met Joy en de locals door de bergpassen. Hoe uitputtend en gaaf.
- m'n eerste ervaring met trackdays in een e30 en de daaruitvolgende verslaving.
Dieptepunt:
- een project dat niet van een leien dakje gaat en na een jaar nog niet ten einde is...
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
Hoogtepunten:
Londen Tunnel Run
Le Mans en Gordon in de S600
Cannonball run en meerijden met Harry en GTRene
Aanschaf Datsun 260z
Nieuwe baan
Circuit park zandvoort en alles eromheen
leuke nieuwe mensen leren kennen via DF
Actief meedoen met DF (karten etc)
Dieptepunten:
Heb ik in 2007 eigenlijk niet gekend en anders ben ik ze alweer vergeten....
Londen Tunnel Run
Le Mans en Gordon in de S600
Cannonball run en meerijden met Harry en GTRene
Aanschaf Datsun 260z
Nieuwe baan
Circuit park zandvoort en alles eromheen
leuke nieuwe mensen leren kennen via DF
Actief meedoen met DF (karten etc)
Dieptepunten:
Heb ik in 2007 eigenlijk niet gekend en anders ben ik ze alweer vergeten....
- Ti-Tourist (Erik)
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:04
- Locatie: 0348
Hoogtepunten:
- DF Singen & Ring Weekend
- DF Cannonball Run (persoonlijke topsnelheid verbeterd)
- RS Racing / 75 Experience cursus op de Nordschleife
- Driften in Lelystad
- Eerste rondjes op CPZ
Dieptepunten:
- Steeds op het moment dat DF iets organiseert, al andere afspraken in je agenda hebben. Daardoor de CPZ dagen in 2007 gemist. 14.02.08 examen van een cursus van m'n baas om 18:00. Dus dat wordt 'm ook niet.
- Gek van mezelf worden over of ik nu m'n auto moet tweaken, wegdoen en iets mooiers halen of er een circuitbak naast moet nemen.
Auto-technisch was het een goed jaar. Kijk echt uit naar 2008. Zou graag op Spa willen rijden. Kijken of we dat voor elkaar krijgen.
- DF Singen & Ring Weekend
- DF Cannonball Run (persoonlijke topsnelheid verbeterd)
- RS Racing / 75 Experience cursus op de Nordschleife
- Driften in Lelystad
- Eerste rondjes op CPZ
Dieptepunten:
- Steeds op het moment dat DF iets organiseert, al andere afspraken in je agenda hebben. Daardoor de CPZ dagen in 2007 gemist. 14.02.08 examen van een cursus van m'n baas om 18:00. Dus dat wordt 'm ook niet.
- Gek van mezelf worden over of ik nu m'n auto moet tweaken, wegdoen en iets mooiers halen of er een circuitbak naast moet nemen.
Auto-technisch was het een goed jaar. Kijk echt uit naar 2008. Zou graag op Spa willen rijden. Kijken of we dat voor elkaar krijgen.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Hier ook veel mixed feelings privé, vooral door gezondheid van naasten (onze beide vaders hebben erg veel geluk gehad dat ze er nog zijn: hartstilstand van schoonpa die hij wonder boven wonder heeft overleefd en 2 maal een aneurysma in hersenader van mijn pa), dood van mijn vriendin d'r opa en mijn oma. Een zakelijke nasleep legt ook roet in het eten van een aantal van onze plannen, erg jammer. Als dat is afgewikkeld kunnen we weer na gaan denken over leuke dingen voor ons zelf. Verder hebben we een erg goed jaar gehad. We zijn toch regelmatig een (lang) weekend weg geweest en hadden bijna altijd geluk met het weer. Veel gereden, veel mooie weggetjes ontdekt, zo ook afgelopen week in Fryslan, Grun en Drenthe (+ een stukkie Overijssel en Flevoland op de terugweg). De rondreis door Canada was natuurlijk een fantastisch hoogtepunt met meerdere hoogtepunten gedurende de reis, helemaal dankzij de Ford Taurus en Chrysler 300c die perfect waren voor die trip.
Le Mans was erg gaaf, tot aan de race zelf. De race zelf werd namelijk overschaduwd door de vele pace car situaties, inclusief tijdens de finish. Dat was bagger. Autoracen doe je niet achter een pace car. De poncho's werkten goed gelukkig. Zo slecht was 't weer nou ook weer niet.
Het was voor mij en Ruud fantastisch om onze titel met succes te kunnen verdedigen tijdens de Rotarally. Alle andere ritten waren ook super. Ik ben blij dat ik deze autohobby vorig jaar dankzij Ruud heb mogen ontdekken.
Het is jammer dat de 535 weg is, we hebben erg genoten van die auto en we zullen hem zeker missen. Ook is het jammer dat de 325 dit jaar door (leuke) omstandigheden geen meter heeft gereden op het circuit, dat moet komend jaar toch anders. De Daf staat klaar voor 2008. Af en toe een klassieker rally rijden en wellicht steeds een beetje verder prepareren voor steeds wat langere en spannender rally's.
We hebben net de Saab 900 gekocht en die bevalt na onze vakantie van afgelopen week heel erg goed. Weliswaar kan zo'n auto nooit tippen aan de E34, maar het is een stuk luxer en comfortabeler dan de Lada.
Mijn vriendin zal er prima woon-werk verkeer mee kunnen rijden tegen acceptabele prijzen. En als ik er af en toe in rijd, vind ik dat voor mezelf geen straf. Het is niet snel, het is niet spannend, maar wel heel relaxed. En ik word ook wat ouder... 30 alweer in 2008 verdomme!

