Juist! Voed jij ze maar eens op! 8)partyondude schreef:Doe dan ook de lijst kopiëren, lamme prutsers!

Zoals gezegd: we hebben een route van plaats naar plaats. Een route gebaseerd op fraaie en interessante locaties in Nederland. Ik persoonlijk hoef deze dag niet zo hard te gaan. Ik wil gewoon genieten van de omgeving en daarvoor druk ik graag wat fietsers en motorrijders van de dijk af, indien nodig. :twisted:Joop schreef:'k Zal kijken of ik tegen die tijd een alternatieve route door de polder heb (daar kun je nog vol door als het echt moet, want op de dijken wordt regelmatig gecontroleerd).
Ik ga er van uit dat 't inderdaad niet echt opschiet op de dijken. Maar de omgeving moet dat -helemaal voor onze Britse gasten- wel weer goed maken. Veel Nederlandser dan dijken, pontjes en oude vestingstadjes wordt 't niet. Tenminste niet zonder windmolens en coffeeshopsJoop schreef:De dijken zijn zeker veel fraaier om over heen te rijden dan door de polders Wim, maar ik denk dat er hier een aantal tussen zitten die wel door willen rijden, maar dat moeten ze zelf idd maar zien.
Overigens de extra (bewegende) chicanes maakt het rijden op de dijken ook nog leuker. Alleen de vele drempels die er het afgelopen half jaar bijgekomen zijn, is minder.
Daarom sta ik ook niet in de lijst!Wim te Riet schreef: Ik begrijp dat er hier coureurs zijn die niet van rustig rijden en het landschap opsnuiven houden. Maar ik denk dat zij -met alle respect- dan niet helemaal tot de doelgroep van deze rit behoren.
Ik ga er vanuit dat het meespeelt dat je de route kent Elmar en in dat geval erger je je nog wel iets sneller zeker als je van plan was even een lekker stukje te knallenElmar schreef:Niels, de route is voor Nederlandse begrippen erg mooi. Als je de rust in jezelf kan opbrengen (iets wat ik niet kan) moet je hem zeker rijden.
Die donkerblauweDinkel schreef:Is dat die stoere donkerblauwe van KR'07 of die magnifieke rode van KR'06?
Fok, fok, fok wat een lijst mensen . . .
Half Feb een recce Wim?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten