De kerstgedachte van Ome Koos Spee
- RVV
De kerstgedachte van Ome Koos Spee
Kerst 2007 slogan van Ome Koos,
Het is altijd fijner om te geven dan om te nemen, daarom ontvangt u deze gulle acceptgiro van ons uit Leeuwarden..
En omdat u ook een goed hart heeft en het fijner vind om te geven dan om te nemen, zien we uw gulle gift gaarne tegemoet.
Een zalig kerstfeest,
Ome Koos.
--------------
gvd kan ik weer een lullige 50 euro overmaken.
Het is altijd fijner om te geven dan om te nemen, daarom ontvangt u deze gulle acceptgiro van ons uit Leeuwarden..
En omdat u ook een goed hart heeft en het fijner vind om te geven dan om te nemen, zien we uw gulle gift gaarne tegemoet.
Een zalig kerstfeest,
Ome Koos.
--------------
gvd kan ik weer een lullige 50 euro overmaken.
- SteV6
Zijn SSers stonden vandaag op de A50 richting Arnhem vrolijk te flitsen ... De spitstrook was open, dus maximaal 100. Iedereen, maar dan ook iedereen reed lekker 120 omdat dat makkelijk kon. Wat zullen ze daar vandaag flink hebben gevangen. 10 boetes per minuut, 600 in het uur en allemaal ongeveer 20 te hard, reken maar uit!
SteV6
(ik had het apparaat gelukkig op tijd in de gaten
)
SteV6
(ik had het apparaat gelukkig op tijd in de gaten

- GTRene
andere kerstgedachtes van koos
[img:417:300]http://img223.imageshack.us/img223/7325 ... 412he8.jpg[/img]

[img:417:300]http://img223.imageshack.us/img223/7325 ... 412he8.jpg[/img]
- Maus335i
Terecht dat je daar gepakt wordt. Dat busje kon bijna niet opzichtiger staan en ook de flitskast was ruim van te voren te zien. Het moet toch opvallen als zo'n gigantische bus ineens vaag in de berm staat geparkeerdSteV6 schreef:Zijn SSers stonden vandaag op de A50 richting Arnhem vrolijk te flitsen ... De spitstrook was open, dus maximaal 100. Iedereen, maar dan ook iedereen reed lekker 120 omdat dat makkelijk kon. Wat zullen ze daar vandaag flink hebben gevangen. 10 boetes per minuut, 600 in het uur en allemaal ongeveer 20 te hard, reken maar uit!
SteV6
(ik had het apparaat gelukkig op tijd in de gaten)

De flitser was al enkele keren op de radio gemeld en gelukkig ging ook iedereen massaal op de rem. Ik denk dat de pakkans vrijwel nihil is geweest hier. Volgens mij was dit ook een kerstkadotje van oom agent. Ze hebben hun best gedaan om de bus en het kastje zo opvallend mogelijk neer te zetten

- GTRene
- GTRene
- Fasteddie
...als je voor links staat voorgesorteerd....en dan toch besluit om rechtdoor te gaan....moet er even wat gas op ed...
Vrees dus dat ik daarbij een stille heb afgesneden....of dat die in de rij stond te wachten....
Tsja, all in da game....denk maar zo: als je IEDERE keer dat je 50%-100% te hard rijdt ook zou worden gepakt.......dan is heel het DF forum leeg
...dus dan een keer wat betalen is echt niets vergeleken bij wat er allemaal gebeurt....
Vrees dus dat ik daarbij een stille heb afgesneden....of dat die in de rij stond te wachten....
Tsja, all in da game....denk maar zo: als je IEDERE keer dat je 50%-100% te hard rijdt ook zou worden gepakt.......dan is heel het DF forum leeg

- Michel P
Zoals Patrick het beschijft denk ik ook wel, en zo heb ik er uiteraard ook enkele mogen ontvangen :twisted: Alleen door de toename van het NSB gedrag van ome agent, en het drukker worden van de wegen, maar ook de drempel en 60km hel die NL aan het worden is, blijft er van plezier weinig over. Tel daarbij de graaiende overheid op, de eigenlijk kun je alleen nog in D. en op het circuit terecht.
Iedereen zou dus eigenlijk en auto als vervoersmiddel moeten komen die zuinig van a naar b gaat, zodat er knaken overblijven voor leuke circuit uitjes, en Duitsland trips naar de NS.
Michel
Iedereen zou dus eigenlijk en auto als vervoersmiddel moeten komen die zuinig van a naar b gaat, zodat er knaken overblijven voor leuke circuit uitjes, en Duitsland trips naar de NS.
Michel
-