Le Mans was erg gaaf, tot aan de race zelf. De race zelf werd namelijk overschaduwd door de vele pace car situaties, inclusief tijdens de finish. Dat was bagger. Autoracen doe je niet achter een pace car. De poncho's werkten goed gelukkig. Zo slecht was 't weer nou ook weer niet.
Het was voor mij en Ruud fantastisch om onze titel met succes te kunnen verdedigen tijdens de Rotarally. Alle andere ritten waren ook super. Ik ben blij dat ik deze autohobby vorig jaar dankzij Ruud heb mogen ontdekken.
Het is jammer dat de 535 weg is, we hebben erg genoten van die auto en we zullen hem zeker missen. Ook is het jammer dat de 325 dit jaar door (leuke) omstandigheden geen meter heeft gereden op het circuit, dat moet komend jaar toch anders. De Daf staat klaar voor 2008. Af en toe een klassieker rally rijden en wellicht steeds een beetje verder prepareren voor steeds wat langere en spannender rally's.
We hebben net de Saab 900 gekocht en die bevalt na onze vakantie van afgelopen week heel erg goed. Weliswaar kan zo'n auto nooit tippen aan de E34, maar het is een stuk luxer en comfortabeler dan de Lada.



-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Autotechnisch hoogtepunt:
135i proefrit, in een 335i saloon past een hoop mensen en baggage.
Dieptepunt:
335i nog steeds zonder lsd, en ik schaf geen 135i aan ivm binnenruimte.
Normale leven:
Hoogtepunt: 5 weken Colombia met GF en dat ze net weer terug is voor de Kerst.
Dieptepunt:4 maanden wachten op terugkomst GF hiero.
Maar alles is relatief hè.
135i proefrit, in een 335i saloon past een hoop mensen en baggage.
Dieptepunt:
335i nog steeds zonder lsd, en ik schaf geen 135i aan ivm binnenruimte.

