Kenteken platen
-
Kenteken platen
Er zijn menig mensen hier op DF die met hun auto gespot worden op het Circuit en dan heb je het problemen dat je kenteken in vol ornaat op het net staat... (De mannen met een lease bak bijvoorbeeld) maar ook wanneer je verstrik raakt in een oongeval/crash is het niet leuk als je kenteken online staat... Nu is mij vraag weet iemand waar er blanco (zwarte) platen te koop zijn en eventueel met opdruk... Ik zelf was terecht gekomen bij deze platenboer
http://www.vandorp.nl/bestellen.php#
En is het dan misschien een idee om er een zwikkie in te kopen met DF/Driving-Fun bedrukking?
grt thommy
En is het dan misschien een idee om er een zwikkie in te kopen met DF/Driving-Fun bedrukking?
grt thommy
- Peter Tunissen
Erg goed idee Thommy!
Frank had in de FD Driftdays tijd ooit stickers geregeld met FD logo erop, dat is misschien nog wat handiger.
Voor de circuitdag twee stickers over je kentekenplaat en erna trek je ze er gewoon weer af, hoef je niks te schroeven of klikken of wat dan ook.
Zal voor de 14e wel wat regelen voor de mensen die dat willen.
Frank had in de FD Driftdays tijd ooit stickers geregeld met FD logo erop, dat is misschien nog wat handiger.
Voor de circuitdag twee stickers over je kentekenplaat en erna trek je ze er gewoon weer af, hoef je niks te schroeven of klikken of wat dan ook.
Zal voor de 14e wel wat regelen voor de mensen die dat willen.

- Roel SpeedCars
- GTRene
Misschien beter goedkope stickers in model nummerplaat met "DF fun" erop..ofzo...dus niet die dure nummerplaat stickers maar zodat je niet je plaat eraf hoeft te halen, mijne zit bv goed vast 8) maar dat je die sticker erover plakken kan tijdens zo'n dag op het circuit 8)
makkelijk erop en makkelijk eraf 8)
makkelijk erop en makkelijk eraf 8)
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik zou ook wel willen weten hoe zoiets zit. Voor mijzelf zou ik graag 2 platen hebben met MARKNAUTA.NL erop. Gewoon 2 zwarte vlakke platen waar ik dan mijn logo op laat stickeren. Maar wie weet waar je zo iets kan krijgen. Het moet dus een zwarte plaat zijn die je op een makkelijke manier op en van een bestaand kenteken kan plaatsen. En ook op een circuit kan blijven hangen.
-
check mijn link....Mark Nauta schreef:Ik zou ook wel willen weten hoe zoiets zit. Voor mijzelf zou ik graag 2 platen hebben met MARKNAUTA.NL erop. Gewoon 2 zwarte vlakke platen waar ik dan mijn logo op laat stickeren. Maar wie weet waar je zo iets kan krijgen. Het moet dus een zwarte plaat zijn die je op een makkelijke manier op en van een bestaand kenteken kan plaatsen. En ook op een circuit kan blijven hangen.
[img:200:282]http://www.vandorp.nl/images/index7.jpg[/img]
en anders magneet stickers...... kleef je ze gewoon vast op je plaat...
:twisted:
denk dat platen alsnog het beste zijn.. iets duurder maar anders moet je voor iedere keer racen stickers maken... zit je zo over het bedrag dat je 1 maal uitgeeft voor stalen platen... ff schroeven/klikken en de hele dag nergens meer last van...

zal na Kerst eens een rond vraag doen wat het ongeveer kost, begin dan met 25 setjes...
1. Thommy
2. Cor
3.
4.
5.
6.
Laatst gewijzigd door Thommy op 25 dec 2007, 18:59, 4 keer totaal gewijzigd.
-
JeroenT schreef:En om dan met die stickers de zwarte verf letters van het kenteken er ook af te trekken zeker.
Ben je op de openbare weg gelijk ook onherkenbaar.

