Eerste wat opvalt is dat je opeens een keihard pedaal hebt, alsof je eerst altijd tegen een warm pakje boter hebt lopen te trappen en nu tegen de kluisdeur van de Nederlandse bank.
Verder remt het als een gek en fading moet ik nog meemaken (ook nog geen circuit mee gereden, dus dat zegt ook niet zo veel, maar ik heb alle vertrouwen dat het daar ook prima zal blijven remmen).
Voor een dagelijkse auto die ook wel eens wat circuit ziet is het de beste oplossing denk ik, omdat ze gewoon altijd remmen, koud, warm, trappen, zwaar beladen, maakt allemaal niet uit.
Voor een puur circuithok zou ik AP ook wel eens willen proberen, die zijn wat goedkoper, maar heb ook verhalen gelezen dat je die eerst warm zou moeten remmen voordat ze echt goed hun best doen. Zit je op straat niet op te wachten lijkt me (had dat soort remmen onder de 75 (dan wel van Tarox, maar die moesten ook eerst warm gestookt worden), de keren dat ik hier aan het eind van de straat bij rechtdoor de struiken in gedoken ben zijn niet op de vingers van twee handen te tellen