Normale leven:
Hoogtepunt: 5 weken Colombia met GF en dat ze net weer terug is voor de Kerst.
Dieptepunt:4 maanden wachten op terugkomst GF hiero.
Maar alles is relatief hè.
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Hoogtepunten:
- Ookal kan ik me er bij lange na nog geen veroorloven, ook dit jaar weer mee geweest in een paar Vipers.
- Ik heb de Calibra weer door de APK kunnen helpen wat komende februari hopelijk ook weer gedaan kan worden aangezien nu bij mijn weten alles op de lijst afgevinkt is. Electrische raambediening zelf inbouwen vrijwel zonder hulp (ik heb alleen even voor de zekerheid een bedradingsschema opgehaald bij de dealer) is nog wel het hoogtepunt geweest naast het interieurproject wat ik gewoon uit het blote koppie mee begonnen ben
:twisted:
- In Malmedy heb ik eindelijk eindelijk zelf eens kunnen proeven van een circuit achter het stuur, en in Zolder als passagier met Frank in zijn zwarte Beest. Geloof me het smaakt naar meer zodra de portemetnix het toe laat :twisted:
- Gratis nieuwe voorbumper gekregen van de verzekering van een onvoorzichtige knurft wat een leuk sommetje uit de spaarpot voor het bodywerk weg neemt.
- Na lang tobben eindelijk een redelijke vaste baan kunnen vinden waarin ik komend jaar nog iets verder hoop te groeien, daarna liefst iets anders
Dieptepunten:
- Het laatste hierboven genoemde punt: de totale onvoorzichtige onverschilligheid van sommige mensen in het verkeer, heb al een paar keer bijna een ongeluk gehad door dat soort idioten waarvan dat voorval de druppel was (buiten mijn schuld op 2 punten). Als je achter het stuur van een auto stapt dan heb je te WETEN dat je met andere mensen in het verkeer te maken hebt in plaats van dat je met je hoofd bij andere zaken zit
- De totaal asociale lakse instelling van sommige mensen in het algemeen die toch overal schijt aan hebben en denken "er gebeurt zo veel wat niet mag". Heb vandeweek nog 1 of andere trut aangesproken toen ze roekeloos langs een aantal mensen heen fietste op een punt waar ze dat gewoon niet mag
Geloof me op zo'n moment moet ik me heel erg inhouden om hem of haar niet meteen een hardhandig lesje in fatsoen te geven
- aan het begin van het jaar een héél erg dierbaar huisdier verloren waar ik samen mee opgegroeid ben, ik was ongeveer 5 toen we hem en zijn broertje als kitten op gingen halen bij familie
Gelukkig heeft hij de voor een kat zeer respectabele leeftijd van 18 jaar mogen bereiken
- zoals eerder gezegd, de instelling of juist het gebrek daaraan bij onze "regering"
- de nasleep van een serie nogal onplezierige omstandigheden in de privésfeer uit het verleden die knap moeilijk te verwerken valt
- Ookal kan ik me er bij lange na nog geen veroorloven, ook dit jaar weer mee geweest in een paar Vipers.
- Ik heb de Calibra weer door de APK kunnen helpen wat komende februari hopelijk ook weer gedaan kan worden aangezien nu bij mijn weten alles op de lijst afgevinkt is. Electrische raambediening zelf inbouwen vrijwel zonder hulp (ik heb alleen even voor de zekerheid een bedradingsschema opgehaald bij de dealer) is nog wel het hoogtepunt geweest naast het interieurproject wat ik gewoon uit het blote koppie mee begonnen ben

- In Malmedy heb ik eindelijk eindelijk zelf eens kunnen proeven van een circuit achter het stuur, en in Zolder als passagier met Frank in zijn zwarte Beest. Geloof me het smaakt naar meer zodra de portemetnix het toe laat :twisted:
- Gratis nieuwe voorbumper gekregen van de verzekering van een onvoorzichtige knurft wat een leuk sommetje uit de spaarpot voor het bodywerk weg neemt.
- Na lang tobben eindelijk een redelijke vaste baan kunnen vinden waarin ik komend jaar nog iets verder hoop te groeien, daarna liefst iets anders
Dieptepunten:
- Het laatste hierboven genoemde punt: de totale onvoorzichtige onverschilligheid van sommige mensen in het verkeer, heb al een paar keer bijna een ongeluk gehad door dat soort idioten waarvan dat voorval de druppel was (buiten mijn schuld op 2 punten). Als je achter het stuur van een auto stapt dan heb je te WETEN dat je met andere mensen in het verkeer te maken hebt in plaats van dat je met je hoofd bij andere zaken zit

- De totaal asociale lakse instelling van sommige mensen in het algemeen die toch overal schijt aan hebben en denken "er gebeurt zo veel wat niet mag". Heb vandeweek nog 1 of andere trut aangesproken toen ze roekeloos langs een aantal mensen heen fietste op een punt waar ze dat gewoon niet mag


- aan het begin van het jaar een héél erg dierbaar huisdier verloren waar ik samen mee opgegroeid ben, ik was ongeveer 5 toen we hem en zijn broertje als kitten op gingen halen bij familie

- zoals eerder gezegd, de instelling of juist het gebrek daaraan bij onze "regering"