heeft iemand trouwens het 'Driving DF Fun' logo in EPS/AI (vector) bestand om stickers te snijden??
grt Thommy
Laatst gewijzigd door Thommy op 25 dec 2007, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Ik bedoel dus niet die dure kentekenstickers....
nee gewoon super goedkoop palstic stickers ter groote van je kenteken a 20 cent per stuk ofzo...
en dan gewoon een stel van bestellen bv met driving-fun.com erop? meteen fun reclame....kan nooit veel kosten.
bv hier heb je wat, ja de maat moet dan anders maar toch krijg je een idee?
http://www.stickerfabriek.nl/bestellen/index.html
of hier denk nog beter?
http://www.novomark.nl/ArtikelDetails.aspx?a=16
Kleefkracht:
Permanent (sterkere belijmingen zijn mogelijk) of afneembaar. De afneembare versie wordt onder andere gebruikt voor tijdelijke promotionele acties, markeringen, waarschuwingen en gebruiksaanwijzingen op nieuwe producten. De sticker is te verwijderen, zonder dat deze lijmresten achterlaat.
nee gewoon super goedkoop palstic stickers ter groote van je kenteken a 20 cent per stuk ofzo...
en dan gewoon een stel van bestellen bv met driving-fun.com erop? meteen fun reclame....kan nooit veel kosten.
bv hier heb je wat, ja de maat moet dan anders maar toch krijg je een idee?
http://www.stickerfabriek.nl/bestellen/index.html
of hier denk nog beter?
http://www.novomark.nl/ArtikelDetails.aspx?a=16
Kleefkracht:
Permanent (sterkere belijmingen zijn mogelijk) of afneembaar. De afneembare versie wordt onder andere gebruikt voor tijdelijke promotionele acties, markeringen, waarschuwingen en gebruiksaanwijzingen op nieuwe producten. De sticker is te verwijderen, zonder dat deze lijmresten achterlaat.
-
heb in de sticker wereld gezeten... maar moet je teleur stellen... 20 pst gaat niet lukken met opdruk... wel totaal zwart dan kan je met goedekoop materiaal wel in die richting komen...GTRene schreef:Ik bedoel dus niet die dure kentekenstickers....
een zwarte sticker met opdruk ben je zeker tussen de 5 a 10 euro pst kwijt afhankelijk van de oplage... :S
grt thommy
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- GTRene
Dat kan voor veel auto's of nummerplaat houders niet zomaar zonder te schroeven of popnagels of je hebt vreemde plaathouders...Mark Nauta schreef:Dan kun je toch beter een zwarte plaat hebben die je makkelijk over je gewone kenteken kunt plaatsen, met daarop het DF-logo. Zoiets wil ik dus ook voor mezelf. Maar weet iemand hoe je dan die plaat makkelijk op een bestaand kenteken kunt plaatsen en kunt houden.
Denk dat een goedkope sticker zeg maar een oplossing is voor iedereen zonder je eigen nummerplaat eraf te hoeven te schroeven of te verwijderen.
- Herman Gast
- GTRene
even opgezocht, de normale legale kentekenplaat heeft afmetingen van
11cm bij 52cm dus als ie daar net wat binnenvalt bedekt ie alles netjes, en stel dat je alleen simpel zwart met dat schuine DF logo neemt kun je voor de kleine nummerplaatjes het zo op maat knippen voor die auto's.
maar op zich is driving-fun.com van de website wel iets om reclame te maken van een club dat gerespecteerd kan worden? om zo weer kortingen te verkrijgen om op circuits te mogen
11cm bij 52cm dus als ie daar net wat binnenvalt bedekt ie alles netjes, en stel dat je alleen simpel zwart met dat schuine DF logo neemt kun je voor de kleine nummerplaatjes het zo op maat knippen voor die auto's.
maar op zich is driving-fun.com van de website wel iets om reclame te maken van een club dat gerespecteerd kan worden? om zo weer kortingen te verkrijgen om op circuits te mogen

- Corvette
Ik denk dat de platen vervangen een goede optie is.
Dus
kruiskopschroevendraaier pakken
ff losdraaien
ander plaatje er weer op
en weer vast draaien
duurt 5 minuten max
en voor de handige jongens 2 minuten.
Kentekenplaten blanco, want dan kun je er altijd van alles opplakken als je iets uit te dragen hebt op iets anders kwijt wilt of met een tekst wilt opvallen ( als dat met de rondetijd niet lukt )
Vr. Gr.
Cor
Dus
kruiskopschroevendraaier pakken
ff losdraaien
ander plaatje er weer op
en weer vast draaien
duurt 5 minuten max
en voor de handige jongens 2 minuten.
Kentekenplaten blanco, want dan kun je er altijd van alles opplakken als je iets uit te dragen hebt op iets anders kwijt wilt of met een tekst wilt opvallen ( als dat met de rondetijd niet lukt )

Vr. Gr.
Cor