Dat ken ik helaas ookNiels schreef:Ik zou zonder meer een auto van mezelf kopen behalve de probleem auto's die ik heb gehad welke door vorige eigenaren al waren vernaggelt waarvoor dank![]()
Zou je een auto kopen die van jezelf is geweest?
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Manospeed schreef:Optie 2. Behalve mn eerste Honda. Die liet me net in de steek toen de verkoop al rond was :p Daarna liep ie kut. Ding heeft al driekwart jaar geen APK meer, dus net op het goeie moment verkocht...
Liet me net als de Calibra nooit in de steek en ik heb hem voor 100 eurie gekocht met alleen wat rottigheid op de achterschermen.
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
-
Mike R32
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
- Gijzer
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
- Locatie: Elke bocht is een uitdaging.
Optie 5 was eigenlijk:Peter Tunissen schreef:Ja, om precies dezelfde redenen als Joy omschrijft.
Wat was optie 5, dan zet ik hem er even bij.
No way hose: Tot op het bot afraggen. begrenzers zijn lastige ondingen en er wordt pas gereden als er rook onder de motorkap vandaan komt.
Maar als ik de reacties lees dan hoeft deze er niet meer bij.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Ok Rico, point taken. Thx voor de duidelijkheid.Rico v Velzen schreef:Ik heb dat CS gedoe van BMW nooit begrepen. wekt bij mij een "help! wij moeten van onze overschot af!-gevoel op...
Ben al enkele posts van je tegengekomen waarbij je andere e46 M3 rijders probeert te overtreffen/mond te snoeren met het "je moet '06 hebben!, CS walhalla, enigste in NL en "mijne is de mooiste" verhaal zonder echt harde argumenten.
Nogmaals, niet verkeerd opnemen! Je hebt een prachtbak en dat weten we allemaal! Het gaat mij hier ook niet om dat je me persoonlijk hebt geraakt oid, alles behalve! Maar gewoon het principe dat je onrechtstreeks andere auto's afzeikt en de kroon op je eigen wagen(s) zet vind ik niet echt eerlijk. En aangezien dit een serieus forum is kan dit ter discussie komen, toch? Zo niet verwijder je dit maar hoor
hahaha,, nee hoor geen offence hoor.. de mooiste is natuurlijk zo subjectief als de pest, ik vind hem vooral de mooiste omdat ik hem zelf hebOf CS beter is ? geen idee, heb ik eigenlijk ook nooit echt beweerd. Wat wel een feit is, is dat vanaf 2005 alle M3's dus ook de CS'en een ander onderstel hebben gekregen. Het harde stuiterige op 19 inch waar de modellen van voor 2005 "last""van hadden is niet aanwezig, is gewoon een evolutiemod van BMW die natuurlijk niet uit de lucht is komen gevallen gebasseerd op de vele klachten van klanten die 19 inch gewoon te stuiterig vonden.
Dat mijn CS de enige is in NL, tja dat is gewoon omdat er maar 1 nieuw is gekocht door een een gek uit Friesland. In 2005 zijn ook maar slechts 11 nieuwe M3's gekocht in NL.
En de meerderheid van de kopers koopt voor die 5300 euro die het CS paket heeft gekost liever vol leer en een satnav systeem.
Het CS gedoe, was natuurlijk niet meer en niet minder om de verkopen in de laatste levenscyclus een extra boost te geven. Of de onderdelen "over" waren, dat denk ik niet, maar BMW heeft een auto in de markt willen zetten die de allmighty CSL niet in de weg mocht zitten (vooral de Engelse markt was daar heel gevoelig voor) maar wel een paar lekkere dingetjes van die auto (CSL) geleend om de "buyers" een extra koopimpuls te geven. Er zat ook qau tijd een behoorlijk periode naar de e92 M3 toe.
Daarmee onrechtstreeks andere M3's "afzeiken" moet je echt niet lezen joh.. Als ik geen CS uitvoering had gehad was ik er netzo blij mee geweest. Die bluewater vind ik ook echt prachtig en niks minder mooi dan de mijne. estoril op BBS, LM's MEGAporno serieus..