- de nasleep van een serie nogal onplezierige omstandigheden in de privésfeer uit het verleden die knap moeilijk te verwerken valt
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Hoogtepunten:
- 2x Nordschleife bezoek
- setje banden van Jeroen W gekocht, die me vervolgens tipte op DF
- DF@CPZ 19 sept
- 3x vrijrijden.nl op Zandvoort (is me zeer goed bevallen ondanks alle slechte verhalen hierover)
- de 15 dec dag van vrijrijden.nl gemist (met alle ellende die daar geweest is)
- 1x Vijverberg trofee op Assen
- 3 daagse Race cursus met ADS op Assen (met als beloning een EU-licentie)
Dieptepunten:
- Niet echt (hooguit een beginnende inparkeerder die wat krassen op mijn bumper maakte, maar gelukkig berouw toonde)
- 2x Nordschleife bezoek
- setje banden van Jeroen W gekocht, die me vervolgens tipte op DF
- DF@CPZ 19 sept
- 3x vrijrijden.nl op Zandvoort (is me zeer goed bevallen ondanks alle slechte verhalen hierover)
- de 15 dec dag van vrijrijden.nl gemist (met alle ellende die daar geweest is)
- 1x Vijverberg trofee op Assen
- 3 daagse Race cursus met ADS op Assen (met als beloning een EU-licentie)
Dieptepunten:
- Niet echt (hooguit een beginnende inparkeerder die wat krassen op mijn bumper maakte, maar gelukkig berouw toonde)
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Auto hoogtepunten 2007:
-De aangepaste M3 geeft mij op het circuit meer plezier dan verwacht.
-Winnen van mijn klasse in de Time Attack met de M3.
-In de regen rijden op een circuit.
-Alle DF meetings waar ik geweest ben.
Mindere momenten 2007:
-De Viper die wat mankementjes vertoonde.
-De kosten van al dat ge-DF op de circuits.
-De aangepaste M3 geeft mij op het circuit meer plezier dan verwacht.
-Winnen van mijn klasse in de Time Attack met de M3.
-In de regen rijden op een circuit.
-Alle DF meetings waar ik geweest ben.
Mindere momenten 2007:
-De Viper die wat mankementjes vertoonde.
-De kosten van al dat ge-DF op de circuits.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik vergeet (?) nog helemaal te melden dat mijn hoogtepunt Malmedy was, tot voor de laatste bocht. Ging erg lekker met die E30 daar, ondanks dat de auto niet bij mijn rijstijl paste.
Het dieptepunt was die laatste bocht. Of het nu aan mijn rijstijl of aan de auto lag, doet er niet toe, het was mijn eigen domme schuld om 'rustig' aan te doen en er daardoor af te vliegen. Gelukkig is dat ook de allerbesten als Senna en Schumacher overkomen.

Het dieptepunt was die laatste bocht. Of het nu aan mijn rijstijl of aan de auto lag, doet er niet toe, het was mijn eigen domme schuld om 'rustig' aan te doen en er daardoor af te vliegen. Gelukkig is dat ook de allerbesten als Senna en Schumacher overkomen.


- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Alleen over auto's:
Hi's
*Aanschaf Z3 Coupe en ermee op vakantie w.o. de Dolomieten
*Golf TDI wederom 30Kkm zonder noemswaardige kosten 8)
*Z3 in no-time 12Kkm gereden en er heerlijk van genoten :!:
*Weekendje Ring
*De Z3 heel gehouden
*DF forumrit Elfstedentocht gereden
*A8 V8 TDI geproeft
*Concluderen dat er in 2008 toch wel een aantal mogelijke opvolgers financieel haalbaar zijn
Low's
*Z3 bijna de vangrail in gespind
(geheel mijn fout btw)
*Met de motorkap v.d. Z3 open staan op de Brenner vanwege een stijgende motortemperatuur (bleek een zekering..)
*Geen circuit sessies gedaan en zelfs niet bijgewoond.
*Erachter komen dat motorrijden mij op straat toch echt niet meer boeit
*Concluderen dat ik te weinig tijd heb om een semi circuit Golf 2 op te bouwen
Hi's
*Aanschaf Z3 Coupe en ermee op vakantie w.o. de Dolomieten

*Golf TDI wederom 30Kkm zonder noemswaardige kosten 8)
*Z3 in no-time 12Kkm gereden en er heerlijk van genoten :!:
*Weekendje Ring
*De Z3 heel gehouden

*DF forumrit Elfstedentocht gereden
*A8 V8 TDI geproeft
*Concluderen dat er in 2008 toch wel een aantal mogelijke opvolgers financieel haalbaar zijn

Low's
*Z3 bijna de vangrail in gespind

*Met de motorkap v.d. Z3 open staan op de Brenner vanwege een stijgende motortemperatuur (bleek een zekering..)
*Geen circuit sessies gedaan en zelfs niet bijgewoond.
*Erachter komen dat motorrijden mij op straat toch echt niet meer boeit

*Concluderen dat ik te weinig tijd heb om een semi circuit Golf 2 op te bouwen
