Tristan z'n stoel

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 23 mei 2006, 12:23

Gisteren de Forge Turbo Intake Pipe gemonteerd en een behoorlijk verschil. Turbo krijgt veel meer adem en max.koppel is hoger en komt al bij een eerder toerental vrij. Prima mod.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=TFUI7ZVR
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZA36SU7Y
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FAQ8GFWK
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QCLFDF6K

En dit is de oude intake slang (let op de versmalling):

http://www.mijnalbum.nl/Foto=QCHFO67K
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UAO8WEKB
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HOMQ8WDY

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 23 mei 2006, 15:44

ook meer vermogen ?

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 23 mei 2006, 16:29

Lekker dingetje om te monteren he! :wink:

Kon je de slangeklem bij de wastegate wel vast krijgen?
Daar had ik destijds het meeste problemen mee..

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 23 mei 2006, 17:46

Rico v Velzen schreef:ook meer vermogen ?
Misschien een pk'je of 5, maar gaat meer om dat de turbo eerder kan opspoelen en daardoor meer vermogen onderin heeft. Qua geluid is het ook wel vooruit gegaan, hoort 'm lekker blazen. 8)

@Hammer: Pfff, nou. Heb samen met Rolf een paar uur aan gesleuteld, zowel boven als onder de auto. En met al die slangen maakt het er niet makkelijker op.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Ahrefs [Bot], Bakker, Bokkepoot, ED35, Forza, jvb, MarcF en 10 gasten