Eigenlijk is er voor mij geen verschil tussen een "gewone" M3 en een CS. Echt speciaal is een CSL, maar die is niet op mijn pad gekomen. En hoef ik eigelijk ook niet omdat een gewone M3/CS mij alles bied wat ik zoek in een M3.
Ik vind het leuk dat het de enige CS is in NL. Maakt hem net ietsie pietsie specialer, ik vind het altijd leuk om iets speciaals te hebben. CSL wielen, vind ik gewoon de allermooiste BMW wielen die er zijn ongeacht op welke M3 ze zitten.
Voor de rest is mijn CS gewoon een erg "kale" M3.. geen open dakje, geen vol leer, geen satnav, geen leuning verdikkers, geen stoelverwarming, geen HK. Ik denk dat veel mensen (M3 buyers) dit een reden vinden om hem maar niet te willen. Wat ik heel goed kan begrijpen. Maar ik geef gewoon helemaal niks om die goodies.. Een non CS uitvoering zou ik ook zonder die goodies gekocht hebben.
ik heb overigens wel een zonnerol gordijn in de hoedeplank.![]()
Dennis lees alsjeblieft niet dat ik wil overkomen als "de M3 CS is de the best".. ik ben gewoon enthousiast over mijn eigen auto en over de e46 M3 in het algemeen. "Dat bevestigd mijn aankoop indertijd waar ik tot nu toe nooit geen spijt van heb gehad.
Iedereen is natuurlijk enthousiast over zijn auto, de één al wat meer als de ander
Op de lichte ondersteltweaks en andere schijven na zijn de CS'en nagenoeg indentiek aan de gewone M3's. Technisch zijn de M3's na 03/2002 niet meer verandert. Die van voor 03/2002 zijn meestal teruggeroepen om daarna gelijkgesteld te zijn aan die van jou en van mij.
Ik snap je punt, het is idd leuk om de enige CS te hebben in NL.
Wel schitterend hoe iedereen hier kan omgaan met kritiek en deze zo goed mogelijk probeert te beargumenteren. Dit is iets wat DF speciaal maakt, spijtig genoeg
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Dennis, ik heb liever kritiek, die ik kan proberen te weerleggen met argumenten dan sudderende onvrede betreffende mijn persoon en mijn uitlatingen op dit forum.
Wat betreft de M3.. ach inderdaad, eigenlijk zijn ze nooit echt fundamenteel veranderd, en dat is maar goed ook vind, want in de originaliteit schuilt de kracht van het M3 concept. Ondanks dat bv een face lift op een gewone e46 coupe goed gelukt is, vind ik het mooi dat BMW nooit de e46 M3 heeft aangepakt.. de eerste vind ik altijd de mooiste.
Wat betreft de M3.. ach inderdaad, eigenlijk zijn ze nooit echt fundamenteel veranderd, en dat is maar goed ook vind, want in de originaliteit schuilt de kracht van het M3 concept. Ondanks dat bv een face lift op een gewone e46 coupe goed gelukt is, vind ik het mooi dat BMW nooit de e46 M3 heeft aangepakt.. de eerste vind ik altijd de mooiste.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13076
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3897
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
*ROFLOL*/Mark k mode on/ je moet gewoon geen auto's verkopen.
Ik heb uiteraard gestemd dat ik mn eigen auto zou kopen. Worden prima verzorgd. Niets mis mee.
En idd in kader van auto's verkopen kost geld. Ja graag, koop een willekeurige auto van me voor bedrag X en ik koop 'em weer direct terug voor 75% van X
Mark.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
- Kazimir
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 sep 2007, 15:11
- Locatie: van Hertogen tot Bosch
Afhankelijk van de auto 
M'n huidige BMW wel, maar de Subaru's daarvoor echt niet.
Die Subjes heb ik zo afgetrapt... nooit warm rijden, is een understatement, starten en de straat uit in de toerenbegrenzer, drempelspringen was ook leuk.. Toch hebben die Subaru's me op de accu na nooit laten staan!
Zijn echt geweldig, misschien juist dat ik ze daardoor zo behandelde, omdat ze altijd heel bleven wat je ook flikte .. 
M'n huidige BMW wel, maar de Subaru's daarvoor echt niet.
Die Subjes heb ik zo afgetrapt... nooit warm rijden, is een understatement, starten en de straat uit in de toerenbegrenzer, drempelspringen was ook leuk.. Toch hebben die Subaru's me op de accu na nooit laten staan!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Optie 2 heb ik gekozen. Een aantal van mijn ex-(lease) auto's zou ik ook echt weer willen hebben, mits ik het geld en een grote schuur had. Er zaten best goede en vooral leuke auto's bij. De 924S verdient 't om weer rijdend gemaakt te worden. De Benz w108 280 SE had ik graag willen laten opknappen om er gewoon dagelijks mee te kunnen rijden. Daar had ik geen tijd voor op dat moment en ik kwam de 535 tegen, die móest ik hebben!
De Fiat Uno Abarth was erg bijzonder, jammer van de roest. Mijn eerste Alfa 75 had die junk nooit plat moeten rijden. Mijn Volvo 360 zou ik nog steeds door iedere bocht dwars willen gooien, die was echt zo gaaf om te rijden! Onvoorstelbaar voor zo'n lelijk hok. De 535 had ik nooit weg willen doen, mijn beste en meest complete auto ooit. Een echte alleskunner die nooit gaat vervelen of irriteren. Maar dat kon even niet anders. De Saab 9000's die we hebben gehad waren erg fijn en ik vind ze zelf best mooi om te zien, ze zijn in ieder geval fotogenieker dan menig ander die ik heb gehad. En op één of andere manier is het gebrek aan RWD niet aan de orde als ik zulke fijne FWD's rijd.
De (FWD) auto's die ik niet meer hoef zijn de Golf GTI en de Astra GSI. Na 2 dagen kon ik alles met die auto's en was de lol eraf. In tegenstelling tot de Saabs worden die auto's door mij wel gebruikt voor de max attack ritten en dan ben ik snel klaar met de lol. De Astra GSI was overigens ook een auto om lekker relaxed mee te rijden, de GTI niet. Maar goed, dat soort auto's passen gewoon niet bij mij. Leuk om gehad te hebben, maar meer niet. CRX-en waren wel leuk, echte gifkikkers, maar die hoef ik ook echt niet meer. De Ford Escort 1.8 non-turbo Diesel vergeet ik voor gemak maar even. Misschien had ik die nog wel willen hebben om te testen met sla olie ofzo.
Of voor de Sleeping King of Track, geblindoekt rijden over Malmedy. Wat een schijthok was dat zeg, maar ja ik kon er toen goedkoop mee naar mijn vriendin, die ver weg woonde.
De Fiat Uno Abarth was erg bijzonder, jammer van de roest. Mijn eerste Alfa 75 had die junk nooit plat moeten rijden. Mijn Volvo 360 zou ik nog steeds door iedere bocht dwars willen gooien, die was echt zo gaaf om te rijden! Onvoorstelbaar voor zo'n lelijk hok. De 535 had ik nooit weg willen doen, mijn beste en meest complete auto ooit. Een echte alleskunner die nooit gaat vervelen of irriteren. Maar dat kon even niet anders. De Saab 9000's die we hebben gehad waren erg fijn en ik vind ze zelf best mooi om te zien, ze zijn in ieder geval fotogenieker dan menig ander die ik heb gehad. En op één of andere manier is het gebrek aan RWD niet aan de orde als ik zulke fijne FWD's rijd.
De (FWD) auto's die ik niet meer hoef zijn de Golf GTI en de Astra GSI. Na 2 dagen kon ik alles met die auto's en was de lol eraf. In tegenstelling tot de Saabs worden die auto's door mij wel gebruikt voor de max attack ritten en dan ben ik snel klaar met de lol. De Astra GSI was overigens ook een auto om lekker relaxed mee te rijden, de GTI niet. Maar goed, dat soort auto's passen gewoon niet bij mij. Leuk om gehad te hebben, maar meer niet. CRX-en waren wel leuk, echte gifkikkers, maar die hoef ik ook echt niet meer. De Ford Escort 1.8 non-turbo Diesel vergeet ik voor gemak maar even. Misschien had ik die nog wel willen hebben om te testen met sla olie ofzo.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: De fiscalist en 15 gasten
